Blog
Hétfő: kocsi leadva ismét garanciába a szerelőhöz
Kedd: szétszedve, generátor kiugrott
Szerda: hiba meglett. Diódahíd hiba. (9.000 Ft) Munkadíj garos.
Csütörtökön jött vissza a generátor
Pénteken kocsi összerakva. Munkadíj garos.
Most már nem parázslik a töltés visszajelző. Indítás után nem aludt el a visszajelzés. 2000 fordulatnál csak elhalványodott. Töltés volt...de visszajelzés is. :-)
Elkészült a fóliázás, a tető fényezése és az új faceliftes lökös felrakása. Nagyon baba most már a gép. Nem kevés költséggel járt mindez, de megéri. Nem jön szembe még egy ilyen az úton!

Véget ért a téli álom. Kicseréltem az első fékeket. Felkerültek az új féktárcsák, betétek, kapott új légtelenítő csavarokat, a munkahenger karmantyúk és porvédők is cserélve lettek. Az üzemanyag szivattyú és a motorolaj leeresztő csavar alól csöpögött az olaj, az üzemanyagszivattyú alatt kicseréltem a tömítést, a leeresztő kapott új alátétet. A motorban lecseréltem a olajat és a szűrőket.
Van még hátra egy-két elektromos anomália, azok javítása jövő hétig várat magára.
Óriási az öröm, az első 100 km problémamentes megtétele után.




Váltó hang.
Elég rettenetes szerintem a váltó hangja. Terhelésen nagyon szól.
Kicseréltem a váltó olajat + adalékot tettem hozzá.
Minél többet megy annál halkabb de még mindég nem az igazi.
Lambda szonda
Olaj cserekor láttam véletlenül meg hogy el van vágva a lambda szonda vezetéke, de a legjobb az hogy nem is találom a kábelkötegben a másik végét.
április 1.
megkapta a vizsgát.
Na jön a beltér:
-belső szellőző ellenállás csere. Hosszadalmas volt mert a fél műszerfalat szétbontottam mire megtaláltam,hogy a lábtérben van és meg sem kellett voln bontani semmit.
-Ablaktörlő bajuszkapcsoló csere.
-Középkonzol világítás csere
-Bal hátsó repedt lámpa csere
-Gyujtáskapcsoló csere
-hamuzós pöcök csere
-rádió kontakt hiba
-első törött ablaktörlő összerakás
március 27. Elkezdtem átvizsgálni a már első ránézésre is eléggé elhagyatott állapotú kocsit.
Motortérrel kezdtem. Az összes kábel szanaszét van. Nemtudom ki szervizelte a kocsit de inkább ne nyúlt volna hozzá :-).
Se az akksi se a saruk nem voltak rögzítve. Aztán jöttek a gyertyák, hát az egyik éppencsak be volt kapatva, pár kilóméter és ki is esik. A gyertya hézagokról már nemis beszélek.
március 26. megvettük az autót Fehérváron.
Hazafele úton beugrottunk Ottóhoz aki megdobott pár fontos alkatrésszel.
A képen látható ibizát adtuk cserébe. Szerintem megérte.
