Blog
ma levittem délben a lakatoshoz a gépet elvileg a hétvégén meg lesz : )
az a durva hogy kiveszik a szélcvédöket mert csak ugy tudják betenni a keretet,ha ezt tudtam volna akkor a szélvédöberakással megoldodott volna.....na mindegy...ez van.....
amugy összességében tetszett nekik a fényezés is de föleg az ülések : )
5L Valvoline Turbo 10W-40 + Olajszűrő
t.174.621
2008.03.28-án fékolaj, váltóolaj, motorolaj, olajszűrő, pollenszűrő csere lett elvégezve az autón. Plusz az egyik szimeringnél folyt az olaj, így azt is meg kellett javítani.
Km.: 104128
Motorolaj: Valvoline max life
2008.03.28-án megjavították az autó popóját. Volt rajta egy ronda pukli. A szerelő nagyon jó munkát végzett. Semmi nem látszik meg rajta. Plusz a lököst is lefújta, mert kicsit pókhálós volt.:-)))
Nagy az öröm!.-)))) Igen, igen igen!:-)))
A képek alapján olyan, mint ha 4 különböző színű autót látnánk. Ennek az az oka, hogy ahogy fényképeztem a popót nem ugyanoda esett a fényerő. :-) De az autó színe maradt az eredeti.:-)




Ma végre sikerült eljutnom Győrbe és elhoztam Gábor33-tól a gyári felniket a Sprintre :)).
Eztuán következik majd a homokszórás, és a fényezés és mint ha új lenne:))

Alkatrész cserélve, most megint megy mint állat.Azért turbóval jobb haladni :)
Na, ma voltam az akkumulátorosnál. Mindent lemért, minden tökéletes volt az autómon. Azaz majdnem. Ugyanis az ő műszere szerint 0,2-vel többet tölt a generátorom, mint az "elfogadott". Vicces, hogy emiatt egy 24000 Ft-s akku tönkremegy másfél év alatt. Legalábbis én nevetségesnek tartom. Végül abban maradtunk, hogy az általuk adott csereakkumat én nem adom vissza, hanem használom. Ez egy felújított Varta akku. Amúgy a srác próbált korrektül hozzáállni a dologhoz, de neki is vannak főnökei, így sokat nem tehetett. Mindenesetre a cég viszonylag elfogadható, de Bären akkut ne vegyen senki, mert egy kalap szar...
elkészült az alfa,itthon van,bár még nem teljesen egészséges! ingadozik az alapjárat alacsony tartományban be tortyog-rángat,3000-től meg minden ok!ugyan ez volt a baj az 1.6-os motornál is,azt hittem ez majd meg szűnik a motorcserével,de sajna nem!ezt még orvosolni kell!! cserélve lettek:- vezérműszíj, gyertya, tömítések olaj plusz szűrő!!
Ma volt egy kis időm gondoltam megbütykölöm a kulcsomat, ugyanis nem működött a távirányító része. Elemcsere és a csomi máris nyílik :D De a központi nem... Kulcs szétszed és kiderült, hogy hiányzik a gomb :))) A pótkulcsot gyorsan előkaptam és a kettőből gyorsan varázsoltam egyet :)
Így végre nem kell a kulcsot a zárba dugdosni :)
Hosszú idő után végre egy közös élmény. Kicsit egyenetlenül jár még, de iszonyatos erő lakozik benne. Karburátorhangolás után remek lesz majd, remélem. A szerelő unszolására fölé vittem azért 4000-nek. Ott már érzékelhetően energikusabb, mint volt. Csak menjen el még annyit gond nélkül amennyit eddig a gondokkal együtt.