Blog
A mai tankolás során az alábbi eredmény született:
Tankolt üzemanyag: OMW MaxxMotion Diesel 60,68 liter (első kattanásig)
Megtett km: 826,6
Fogyasztás: 7,34 liter/100 km
Fogyasztás a fedélzeti számítógép szerint: 6,6 liter/100 km
Saccra kb. 80% országút 20% város többnyire klímával.
Kíváncsi vagyok hogyan alakul továbbiakban.
Pár hete lehámlottak a hátsó ajtókon lévő kárpitbetétek. Dzsorzsitól a Gyöngyös XI. taliról hazafelé náluk (Horton) megállva kaptam két jól kinézőt a rosszak helyett. Örömmel hoztam haza és ma álltam neki a cserének, de előtte kicsit megtisztogattam őket kárpit tisztítóval, mert kissé koszosak voltak... itt jött a hideg zuhany... az egyik ugyanúgy lehámlott, mint az eredetiek... :( Átmeneti megoldásként azt találtam ki, hogy leszedem őket és lepattintom a betéteket... most ebben az állapotban vannak... legalább nem morzsálódnak, koszolnak és ragadnak...



17-es gurulók ma megérkeztek szlovákiából, korrekt áron és állapotban.
4db Falken ZE914 XL MFS 215/45 R17 91W-et kaptak ma.
( 2016-09-10 )
A helyükön
( 2016-09-14 )







Nos, nemrég el veszítettem a szüzességem :-) sok év után végre eljutottam a Gyöngyösi talira.
Végre vasárnap reggel...Indulunk.... Tomi barátommal meg beszéltük, hogy össze futunk Sülysápon a kagylós kúton és onnan indulunk tovább. Előtte egy kávé, gyors autó mutogatósdi aztán irány Hatvan. Szép könnyű volt az út. Hatvanban aztán félre álltunk, hogy bevárjuk Kazes és a Csongi családot. A nagy várakozás közben aztán fel tűnt egy csodás 146. Intettünk neki ahogy el ment mellettünk jó Alfás révén, majd ahogy el haladt mellettünk hirtelen lefékezett majd meg fordult és leparkolt mellettünk Kau kolléga. Egy kis eszme csere után lassan befutott Kazes is az ő 146-val. Irány hát Gyöngyös....
Megérkezve Gyöngyösre még beugrottunk egy gyors autó kozmetikára aztán el foglaltuk a helyünket a parkolóban. Csodás volt ennyi szép autót látni egy helyen. Gyorsan letudtuk a kötelező köszönést az ismerősöknek és az ismeretlen barátoknak. Majd nyál csorgatva meg álltam a csodaszép Oldtimer autók előtt és félig könnyes szemmel csodáltam őket. Gt csodaszép 33-asa mellett is elidőztem egy kicsit mert megérdemelte. Miután Jorjie főszervező dinnye mester közölte, hogy sajna de az ebéd technikai okokból el marad gyors látogatást tettünk a hiper tacskóba, hogy némi enni valót vegyünk magunkhoz.
Aztán irány az adrenalin park.
Ki gördültek szépen sorban az autók a parkolóból és elindultunk. csodás "kis" konvoj alakult ki, szép hosszú kígyó módjára tekergő alakzatban.
A park csodás volt. El foglaltuk a helyünket majd ahogy kell birtokba vettük aztat. Amit lehetett kipróbáltunk, meg néztük. Közben jókat beszélgettünk mindenkivel akivel csak lehetett. Majd egyszer csak oda keveredtem GT mester asztalához és mint egy gyerek a cukorka boltban ott is ragadtam. Végig túrtam a matricás dobozt vagy 10-szer és végül is boldogságban örömmel távoztam miután sikerült beszereznem a kígyót és egy másik matricát a kocsi farára. Bár mindig veszek matricákat azok valahogy sosem kerülnek fel az autóra :-D
A nap végén búcsút vettünk a még ott maradt pár barátunktól és a parktól.
Haza felé még meg álltunk a Horti Rém rendes Jorjie-nál ahol........Na de ezt már tudjátok Kazes barátom blogjából is :-D
Pár kép a taliról












