Blog

>> EseménySKrisz // Alfa 159 SW TI 2.0 JTDm 170 Bhp // 2011-03-30

Ma megvolt az első igazoltatásom a 159 -el. No comment kategóriába tartozott, ahogy kezelték a dolgot és amilyen hangnemet engedtek meg maguknak. Persze lehet, csak rossz kedvük volt... A végén egyik közeg odaszólt a másikinak, hogy:

"dejólmegynekikbazmeg..."

Innen is gratula... Gondolom ha egy feka X6 -ossal vagyok, még előre is köszönnek :(

 
>> Szervizykcky // Alfa 155 1.8 Twin Spark 8v // 2011-04-03

Három ajtókárpit beszerezve, a negyedik kedden jön.

 
>> Szervizykcky // Alfa 155 1.8 Twin Spark 8v // 2011-04-05

Megrendeltem minden használt autó vásárlás után kötelezően cserélendő cuccot.

- olaj: Selenia 20K 5L+1L
- olajszűrő: Armafilt
- légszűrő: SCT
- pollenszűrő: Armafilt
- gyújtógyerták: NGK

 
>> Tuning és extrakalizsoli // Alfa 156 2.5 V6 upgrade 3.2 V6 GTA look // 2011-04-05

Megérkeztek a régóta várt "extreme performance summer" gumik. Végül nem az erdetileg tervezett yokohama AD08-ok, hanem a kumho ecsta KU36 XS gumija. A váltás oka egyszerű, a yokohama gumikat nem tudtam beszerezni idehaza, külföldről meg nagyon magas lett volna a szállítási költség, az esetleges garanciális ügyintézésről nem beszélve.

Szóval ezek a gumik nem hagyományos utcai gumik, hanem inkább pályára való, de azért mintázattal rendelkező, utcán is használható keverékek. Belinkelek néhány tesztet:

http://www.modified.com/tech/modp-0905-kumho-ecsta-xs-tire-review/index.html

http://www.youtube.com/watch?v=uJ5lZt80bg4

szerk.: ha nem megy a link, csak másoljátok be a böngésző sorába. :-S

végül egy rövid összefoglaló:
What We Liked: Excellent ultimate dry cornering traction
What We'd Improve: Wet traction and steering precision
Conclusion: The perfect tire for drivers wanting ultimate dry cornering grip


Ja és a felnik :-)
Team dynamics pro race 1.2 gold 7.5*17 et37 darabja 8.9 kg szintén rendelésre :-)

Ezzel az idei fejlesztések befejeződtek, legalább is a költség oldalról :-))))

 
>> SzervizHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2011-04-05

Olajcsere és a szokásos cuccok cseréje: pollenszűrő, levegőszűrő, olajszűrő, üzemanyagszűrő.

Az Autóház Budaörsnél egyébként már működik az Alfa Amorés alkatrészkedvezmény, ezt ki is használtam most.

Éppen itt volt az ideje. Fém a fémen nem igazán volt hatásos már.
Tárcsák és betétek cseréje.

 

A mai napon végre elkészült a vas. Sajnos a vezérlésem nem bírt csak 4000 km-ert.
A feszítőgörgő megadta magát. A szerencsém volt mivel ez kb.20km/h sebességnél történt és így nem lett nagyobb baj. 3 hétig állt a kocsi ez miatt mert nem lehetett tudni, hogy mekkora kárt okozott a törés. A diagnosztika végül csak ezt az egy hibát dobta ki.

 
>> SzervizQubi // Alfa 156 2.0 TS // 2011-03-17

Kapott a kicsike új olajat. 10W60 Castrol edge RS. Új levegőszürőt is. Motortér kitisztítva.
Flexibilis kipufogócső csere. Ki volt repedezve. Subaru-hang eltűnt, Alfa vissza:))) Termosztátot is cseréltünk, mert 60fokon állt, ha kell hanem. most 80-90 között duruzsol...Szerelő ingyen segített az operációban ...mert vannak a jóbarátok...

 
>> SzervizQubi // Alfa 156 2.0 TS // 2011-03-30

Teljes futómű beállítás. Kerék balanszírozás.

>> Szervizykcky // Alfa 155 1.8 Twin Spark 8v // 2011-04-04

Megműtésre kerültek, az előző tulaj hangszóró ki/beszerelésének áldozatul esett hangszórófedelek.

Maguk a fedelek, sajna át vannak vágva középen, ezt takarta egy Kenwood feliratos kör alakú rács, a két dolgot egyetlen helyen beleerőltetett csavar tartotta össze, illetve az egyetlen tessék lássék összefogatás biztosította, hogy ne csak simán zörögjenek, hanem lehessen velük tapsolni is.

A meglévő elemekből építkezve, PG-6000 szabvány szerint tutifixre rögzítettem a két össze nem illő fedelet, ügyelve a szabvány által előírt esztétikai követelményrendszerre.

Zsírkároly lett.