Blog
Fél háromra volt jelenésem a Császárgumi-nál.
Ebéd után hív a tulaj hogy ne menjek, mert a jobb hátsó felni erősen üt, addig nem tudják kiegyenesíteni.
Melóból hazafelé azért odaugrottam megnézni.
Tényleg vagy 1 centit ovális a belső fele.
Hogy ezt hogy sikerült azt nem tudom...
Furcsa hogy csak a hátsó.
Két "affér" jutott eszembe. Egyszer egy parkolóban kanyarodva sikerült feltennem a hátsó kereket a padkára (elszámoltam az ívet), egyszer meg az olaszoknál Triesztben volt egy nagy csattanás. A fene tudja...
Remélem holnap ki tudják egyengetni.
Megnéztem a gumikat, nagyon babán néznek ki.
Azért a 255 széles elég durva.
Az elsők már fenn is voltak a felnin.
update 2022.11.23.
Nem csak tökös a felni hanem van rajta repedés is. Mondjuk furi hogy a gumi nem eresztett le. Emlékeim szerint Triesztben sikerült átmennem egy macskakövön ami az úton hevert. Azóta majd 3e km-t mentünk.
No mindegy.
Az összes forrást megnéztem 9 coll széles felni sehol sincs 18-asban. Az alfistin van egy felemás szett de az meg egyáltalán nem bejövős.
Nem maradt más rendeltünk egy egyszéles fekete felni aminek olyan mintája van mint a mostaninak.
A mostanihoz meg a télen megpróbálok szerezni egy felnit vagy eladom a maradékot.
Néhány napja elkezdett kopogni a bal első futómű. A felső lengőkar volt a ludas. Kicseréltük.
Km állás: 233.810km


- tankolások száma: 182 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 105.465 km
- életkor: 1.196 nap
- össz. menetidő: 1.546,36 óra (64,43 nap!)
- átlagsebesség: 68 km/ó
- tankolt üzemanyag: 7.831,35 liter, ebből 55,69 liter az első teletank és kb. 17 liter maradt benne.
- átlagfogyasztás: 7,41 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 33,30 Ft/km
- átlagos napi futás: 88,18 km/nap
- mozgásban töltött idő: 5,39 %
Videót is csináltam róla belinkelem ide a YouTube videóm a beszerelés menetéről!
Alfa Romeo Brera kilépőfény videó
A gyári sárga kilépőfényt mindig is le akartam cserélni Brera feliratosra, mert szerintem sokkal jobban néz ki. Illetve sok eladott kilépőfény után végre az enyémbe is cseréltem.
Élőben megszólal 😁😉🍀
Videót is csináltam a beszerelésről 😁🍀
Before és after képeket is tettem fel azért 😁😉🍀


Videót is csináltam róla belinkelem ide a YouTube videóm a teljes beszerelés menetéről!
Automata csomagtér ajtó videó
Régóta szerettem volna ezt az extrát beszerelni, mert az autó képes rá, mivel kicsit kinyitja a csomagtartót a gyári rugóval. Viszont én nem akartam sufni tuning megoldást, hogy csak a rugót cseréljek. Így mint mindig a minőségit kapja csak meg Bella azért esett a választás a QuickLift-re. Ez egy lengyel cég akik külön erősebb csomagtartó teleszkóp és rugók fejlesztésével foglalkoznak. Így külön csak a Brerára is gyártanak amin nagyon meglepődtem de ahogy megláttam a reklám videójukat egyből tudtam hogy ez kell nekem. Igaz azért jó sokat vártam ezzel az upgrade-el is 😅
Videót is csináltam a beszerelésről 😁🍀

Videót is csináltam róla belinkelem ide a YouTube videóm linkjét a teljes felújításról és a beszerelés menetéről!
Hengerfej felújítás videó
Az előző tulaj valószínűleg tartotta a hosszú olajcsere periódusokat így volt egy kis koksz a motortérben, ezt tudtam ezért mindenképpen ki akartam tisztíttatni. Nem a hidrogénes és egyéb parasztvakításos módszerrel hanem a hagyományossal. Tehát minden leszerel és eltakarít. Úgyhogy levették Bella hengerfejét Berciék és elküldték gépműhelybe ahol mondták hogy szép állapotú a hengerfej semmi baja nem volt. De azért mindenképpen teljesen felújították szépen ahogy kell. Az összes szelep koksz takarítva, szelepek becsiszolva, síkolták, szelepszár szimmeringeket cserélték, és a szelep vezetőket is. Tehát kompletten fel lett újítva a hengerfej plusz kapott két új vezérműtengelyt is.
Még jobban szól és még jobban megy Bella azóta 😍😍
Videót is csináltam a beszerelésről 😁🍀
Before after képeket is tettem fel azért 😁😉🍀








Némi papírmunka után negyed háromkor birtokba vettem. Az autó bemutatása gyakorlatilag annyiból állt hogy Andrással körbesétáltuk.
Útravalóul Halbak András és Farkas Dániel - akitől 2006-ban vettem át az első autót - egy kis ajándékkal kívánt jó utat.
A Veloce volt a hatodik autó amit náluk vettem és egyben a tizedik Alfám.










