Blog
Ma két rekordot is döntöttem a benzinkútnál.
Még soha ennyit nem sikerült belecsorgatni a tankba:60,6 lityi ment bele.
Egész sokáig tartott,már untam magam :)
Még soha ennyit nem fizettem benzinért:23210 forintot.
A minimálbér harmadát.
Az oljaleeresztő csavarnál csöpögött az olaj. A szerelőnél kiderült, hogy már a múltkori olajcserénél is látszódott, hogy gond lehet. Le kellet szedni az egész öntvényt, a csavar perselyét odahegeszteni, és összerakni.
3 év elteltével ismét elérkezett a gumiválasztás ill. a gumik cseréjének ideje. A GT 18"-os felnijére gyárilag Pireli PZero Rosso-kat tesznek. Ez az én esetembe sem volt másképp, és 40515 km-t gurultam velük.
Ezután, 2008-ban váltottam PZero Nero-ra, mivel ez 1 fokkal nagyobb teljesítményű a PZero családon belül, és akkor már az Alfa Romeo is ezt gumit szerelte a Brera-ra és MiTo-ra is. Eltelt 3 év, és több mint 49 ezer km...elkoptak.
Már 1 ideje törtem a fejem mire is cseréljek most, maradjak-e a Nero-nál, esetleg legyen újra Rosso, vagy kipróbáljam-e a másik kedvenc gumimat a Continental SportContact3-at. A PZero Rosso és Nero között veégülis nem volt nagy különbség, igaz az a kicsi is a Nero javára írható, a pontosabb irányhíthatóság és a hosszabb futásteljesítmény miatt. Volt még 1 fekete ló a piacon, ami nagyon izgatta a fantáziámat, mégpedig PZero család legújabb tagja, aminek a neve simán csak PZero. Teljesítménybe és sportosságra is ráígér a Nero-ra, és mivel jóval olcsóbban hozzájutattam mint a Contihoz tudtam volna, így ismét Pirelli lett :)
A gumik dizánja, már ami a betűket illeti, olyan mint a mostani F1-es gépeké. Tulajdonságairól még nem sokat tudok írni, annyit azonban már igen, hogy NAGYON tapad :)))
Képek és tapasztalatok később!


mai napon egy nem örömteli találkozóm volt egy motorossal!
hátulról olyan szinten belém jött hogy az valami fantasztikus!
rendőrség helyszínelés betétlap minden volt! srácot kapásból feljelentették a rendőrök!
lökhárító kereszteben végig törött rendszámtábla elhajlott hátsó szélvédőn bukósisak általi karcolások! stb stb stb



km: 146000 Az autón pár dolog lett cserélve. Az elő váltó oldali motortartó, ami este havernál gyorsan el is végeztünk. Már nincs rezonancia se. Utána hátsó futómű következett. Itt hosszlengőkarok teljesen rendben mégis jött kottyanás innen. A stabilizátor rúd mozgott tehát szilenteket kell cserélni, de ha már meg lesz bontva akkor a stabilizátor karokat is kicseréltük. Eredmény: teljes csend :)
Lassan olajcsere következik és váltóolajat(Tutela) is ledobom.
Más minden rendben van.
Kapott a motore fincsi új seleniát. 259000 Km-nél járunk....
Megérettek a cserére az első fékbetétek és fékcsövek illetve a tárcsákra is rá fért egy kis felújítás.

Kivettem a motort hosszú halogatás után!Hát nem volt egyszerű!NAGYON SOK MUNKA LESZ MÉG VELE!Ő egy igazi szabadidős autó!De egyre jobban szeretem!Amiket cseréni kell eddig:fékek,kipuf rendszer,vízcsövek,szervó rendszer,motor felújitás,stb-stb!Azért nem annyira ijesztő a dolog!





Végre volt egy kis időm hétvégén és bekötöttem az erősítőt és a mélynyomót az autóban. Nem volt egyszerű utat találni a motortétből az utastérbe, de végülis megoldódott a dolog, kb 3-4 óra munkába került és már dübörgött is a zene az autóban. Szerintem megérte, szüksége volt egy kis támogatásra a gyári hangszóróknak. Persze nem hangnyomás versenyre készülök, de számomra így tökéletes, és mivel a láda és az erősítő már meg volt, így csak egy kábelszettet kellett vennem.