Blog
Esedékessé vált a fékek rendbehozása. Elöl-hátul új tárcsák, betétek, fékolaj. Vaddisznó lyuggatott tárcsák kerültek előre. :) Ismét az Alfariumban ejtettük meg a műveletet; ezúton is örök hála :) Km állás: 155800
Mivel cserélve lettek a lengőkarok és a stabilizátor sziklent, meg a kormányközép sem volt OK, on-line foglaltam időpontot a Kwik Fit budaörsi műhelyébe. A váró és a szerviz közt üvegfal van, végig követhető mi történik. 50 perc alatt kész lett az autó.
Most szuper az utánfutás és a kormánykerék is pont középen áll. :)
Még egy hátsó gátló csere lesz, de majd csak tavasszal.

Ezelőtt nem volt bőrbelsős autóm, szóval némi utánajárással kezdtem a műveletet. Az álmoskönyv, a fórumok és a józan paraszti ész a direkt bőrre való glicerines szappan és nyeregápoló kombót adta ki. Nyeregápolóból a Decathlonban kapható Sapo zsírt ajánlották, szóval egy budaörsi Ikea karika közben beugrottunk oda is. Az ifjonc kapott egy (Zöld! Űrhajós! Ufós!) labdát, apa pedig ezeket:
http://www.decathlon.co.hu/glicerines-szappan500ml-spray-id_8220405.html
http://www.decathlon.co.hu/borapolo-zsir-id_8186624.html
Alaposan megfontolva minden lépést - nem vakítok, lustaságból - hetekkel később jutottam el odáig, hogy nekiessek az autónak.
Azzal kezdtem, hogy BMW-s stílusban átálltam a saját parkolóhelyemről két másikra, hogy ki tudjam tárni az összes ajtót, aztán előkaptam egy száraz, mikroszálas kendőt, és áttöröltem vele az összes ülést, könyöklőt és ajtókárpitot, majd egy másikra fújkáltam a szappant, és alaposan végigdörgöltem az egészet újra.
Ezután 2-3 órát hagytam száradni (természetesen ügyeltem arra, hogy egy pillanatra se hagyjam abba a paraszt módon történő parkolást), és arra jutottam, hogy semmi látható változás nem történt. Az ülések nagyja ugyanilyen tiszta volt a művelet előtt is, az elszíneződések meg nem tűntek el. Nem hagytam magam eltántorítani, előkaptam egy újabb kendőt, és elkezdtem belemasszírozni a nyeregápolót az ülésekbe, satöbbibe, de most nem hagytam ki a kormányt és a váltógombot sem. Miután végeztem a zsírral, még egyszer, utoljára végigmentem mindenen egy száraz kendővel is.
Az eredmény: érezhetően puhábbak és kicsit fényesebbek lettek a bőrkárpitok, és egészen kellemes illata lett az Alfának. Megérte a félnapos szívás. :)
Az okosok szerint 2-3 havonta illik megismételni a műveletet, de ha nagyon hideg lesz a tél, inkább várok vele tavaszig.
Megnéztem a Pókot a téli szállásán.
Az akkut kiszedtem, feltettem a CTEK töltőre. Innentől felváltva lesznek rajta a fűnyíró akkujával.
Viszont egér pajtik is megérkeztek a téli szállásra. Nem jött be nekik, mert pont ott jöttek át a fal alatt, ahová a ragadós egérfogót tettem. Mind a négyen fennakadtak.
Ja, a héten megkötöttem a biztosítást is 2015-re.
Először is a biztosítóm emailben értesített, hogy 23 ezer felett lesz valamivel a jövő évi díj. Erre felmentem az oldalukra, felmondtam a biztosítást és újra kötöttem náluk. Így csak19.334 Ft lesz.
A fene érti ezt, azt jutalmazzák, ha nem vagyok hűséges ügyfél? :-OO
Pár kép emlék gyanánt a nyárról.












A történet nyár végi, de eddig nem időm megírni. Szóval beálltam a meki parkolóba és a kocsi nem jött ki. Kis nyomozás után kiderült, hogy áram van a szivattyú nem megy. Kellett bele egy tök új szivattyú. A http://www.iltopolino.hu/index.html szervizből lett is egy tök új darab. Igen jó áron, csak ajánlani tudom asrácokat. azóta újra kap rendes üzemanyagot.
Nos úgy tűnik gyógyíthatatlan vagyok.nem megy hifi nélkül.Miután a Rainbow láda és az Hertz EP -4 cuccok ForexPope autójában dolgoznak tovább.Nem birtam magammal.Kell vmi helyette.a fejegység nem hajtja rendesen a Ground Zero szettet,szenvedek ha hallom hogy elfogy a végfoka..nem megy ez nekem.Ha már valami masik akkor nagyobb, erősebb legyen.A Ground Zero monoblokk birja.
Régóta álmom egy márka.Rockford Fosgate.Most meglett .
Rockford Fosgate P2 D212 Specialis reflex épített ládában (ujra kell kárpitoznom ).Update 18.12.2101 ,kárpitozás kész.
2x2 ohm on lökethető duplatekercses jószág.
A duplaszett hajtását pedig egy Kenwood KAC-5204 2 csatis erősítő fogja végezni.
Eddíg bírtam visszafogott hifivel...Nem sok,de mentségemre legyen mondva én megpróbáltam :D





Eljött az idő a tavaszias Ősz végén, hogy lekerüljenek a nyáron használt 17-es kerekek és télire váltsunk. Egyelőre ezt a telet 15"-on visszük végig, majd ha elmennek a GTA görgők, lépünk előre e tekintetben is.
Összehasonlításul egy kép! :D

Leszakadt az autó aljáról az olajteknőt védő alu öntvény ,szerencsémre sikerült megrepeszteni az olajteknőt a tőcsavarnál,most szép nagy foltokat hagyok amerre járok.ideiglenesen kinyomtam szilóval,így majd eljutok talán a bontóig hétfőn:D
Az autót GTV-ből származó, belehegedált bőrülésekkel vettem. Bevallom, amikor láttam az autót ez volt az egyik dolog amiért megtetszett. Aztán jött a sok kilométer, és já kellet jönnöm, hogy nem volt jó ötlet. Sokáig keresgéltem, majd GEORGE-tól sikerült szerezni egy szett szakadásmentes gyári ülésszettet. Ég és föld! Nagyon jó! Nem is értem miért cserélték ki. Képeket majd a takarítás után teszek fel. Ja, és azóta szól az autó, hogy kössem be magam....:)

