Blog
Végül Zé cartárshoz vittem az autót, hogy ki legyenek cserélve a cserélendő dolgok.
Óra állás: 103300km
Ma kicserélték a két hásó lengéscsillapítót, (Supersport) jónak tűnik :). Feszes, de ebben ez a lényeg. Pontosan passzol a -4,5 cm-es rugókhoz.. Sportrugóhoz sport teleszkóp dukál. Elöl is ki kellene cserélni, legközelebb, megszenvedtek ezzel a kettővel is eléggé :). Nagy szívás volt a csere, ugyanis a rossz lengéscsillapítóban lévő imbusz menet tönkre ment, illetve tönkretették (amikor az ültetőrugókat rakták be) és ezáltal nem lehetett kicsavarni a felső csavart, az egész egybeforgott. A csavart szétkellett verni, aztán megadta magát). Egy itteni kedves Cartárstól vettem a szettet, köszönöm ezúton is.
Kapott egy másik légtömegmérőt is - egyelőre jó. Ezt csak 1x írta be 600 km alatt (autópálya). Ha beírja hibának, váltásoknál megtorpan nem kicsit, és a kraft is kevés benne.
Vettem a Manual által ajánlott Champion C6YCC gyertyákat. Egyenlőre meg teszik ezek az alap gyertyák addig amíg eldől, hogy akkor hogyan is tovább a motorral.
És egy pár kép a régi NGK gyertyákról..




A lista egy elemmel kevesebb lett.
A gyári hangszóró kikerült,helyette
-Mac Audio MP-2.16 (előre)
-Mac Audio Mobil Street 16.2 (hátra)
Bár a csipogók beszerelése még hátravan. Nem passzol a gyári helyett...
A gyári fejegység maradt.
Egyelőre. XD
Kuponvilágon fedeztem fel őket----> Toob autómosó
7500 huf volt egy klímafertőtlenítés és gáz feltöltés. Mert kellett bele. 300g volt a lefejtett, 550g a visszatöltött gáz mennyisége. Plusz ajándék kéderápolás.
Vásárlásnál, mikor átnézettem felhívták a figyelmemet,hogy van azért mit költeni a kicsikére. A felső lengőkarok,illetve a stabrúd szilentjei kivoltak. Érdekes,hogy az alsókat kicserélték akkor a felsőket miért nem?
Mivel kiderült,hogy hiába cseréltettem ki nyüszögni fognak és ráadásul nem is a legjobb minőségűt sikerült bevásárolni, kis segítséget kértem Ferkétől aki Zé.-hez irányított.
Zé. csinált nekem egy nyüszögésmentes autót.
Tegnapi nap folyamán a nagy melegben feladta a harcot a klímakompresszor. Csapágyas lett sajnos, és szörnyű hangot adott ki. Nagyon kezdtem kétségbe esni így elvittem Zé -nek megmutatni , és rögtön diagnosztizálta a problémát. Szombat volt késő este , és a hosszbordás szíjat is ledobta magáról. Egy áthidaló megoldás lett kitalálva hogy rakjunk fel egy kisebb szíjt, ami a klíma nélkül változatban található. Nem messze volt is egy 0-24 es autós bolt volt készleten ilyen szíj. Késő este még kicserélődött a szíj újra jó minden. A kompresszort meg el kell vinni majd felújítani , vagy csere darab kell. Hálás köszönet Zé-nek, senki más nem tette volna ezt szombat este.
A sportlégszűrő vissza lett cserélve gyári eredetire.