Blog
Kikötésre került a SPAL AS80-as riasztó,így végre működnek a bicskakulcs gombjai!
Egy mikrokapcsolót vissza kellett forrasztani.
Felkerültek a nyári gumik!
Km: 138560
Megvolt az első szervíze a kicsinek nálam. A belső gumiharang lett cserélve, ezt írták fel műszakira.
Ma (0414) már végre lecserélem a kerekeket téliről nyárira a nóraautóban. Mert úgy emlékeztem ott milyen olcsó.. :) Aztán mégsem volt annyira :)
km óra állás: 182.892km
A téli gumikat idén 8.104km megtétele után cserélték a nyáriak. Ez az első telük ezeknek a Dunlop 16"-os téli gumiknak.
Az idén 2. évébe lépett a sárga. (nálunk)
Tavaly beterveztünk néhány fejlesztést ami idén megvalósult. Kapott a gép egy új kipufogó rendszert és kicseréltük a komplett középkonzolt minden tartozékával együtt. Ehhez ki kellett venni műszerfalat, mert hátulról volt rácsavarozva a középkonzol.
A cserére azért volt szükség, mert az előző tulaj(ok) teherautónak is használták a Spidert így sok helyen le volt horzsolva a kárpit, a kartámasz egyik füle pedig hiányzott.
Most már a beltér is abszolut hibátlan, jöhet a jó idő.





Végre vége a télnek és eljött az április 1. A GTA is újra forgalomban, de a műszaki lejárt 03.25.-én. A szezont pucoválással kezdtük, aztán irány a vizsga.
2014.04.06.-ig letudva a "probléma".
Plusz kapott egy gyönyörű tanksapkát a Giulietta Linea Accessoriból.:)
Km: 66.560



Aggódtam kicsit, mert nem hittem, hogy ilyet lehet újonnan szerezni, de valóban új és az a típus, ami kell.
Az eladó teljesen korrekt volt, a kiszállítás is pontos volt.


Már lassan két hete,hogy felkerült a gyári felni....csak időm nem volt rá,hogy feltegyem a képeket....végre sikerült erre is sor kerítenem!!!


Ezen a napon "Blade" cartárs invitálására a Tunexcom-Racing szervezésében egy autózással egybekötött kedvcsináló promófilm (nem pornó...) forgatásán vettem részt a Slovákiaringen. Lévén ez az alkalom nem a köridő faragásról szólt, a kényelmesebb módját választottam a 180km-es utazásnak: "főúri" kényelemben érkeztem az Alfa Romeo 166 V6 TB-val. 1570,-kg-s önsúly, '17-es kerekek Bridgestone Blizzak LM22-es téligumikkal, szóval nem a legjobb köridő megfutása volt a cél!! A 26,6 C-os aszfalton hamar bemelegedtek a gumik és az autó hibátlanul tette a dolgát! Nagy élmény volt evvel az igazi "granturismo"-val féktávokat venni majd újra és újra kipörgő kerekekkel kigyorsítani... Az autóban minden kiválóan működött, jóindulatúan és kiszámíthatóan csúszott meg, semmi nem melegedett túl benne, olajfogyasztást nem észleltem!! Azért legközelebb megint a 156-tal megyek pályázni, de jó tudni, hogy a 166-ban is benne vannak a versenygének és egy jó futómű-fék-motor-váltó kombóval akár a versenypályán sem kell szégyenkezni vele! :-))

