Blog
Ma kicseréltem az osztómű és a váltó kihajtásának szimmeringjeit, illetve az ezek környékén lévő tömítőgyűrűket.
Kicseréltem továbbá a váltó tetején lévő gumiborítást, ami a kezelőrudat fedi.
Tákoltam hozzá továbbá short-shift betéteket, és kicseréltem a bowdeneket, ezután visszakerült a kulissza. Ki kellett még kicsit 'csippentenem' a kaszniból is a rudazat körül, hogy most is poasszoljon.




Egy remek, szombati programmal, Hamburgban fordult a km óra 150.000be. Minden tökéletesen működik, a fűtést is be kellett kapcsolnunk, csak 14 fok volt, plusz szél!
Juliskámnak lepakoltam a tetejéről a sok lomot a garázsban, feltöltöttem az aksiját és kipróbáltam az indítást, ami 3. rövid köszörülős próbálkozásra már indult is, pedig már vagy két éve hozzá sem nyúltam a kicsikéhez, de ez most azért kis boldogsággal töltött el és persze továbbra is tervezgetem a megújulását. Ez azért kellett a lelkemnek. :)
Erdekes regeszeti leletkent egy Nokia 6090-est talaltam a muszerfal alatt... Kisse gany modom bekotve... Kezibeszelo nelkul... Ugyhogy uninstall lett az beszerelesbol :)
A mai napon Szatyi kartárs jóvoltából megtörtént az olaj csere. (165000km) CASTROL SPORT EDGE 10W-60
Mai nappal ki lett választva a bőr színe: majdnem fehér,de inkább törtfehér,csont színű. A Kárpítos aki elég komoly referenciamunkákkal rendelkezik,már elkezdte rendbehozni. A régi bőr eltávolította. A szivacs elég jó állapotban van,csak a vezető ülést kell kicsit rendbe rakni. Pár kép a kezdetről:



Kész lett a váltó és a kuplung valamint a speer is felújításon esett át!