Blog
Kigyulladt megint a légzsák kontroll lámpa. Most már kontaktspray-vel felszerelkezve húztam szét az ülés alatti csatlakozót, de sajnos nem itt volt a hiba. Kicseréltem a kiégett csomagtér-világítás izzóját, és bejelentkeztem az autóvillamossági szerelőhöz. Nála kiderült, hogy az anyósülés oldalán lévő légzsák hatástalanítója volt kontakthibás. A szerelő széthúzta, befújta, összedugta és minden OK. A hibakódot kitörölte.
Aztán még annyit tettem, hogy az alváz felőli lemezes zörgés okát felkutattam. A bal hátsó féktárcsa belső oldalán lévő lemezt egy kellett egy hangyányit beljebb hajtani. Zörgés megszüntetve.
Még annyi, hogy a felső lengőkar csere óta a kormány végállások közelében gumis nyekergés hallatszott, a szerelő kiderítette a bűnös gumi alkatrész hollétét, és jól megkente. Most csendes és kellemes a gép. Tiszta patent. De egy kicsit úgy vagyok vele, hogy biztos lesz nemsokára valami apróság. Bár egyes OFF-os márkatulajjal beszélve, ez még mindig kevés amit ráköltök. Való igaz, amit mondanak róla, igényli a gondoskodást.
Szóval a részletes információk a nyílt nappal kapcsolatban:
Tisztelt Hölgyem / Uram!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy az idei év elsõ Autós Nyílt napja 2011. április 25-én, Húsvét hétfõn kerül megrendezésre a Hungaroringen.
Regisztráció: április 25-én reggel 8 órától a 40-43. boxban (elõzetes, e-mailes regisztrációra nincs szükség)
Az idei évtõl 5 és 10 menetes bérletek vásárlására nyílik lehetõség, melyek árai az alábbiak szerint alakulnak:
• 5 menetes bérlet 13.000 HUF
• 10 menetes bérlet 24.000 HUF
Mellékelve küldjük az esemény idõtervét, mely a résztvevõk számának függvényében még változhat.
A versenypálya használatának elõfeltétele minden esetben legalább egy éves, érvényes jogosítvány, megfelelõ gépkocsivezetõi tapasztalat, továbbá a vezetõ nevére kiállított forgalmi engedély.
Amennyiben a gépkocsi vezetõje és a forgalmi engedélyben szereplõ tulajdonos nem egyezik, ú gy a tulajdonos írásos - két tanú által hitelesített - meghatalmazása szükséges. A résztvevõk vezetõ alkalmasságukról és felelõsségükrõl, írásban kötelesek nyilatkozni.
A szervezõk a résztvevõket akkreditáláskor az autó teljesítményétõl függõen az alábbiak szerint, csoportokba osztják:
• lassú kategória: 150 LE alatt (110 kW)
• gyors kategória: 150 LE felett (110 kW) és sport
A nyílt napon nem vehetnek részt MNASZ gépkönyvvel rendelkezõ, illetve épített versenyautók!
Ha bármi egyéb kérdés merülne fel, szívesen állunk rendelkezésre.
Tisztelettel:
Hungaroring Sport Zrt.

Cserélve lett a jobbos lengőkar.Most egy drágább verzióval próbálkozom. (Ruville-21K)
Meg egy stabilizátor összekötő csere is szükségessé vált.
174925km
Hosszas gondolkodás (igen, még ilyen höjje apróságokon is hosszasan tud elmélkedni az ember, ha úgy hozza a sors :))) felkerültek az Alfa Amore matricák a vasra. Sem a matricák helye, de még a létjogosultsága sem volt 100% -os. A végeredmény végülis meggyőzött, így maradnak a vason. Tetszik :))) Ennek örömére tartottam egy kis spontán fotózást is, bár sok változás nincs (nem is tervezek :)) de még mindig dögös a kicsike, így kellenek a képek, nem is kérdéses :))




téliről nyárira+ balhátsó padkázott gumi cseréje
km:176727
féltengely gumiharangok csapágyastúl cseréje, váltóolajcsere
Mindkét első lengőkar megadta magát, már jó ideje nyikorgott, de most már kopogni is kezdett, így hát azonnali csere lett beiktatva :-)
Megkezdődik hát a véget nem érő csinosítgatás...
Első a sötétítés, természetesen :-) Skyfol UV-s fólia körbe-karikába.


