Blog
Felpuhult a kuplungom, és néha megcsúszott nagy terhelésnél..
Cserélni kellett a szerkezetet, a kettős tömegűt, a főtengely szimeringet akkor már illik, és a főmunkahenger is elengedte magát. Mint kiderült a boncolásnál eltört a szerkezet.
Néha égve maradt a kézifék visszajelző. A tartály tetején levő jeladó volt rossz. fékolajcsere 195.000 Km
Elszökött a klímagáz, mert kilyukadt a klíma cső, mivel letört a hűtőtartó egyik fele....
Cserélni kellett a hűtőtartó konzolt és a coolertartót is mert megette őket az idő.
Cső csere,klímatöltés. Kaptam egy követ a jobb elejére, ezért a lámpa is cserére érett, azóta jobban látok sötétben :)
Hátul cserélve lett a 2 nagy G szem és a csonka állványban levő kicsik is.
193,000Km
A sokküllős 17-es felnik sosem tetszettek igazán, az idei télre szántam el magam, hogy kicserélem a szettet egy 18-asra. Találtam is jóárasítva egy garnitúra zsírúj fetete 18-as Ronal-t (Ronal R56 8x18 ET35). Remélem minden rendben lesz és el fog szépen férni, eddig jól alakul a dolog.
Szintén hosszas agyalás után Nexen Winguard Sport 235/45R18-as téligumikat választottam, a Gumik.hu-ról. GT Cartárs készített piros matricákat a kupakokra.
A 17-es garnitúra Dömpihez fog kerülni.
A Kálvária úton, a Kiss-Gumi-nál szereltettem össze.



Előrelátó magatartást mutatva vettem rá 4 új téligummát .
Hankook W452 Winter iCept RS2 91 T 205/55/16 -ra esett a választás,21.600- darabáron +szerelés.


Kicseréltem az összes eléggé viseletes féktárcsát betéteket .
A bal eleje nyüszögött ,bedobtam egy új felső lengőkart és mindkét oldalra új stabpálcát.
Tárcsák és betétek : 76.000-
Felsőlengő+stabok: 20.900






Sikerült erre is felfaragni a Seat Leon Cupra R koptatót, mint a 156 - ra. Igaz 159-re egyáltalán nem passzol, jobban kell faragni.
Pajzs is cserés lett, kicsit Giuliásabb hatásrúra.




A múltkor vettem egy újabb fajta impregnáló szert. Eddig csak sprém volt, amivel egyszerűen be kellett fújni. Ez meg hab, amit szivaccsal be kell dörzsölni. Macerásabb, tovább is tart. Remélem legalább olyan jó is lesz.
Ja, a vasárnap felragasztott rendszám tegnap leesett. Kell valami combosabb ragasztó.



Szívósor tisztítás-dugózás,Első-Alsó lengőkar csere,stabilizátor csere,szerviz minden szűrővel+selenia 5w40,Váltó olaj csere.
Hiba a következő volt:Füstölt a kocsi,nem ment,zabált.
Teljesen megszűnt a kormolás,5-6 decivel kevesebb a fogyasztás és húz szabályzásig mint a fene.Jöhet a tuning.
Lengőkarok:42.000Ft x 2
1 izzítógyertya:8000Ft
Stabilizátor : 7,000Ft
rezsianyag:10,000Ft
szerviz:38.000Ft
dugók a szívósorba 8.000Ft
Munkadíj:63.000Ft akciósan