Ma Csörihez került a vas, elkezdődik a turbó felújítása. Km-óra állása: 135 897.
A felújítást a TURBÓSZERVIZ-FELCSIKI Kft. végzi el.
Batmobilt egy bantu tezsvírtől vásároltam egy napos október eleji napon, ami nem indult valami jól, de akkor még nem sejtettem hogy lelkes autóvásárlási szándékom milyen kalandokat szabadít majd rám.
Van az a nap amikor elalszol de épp csak annyira hogy a reggeli szokásaidra ne jusson idő, kapkodva ugyan de épp csak egy kicsivel később indulsz útnak mint kellett volna és érzed a gyomrod legmélyén hogy ma van az a nap amikor nem szabad elindulni, beteget kell jelenteni és a paplan alatt maradni, máskülönben rossz lesz és fájni fog de nem veszel róla tudomást, sőt le is tagadod (ne mondjátok el senkinek de ez a napom ilyen volt)... Tovább nehezítette a dolgot, hogy bantu tezsvír is elaludt ami elég bosszantó volt, mert szinte percre ki volt számolva az időm hogy meg tudjam venni az autót és beérjek utána a munkahelyemre (nagyon nem sikerült).
Végre megérkezett, gyorsan mentünk vele egy kört, benéztünk a motorháztető alá (nem mintha olyan sokat értenék hozzá), és amúgy is ez már csak okoskodás volt, mert szerelem volt első pillantásra és tudtam megveszem, még ha tolnom is kell hazáig (persze ezt senki nem gondolja komolyan), amikor érzed hogy kell neked, pedig tudod hogy baj lesz...
Sietve papíroztunk, tényleg sietve; mi sem mutatja jobban hogy sietős volt az egész, mint az hogy mikor elindultam a kocsival az órát nézegetve hogy mennyit fogok késni, egy piros lámpánál oldalra pillantva látom, hogy jobboldali ajtóban az ablaknál be van szúrva egy csavarhúzó, amit addig nem vettem észre, kihúztam gondolván mi baj lehet, hát az ablak szépen lecsusszant... Mivel benzin sem volt az autóban elegendő, én meg már alaposan késésben voltam és az ablak is menthetetlenül le volt ereszkedve, félre álltam és korábbi elgondolás szerint rögzítettem az ablakot. Ha tudom hogy pár percen belül egy sokkal nagyobb problémával szembesülök nem bosszantott volna annyira.
Amit bantu tezsvír elfelejtett közölni velem, hogy a két kulcs amit átadott nekem (az egyik félbe volt törve) abból az egyikkel lehet indítani a kocsit, a másikkal lehetne zárni ha nem lenne törött; jó pár percig bénának éreztem magam, hogy nem tudok bezárni egy autót; aztán telefonáltam, kb. 6 -ik hívásra felvette és ekkor értettem meg, hogy nem én vagyok béna, hanem jelenleg nem lehet bezárni az autót...
Szerencsére mindig van egy segítőkész ismerős aki épp ráér, némi telefonálgatás után, elindult velem szembe, valahol találkozunk, átadom neki a kulcsokat, és elmegy az autóért és hazaviszi, hozzájuk mert nyitva ott mégis nagyobb biztonságban van, képzelitek hogy nem az ideg ölt egész nap hogy a frissen vásárolt első Alfa Romeónk valaki szépen el fogja lopni (de)... Szerencsére senkinek sem tetszett meg hogy ellopja, este büszkén mehettem érte. Hát így vásároltam meg az első Alfa Romeónk, de ez még csak kezdete kalandos kapcsolatunknak...
Már úgy vettem az alfámat, hogy a csomagtér ajtómat mikor kinyitom nem pattan ki annyira hogy alá lehessen nyúlni, így mindig az ablaktörlő lapát tövénél fogom meg és nyitom fel - már bele is törődtem.
Viszont most új információt kaptam, hogy ez azért van, mert hiányzik mind a két oldalról egy ilyen gumi pöcök :) a műanyag ajtókipattintóról :P vagy mi az :)
Sikerült bontóból beszerezni és egyből működik. :) Most már csak meg kell szokni... Így másfél év után kicsit nehéz lesz :D

2016.09.04.-én megrendezésre került a Gyöngyös XI. Alfa Találkozó, mely igazán nagyon jó hangulatban telt, azt hiszem nyugodt szívvel állíthatom, hogy mindenki számára még úgy is, hogy egyik autónk tréleren távozott.
Már az elején látszott, hogy nem piskóta a felhozatal, ill. a létszám. Mi reggel 8-as indulás után Csongiékat felvettük az Örsön és naaagy léptekkel elindultunk Gyöngyös irányába a 3-as úton. Sanyáékkal (Coyote), Kauékkal és még pár cartárssal Hatvan elején találkoztunk és onnan kis convoyban haladtunk tovább, a meghirdetett gyöngyösi Tesco parkolóba. Szépen felsorakoztunk és egyre csak dagadt a létszám, míg már tömeggé érett. ;) Páran még elszaladtak a szomszédos benzinkútra autót mosatni, de volt idejük, mert kis változás esett a programban, így csak délben indultunk a tali valóságos helyszínére, a Kaland Parkba. Az oda út kissé hosszúnak tűnt, hisz egy végeláthatatlan kígyózó sorba tömörült Alfás bandát kellett felvezetni a szervezőknek élen Jorjie cartárssal. Fent már vártak minket, így zavartalanul foglalhattuk el a részünkre megnyitott felső placcot. Csodásan felsorakoztak a macchinák és indult a buli. Megszálltuk a Park eszközeit, épületeit, területét, gyakorlatilag birtokba vettük vasárnap délutánra, természetesen Alfásokhoz méltón, mindezt kulturált keretek közt. Történt egy kis malőr az ebéddel, így az sajnos elmaradt, hogy a fedett részen egy nagy közös asztal körül üljünk tort, de igyekeztük pótolni a büfések örömére, mely a miénk nem igazán volt, de hát ízlések és pofonok... Rengeteg beszélgetés, eszmecsere, egyeztetés, megbeszélés, terv született, majd az idő teltével egy örömteli találkozó élményével köszöntünk el egymástól és indultunk haza. Mi a jövetelünkhöz képest megcsappant konvoyban haladtunk, menet közben megállva Dzsorzsinál az általa ígért '46 hátsóajtó kárpitért és egy kis plusz dumcsipartiért... Végül csak el kellett tőlük is indulnunk. Sanyáékkal a reggeli talink helyszínéig még együtt csapattuk, majd Ők balra el... Csongiék kicsit HÉVezni akartak Gödöllőtől, de azért bevittem Őket a Népstadionig, hogy inkább csak metrózzanak... Végül mi is szerencsésen hazaértünk úgy fél kilenc körül. A család már szinte alvajáróként ért be a házba, de nekem még meg kellett néznem az F1 Monza futam ismétlését, hogy ne idegeskedjek emiatt még álmomban se... ;)
Mindent összefoglalva egy remek nap volt! Jövőre ugyan itt! Köszönjük szépen a szervezőknek a rendezvényt és a cartársaknak a jó társaságot! :)