105.465 km után beálltunk a Riegler előtti parkolóba és elbúcsúztunk.
Immáron más által vezetve büszkén beállt az utód mellé pár fotó erejéig.
Alfával eddig 11.388 napot töltöttem - két autó ugye duplázza a napokat :-)
Alfával eddig átlagban 96,55 km-t tettem meg naptári napra számolva.
Alfával eddig a nyilvántartásom szerint 1.099.536 km-t tettem meg.








Sikerütl, megtaláltam a lehetetlent és még jó áron is!!!
Veszprémben voltam hétvégén fleniért, és pont az a szett amit szerettem volna, és még új is!
Tényleg bejárja az ember az országot, és az utolsó 5 percen csúszik meg a dolog:D:D
Eleve megér egy misét, hogy kőbányán miért minden sáv kanyarodósávban végződik, ha egyenesen akarsz menni akkor kell sávot váltanod :D:D:D +5 perc késés... ki tervezte ezeket az utakat, gyakornok kertészmérnökök vagy kik???
Megbeszélt időpontra mentem a gumishoz... nyilván...
De előtte a fiatalkatrészek.hu nagyon rendes volt, már 7-re átadta nekem a hétvégén rendelt szelepeket. Így volt esélyem eljutni a gumshoz.. zseniális!
Innen jöttek a gondok, felni az autóban, szelepek mellettem....
Dugó.. köd, Kőbánya...
A Marso gumipontra megérkezve begördülök a benzinkútra ahogy a GPS jelezte, majd kérdezem a kutast akkor most itt hol?
Mondja kell menni egy kört a dugóban, mert visszább van a bejárat.. Vagy a járdán:D
Mondom akkor járda:D:D:D LOL... Hát egy láthatatlan kapun kell bemenni.. 3+3 sávos Könyvás Kálmán Krt.-ról.. aki nem ismeri biztos mindeki a kúton köt ki :D
Volt már gyakorlata, és még ki sem röhögött :D:D:D
Bemegyek a gumishoz, még előtte a dugóban felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy nem gond-e ha 10 percet kések? - mondták - belefér menjek!
Erre a gumis, hogy nekik 5 autó megy félóránként.. nagyon sokan vannak.. mondom ez egy gumi szervíz nem? ezért lehetnek sokan :))) de amúgy hogyan csinálják meg annyi idő alatt rendesen??? Közben mellettem egy tatter reklamál hogy össze vissza voltak a nyomások a kerekében és hiányzott a szelepsapka:D:D
Ú mondom kérem gyorsan a gumikat és menekülőre fogtam :D:D:D
Akkor van még egy esélyem csavart szerezni.
Szombatra van új időpontom, de ezen erősen gondokozom... :P
Nem tuodm vissza merjek-e menni.. az a baj hogy kifizettem a gumival együtt.. de lehet átszervezem, visszaigénylem... mert azt a káoszt..
tényleg a fél világot körbejárom minden pakkra megvan és a gumis azt mondja hogy neki fél óra alatt 5 autó van beírva, mindegy hány emelőre.... ott max 3 állás volt...
De a csúcs hogy utána csak a gumimat fél órát keresték, amit ott akartak feltenni 15 perc alatt :D:D:D
Nagyon gyorsan elhoztam, mielőtt kárt tesznek valamiben... megáll az ész...
1: miért nincs kiírva hogy itt a gumis...??? Qva jól látszik hogy Marso gumi pont.. csak épp a bejárat nem látható:D:D:D persze hogy mindenki elkésik.. mert a környéken köröz...:D
2: ha ilyen feszített munkatempó van, akkor kötelező lenne bekalkullálni 1-2 plusz időpontot különben állandóan csúsznak is... mindenki ideges és hibázik..
3: minőség... hogy lesz ebből..?? na így nem..




Már régóta gyűjtögetem a tartalék alkatrészeket, ma megváltam egytől. Pontosabban kettőtől.
A Tour de Balatonon szóba került hogy Zselének kellene egy pár ajtóborítás.
Régebben sikeresen megegyeztünk egy tálca jobbfajta Cseh sörben.
Ma nyélbe ütöttük az üzletet egy rögtönzött Giulia találkozó keretében.


