Blog
Elvittem ma egy apró kis szervízre az Alfát ,amely mindösszeazt tartalmazta volna,hogy cseréljük ki a lambda szondát,mivel hogy konkrétan nem műx és 10 lityit fogyasztott .
Ezek után felhívott a srác,hogy menjek le hozzá,mert megbeszélnivalónk van.
Nos,kicsit elkeserített.Hiába,ha egyszer egy szerelő kezébe kerül az autó ...
A következő hibalistával szembesültem: a váltóban konkrétan nem volt olaj,mert szép lassan elszivárgott belőle,valamint a karterből is folyik az egyik tömítésnél,ezenkívűl cserélni kell mindkét lengőkart és a kormányösszekötőt. Most,hogy fel volt emelve az autó,így látszott mennyire imbolyog az első kerék.A fékcsövek is el vannak revülve.
Azt hiszem éppen időben vittem szerelőhöz. Mindenesetre az anyagköltség úgy 80 k körül lesz.
Elég ciki autópályán 124 km/h-val bemérve lenni, de hát ez van....a rend Őrei ismét éberek voltak, és kattintottak pár fotót.
A tanulság, hogy ha nem ragasztom fel, tavaly augusztusban a matrica rendszámom:
1. a téli első lökösömbe való beletolatáskor legalább az nem sérül meg (-17500 Ft)
2. az említett napon nem lőnek be komoly 124 km/h-ás száguldózásnál (-30000 Ft)





Olaj5W-40 (nem Selenia, Coma), fékolaj, fékcső csere, első féktárcsa, olajszűrő (gyári), gázolajszűrő másodikra, levegőszűrő (Mann).
Köszi Ferke!
óra:154300km
2012 04.04.-én délután Csornán vki megtörte a lökhárítómat. Nagyon boldog voltam... Ilyen idióta barmot h mit néz amikor tolat vagy jár ki a parkolóból h nem lehet látni maga elött 1 ALFA-t... de legalább várt volna meg... :@
szóval most minden összejött 1x-re...
Féktárcsa és betétek cseréje hátul.
Megrendeltem már korábban a TEXTAR márkájú fékrendszert hátulra.Közbe kiderül hogy a jobb oldali fék munkahenger légtelenítő csavarja úgy volt megoldva mivel rossz volt benne a menet és egy vékony lemezdarabot tettek bele vhol ahol már kicseréltéka betéteket. BALFASZOK... az életemmel játszottak és azéval is aki az első tulaja volt...SZERELŐK ÉS SZERVIZEK... ENNYIT RÓLATOK... :@ (TISZTELET A KIVÉTELNEK!!!!!) ígyhát azt cserélnem kellett...
Fékrendszer kicserélve és megkapta a ROSSO fényt :P :P :))) Gyönyörű lett :)
Hazaérve, másnap elnézegetve az ALFA csupasz fenekét :P , igen koszosnak tartottam... nagyon... és a kipufofót is szemlélve SIRALMASNAK tartottam... :( :(
ígyhát elhatároztam ha már így szét van bontva, akkor már mindent megcsinálok :))) hát igen... a kipufogó... pff... siralmas... nem a gyári kipufogó dobja. Egy Remus sport dob van rajta ami igen szép hangokat hangoztat :))) de az állapota... egy rozsda az egész. Ahol feltették, hát nemtudom... ezek aztgondolják h az ember soha nemfog hozzányúlni (?!?) Összehegesztették a középső dob csövével a hátsó dob csövét -.-"
és még a bilincset is összevarták a csavaroknál... :D :D biztos hogy még véletlen se essen szét... -.-" na mind1 levágtuk és most már rendesen és szép állapotban lett visszatéve.
Mindent lefényképeztem és dokumentáltam. Köszönet Apusnak aki sokat segített a dolgokban és szerelésekben. :))
Költségeim:
-Textar féktárcsa és betétek: 29890Ft
Lökháító hegesztése, és fényezése: 24000Ft
Festékek: 6000Ft
Jobb oldali féknyereg csere: 15000Ft
Egyéb kiegészítők: 5200Ft












Sikerült hozzájutni egy típusspecifikus Supersprint dobhoz, felraktuk, kivettük a katalizátor utáni dobot, 3000-ig szépen duruzsol, de nem bánnám, ha hangosabb lenne(háromszög alakú dob kiiktat) :))), de valószínűleg már nem nyúlok hozzá. 8,5 kg, rozsdamentes anyagból, brutálisan néz ki :). Később rakok fel videót a hangjáról.


Megérkezett ma a Hong-Kong-ból rendelt OBD kábelem. Időm most nem engedi, hogy próbálgassam, de amint oda jutok, befogok sázmolni róla.

3 felni görgőzve lett, mindegyik centirozva, plusz kisebb ezmegaz.
Kinyomó állítólag vmi kamu gyártmány volt, ezért cserélve lett, plusz a munkahenger.
Bal felső lengőkar szilent csere.
Fékolaj csere.
Zénél nagyon-nagyon akciósan.
Km: 140.000
A baleset után cseréltem bontott bölcsőt,Lengőkarokat,Stabilizázort ,Jobb első lámpát és indexet,légzsákot.és átfujtam az egészett


Alig kéthónapja hogy ujra fujattam,mindent rendberaktam rajta és ezlett belőle.
70-nel mentem 50 helyett amikor a szigetvári Tescónál a pirosnál nemérkeztem megálni , igy eltaláltam egy másik kocsitt.
Szerencsére a másik soförnek és utasának semmi baja nem lett ,Nekem a légzsák leégette a bőrt a bal fülemről,nyakamról és arcamról.Valamint a bizt-öv megrepeztett egy bordám és lépem amiről orvosi papirom van.
erre a faszszopó Szigeti zsaruk 2 hónapmulva megnyomtak 15 ezerrel mert a szakértőjük aztmondta nemkapcsoltam be az övet mert nemvolt megnyulva és kitörölhetem az orvosi papirral,aztán még 65 öt kaptam közlekedési rend megzavarásáért.
Kérdem én nemazért van az öv hogy nenyuljon meg nameg az övön van egy patron ami ütközésnél eldurran és berántja az övet has bevan kapcsolva,aztse nézték meg az állatok csak kijelentik hogy nemvoltam bekapcsolva.




