Blog
2011. Májusában furcsa hangott hallotam aváltomból,hátramenet fokozat is eltünt. Mint a javitásnál kiderült,eltört a R-kerék +a csapágya. Szatyi gyors,preciz mukájának köszönhetöen már JÓ! Megérte az 500km autózás./ Kassa-Budapest oda-vissza /. Csak ajánlani tudom.
www,alfaszatmari.hu
Most úgy néz ki egyenlőre kész. Kapott egy új helyzetjelzőt flexibilis LED szalag személyében. Most eléggé kívánja a szemem az üvegekre a fóliát is. Majd meglátjuk mi lesz a következő projekt.





Már régebb óta ki van szakadva a vezető oldali külső féltengely gumiharang,ezért jónak láttam venni 1-et,ha már rendeltem, akkor a kipuff sor tömitést is cserélem mert kifúj picit.

Ari barátunk közbenjárására megjavult a belső zár a sofőr oldalon. Így végre nem kell az ablakot leengedve tartani, ha rövid útra megyünk, és pár percen belül úgyis kiszállunk. :)
Csörinél kedden szakszerűen eltávolítottuk az autóm "fölösleges" belső részeit. Első lépcsőben ment minden, kivéve: tetőkárpit, műszerfal, biztonsági övek, központizár, elektromos kapcsolók, belső világítás etc. A szívem szakad meg, hogy néz ki a gyönyörű autóm belseje... Viszont a hangja egyszerűen fantasztikus lett!!!... Lemértem: 80,-kilóval lett könnyebb a paripa, így most 1.270,-kgs a száraz súlya, pár liter benzinnel a tankban, persze nélkülem. Érezhetően gyorsabb lett és a pici seggét is láthatóan feljebb tolta, úgyhogy jöhet megint egy újabb ültetés! Azért így is még nagyon-nagyon nehéz, de mihez képest, persze!!!!!! :-)






A leeresztő csavarnál vészesen elkezdett folyni az olaj, begurultam a legközelebbi műhelybe. Alátét, + paszta. Remélem, a következő olajcseréig nem lesz gond. Kitörölték a hibákat is (persze hogy volt) kéretlenül még a fojtószelepet is kitakarították.
Jót tett neki a takarítás, brutálisat megy, tiltás körüli váltásoknál nehéz egyben maradni a fülkében :). Tényleg. Hiába, ez egy Selespeed Sport. :). Csak ne lenne ilyen k..va drága a szervizelése..
Egyik szemem sír a másik nevet.Örülök mert gondos autószerető tulajdonoshoz került,ugyanakkor nagyon hiányzik is mert ilyen jó autóm nem biztos ,hogy lesz még egy.
De anyagi okokból sajnos meg kellett tőle válnom mert sok mindent meg kellett volna rajta csinálni.(főleg karosszériamunka és fényezés)
1. donor váltó 40000 grrrrrrrrrrr, szopás...
2. donor váltó 30000 jó kuplung, nem piszkált gyári, Köszi Szaki!
váltó, speer,kuplungfelújítás : 91000 Köszi Ali76!
hátsó féktárcsa QH 2db, 15000
fékbetét Mintex 6500
kürt 1500
kuplungcsövek 3000
---------------------------------------------------
117000
Az autó már a 3000 Km alatt megevett vagy 3 L olajat, persze csak seléniát teszek bele.
A drasztikus fogyasztás látványosan csak autópályán jelentkezett, 110 - 140 Km/h sebességnél, gázadásnál. Szakaszosan kékes színű füstöt láttam a visszapillantó tükrökben, elég csúnyán nézett ki. Hétvégén, csak Balatonról hazafele, vagy egy liter elfogyott a kb 140 km alatt. Városi használatban egyébként tűrhető a dolog. Tudom, ne menjek autópályán, de ez több mint gáz.
Aggasztó a történet, biztos, hogy hozzá kell nyúlni a motorhoz, ami alsó hangon is gondolom 50 ezernél kezdődik... :-(
A motoron egyébként külső olajfolyás nem látható.
Az egyéb adalékokban nem hiszek.
Ha vannak ötletek, írjatok!