Blog
Hát egyedül nem egyszerű feladat! Jól jön ha van egy segítő kéz! Persze akinek van rutinja vagy tudja mit csinál annak biztos egyszerű mint egy pofon!




Règi elgyengült. Jó lenne ha màsfèl-kèt èvnèl tovàbb birnà. Ezt vàlasztottam mert 720A inditó àrama van. Hasonló aksiknak 640A v. 680A az inditója.

Azt vettem eszre hogy nem ugy huz a verda es a fordulat megugrik 3000re vagy fole is megy aztan visszaveszek a gazpedalon es laasan felgyorsul es elkezd huzni, minden sebessegvaltaskor ez van , kicsit atmentunk automataba a kuplung olyan fent fog, hogy orulok, hogy meg be tudom tenni es megy ezert most nem mozgatjuk.
1. Felso lengokarok csereje.
2. Stab palcak csereje elol es hatul. (meg nem szukseges)
3. Kuplung javitas es kettostomegu lendkerek2018. 05.
4. Felnik csereje es felujitasa
5. Elso fek tarcsak csereje Brembo-ra(ez van hatul is)
6. Csomagtarto teleszkop csere
Miota megvan meg nem volt kitisztitva (kb 3eve), de most itt az ideje. Igaz vegig le is volt falazva.
MAP szenzort megtisztitottam, kifujtam: eloszor kicsit keresgeltem, hol van, de mostmar tudom.
Valamennyire a pillango szelepet is, de azt sajnos nem tudtam egy csavar miatt levenni, mert a csavar feje el van nyirva.
OBD 2 hibak is kiolvasva, torolve.
P0235 visszajott igy le lett cserelve a MAP ssenzor.
Mostmar minden rendben.
186000 miles


Kiszedtem a gólyalábakat és az első lengőkarokat.
Nagyon jó állapotban vannak.
Holnap letisztítom őket a kerékagyakkal együtt és jöhet a festés.
Kutyacsontokból viszont új kell.
Az ezüst Hammerite kiesett, mert 09.07.07 dátum van rajta.Akárhogy is olvasom, már régen lejárt a szavatossága.
Még nem döntöttem el, hogy milyen színt vegyek.





Km: 186966
Műszaki érvényes 2019.12.08ig.
Fagyálló lecserélve.
Kézifék beállítva.
Csöri művek által végezve. Plusz elintézte az engedélyeztetést az első rendszám lecserélésére. :)
Történt hogy egy napsütéses őszi napon az automata váltóból elfogytak a sebességek. 2 maradt. Második és negyedik,néha hideg váltónál van minden. A váltó kiszerelése közben feltűnt hogy a futóművem két év alatt elfogyott,a poliuretán szilentek szétkoptak,a kovács kft által felújított porvédő élettartam garanciás talpasok lógnak mint a lóf*sz,pedig porvédő van rajta,és megtudtuk hogy a poli szilentet se rézes zsírral kell összerakni mert szart se ér.Szóval teljesség igénye nélkül,négy lengéscsillapító,komplett első lengőkar garnitúra úton van az ebayről. Vettem egy pár első rugót,kormányösszekötőt,kerékcsapágyat,meg váltóolajat,aztán most keresek valakit aki ért az automata váltó lelki világához.
Váltóolaj: Mannol 8210 ATF JWS 3309: 14120Ft
Ködlámpa: TYC 6713Ft
Levegőszűrő : Alco 2699Ft
Korm.összekötő: Birth:2799x2=5597Ft
Kerékcsapágy JE: GSP: 13230Ft
Spirálrugó: Suplex: 13036x2=26072Ft
Lengőkar garnitúra,Lengéscsillapító garnitúra ebayről: 112000Ft
Maradt 1/4-d flakon festék amivel a 159 tükreit is lefújtam .
Az egyik tükörburkolat el volt törve.
Meghegesztettem, lecsiszoltam ,lealapoztam 2k fillerrel. Megcsiszoltam újra, anti silicone-al áttöröltem, és lefújtam. Az effect ,csak a hozzá való primerrel működik.
Szerintem patent.


A jövő márciusi műszakira készülve.
Hátsó féktárcsa(Ferodo) és fékbetét csere(Trw)



