Blog
A jobb oldali fényszóró egyik tartó füle le volt törve. Ez elvileg egybe van építve a fényszóró házával, de rövid keresgélés után a ePER-ben találtam javító fület hozzá. Az új fület a fényszóró házához kell rögzíteni, ehhez ki kell szerelni a lámpatestet. A lámpatestet a két motorházból is elérhető csavaron kívül, alul egy harmadik is tartja, az ehhez való hozzáféréshez le kell venni az elülső lökhárítót. Nem nagy dolog, de elsőre elbíbelődtem az egésszel pár órát. Miután a lámpatestet kiszedtem, a javító fület két csavarral lehet rögzíteni a lámpatesten.
Ezeket a füleket rendeltem hozzá:
Javító fül






Elérkezett ez a pillanat is hogy végre letudjam cseréltetni a vezérlést és amit szükségesnek tartottam a motoron,mivel már a tél közelettével egyre jobban ciripelt,és az olaj folyás is aggasztott a szelepfedélnél!A kézifék bowdent azért cseréltettem mert többször kellett behuzni hogy elkapja a szorítást!Egy szerelő/tűzoltó ismerős csinálta kedvezményesen de hát így is zsebbe nyúlós történet aki tudja...de ez is le lett tudva végre!- 5 nap nélküle.. :(
A nyöszörgő szilent is orvosolva, legalábbis egyelőre csöndben van, remélem így is marad :)
Tegnap reggel indítás után jött a meglepetés. Az autó nem megy. 2000 fordulatszám fölé nem lehet vinni. A végsebesség 30km/óra, 2es fokozatban. A hiba feltárása folyamatban.
Eddig cseréltem vákuum szelepet, Map szenzort.Most a légtömeg mérő következik. A diag ezeket dobta fel hibának...
Km óra állás: 253455km
Update: most már egészen biztos,hogy a légtömeg mérő a hibás. Lehúztam a csatit, és megszűnt a hiba jelenség.
Most indul a vadászat egy új levegő szűrő ház, és egy légtömeg mérő után.... Sajnos a szétszedésnél a ház megsérült.
Update 2.0: Sikeresen kicseréltem a légtömeg mérőt, egy új "Gyári" Bosch-ra. A hiba megszűnt, az autó visszanyerte az erejét, és az új diagnosztika már nem dobja be hibára.
Mikor megvettem sajnos a ködlámpák betörve,elmattulva a hütőrács hiányos állapotban gyors kötegelővel felfogatva.Így hamar véget vetettem a csúnyaságoknak ezeket cseréltem is bontott árura :) Gondoltam feldobom a gyári tojástartó felniket egy feketére festéssel,szerintem jobbak lettek... ja még kapott egy háromszögben lévő lóherét is és egy Devil tuningos fekete füst index búrát :) alakulunk...

1-2 hónap elteltével miután megvettem,jobbra illetve balra kanyarodásnál recsegő,ropogó hang hallatszott elölről,illetve a fékfolyadékom is szivárgott a kuplung munkahengernél!Egy ismerősöm ajánlott egy szerelőt na hozzá vittem,kicsit érdekes fószer viszont elég megbízható!Kiderítette a problémát, a féltengely csuklók ropogtak,illetve a felső kuplung munkahenger megadta magát!ez mind cserélve lettek,most már nem kell mindig utántöltögetnem a féklötyit :D na meg a kanyarba se recsegünk :) Mit mondjak nem volt egy olcsó művelet....
Itt az idő ,hogy felkeruljenek a nyári tappancsok ,de ha már a téli lejön akkor koszosan nem rakjuk el, így aztán azzal kezdődik a mosás. De mivel a nyariak tiszták voltak,muszáj
volt a kocsit is hozzá mosni, és ha már így belejottem akkor becsülettel csinálom.
-Alsó mosás (amennyire bírtam)
-Ablak mosás kívül belül
-Textil kárpit impregnálása
-Bőr ápolás

Végre felkerültek alufelnik, új nyári gumikkal. Teljesen más, eddig úgy éreztem nagyon tapad kocsi....most úgy érzem sínautó.
Good year valami. 195/60
209.355km-nél új akkumulátort kapott az autó. Exide premium J+ 77AH - 760A.
1
542
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- 159
- Virtuális Romeo
- Alfa reklám
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki