Blog
Eddig szerencsére ki nézetileg nem kellet sokat csiszoló mert csak kissebb karcolásokat kellet ki szedni az autóból. Eddig egy alapos polír és javító festékkel kellet ki szednem a foltokat belőle.A polírnal elösször finom pastaval kellet meg csinálni majd utánna fokozatosan erősebbel és így a vég eredmény tökéletes lett, de nem teljesen ezért még egy polir majd kelleni fog neki.
Anyóson kattogot a hangszóró... Rendeltem Bose alsó és felső hangszórókat, mert ha csak az egyiket rendelem meg tuti, h a másik a szar.... Nos a gyári Bose rendszerben a felső csipogó nincs.... Ugyanis rá van építve gyárilag az alsó hangszóró elejére... Nekem ez okozta a kattogást, ugyanis a csipogó mágnese levált és beleesett a nagy hangszóró membránjába... Kicseréltem plusz beraktam a felső helyre is egy csipogót... Biztos ami biztos, vagyis inkább ha már itt van legyen haszna... Hétfőre ideér még 3 csipogó meg kettő nagy hangszóró, ugyanis a benzinesben is leszállt korábban az anyós alsó... A bal ajtóban Egy csavar kiesett a helyéről az ott lévő műanyag rezgett... Csavar megtalálva visszacsavarozva... Csenddd... Megfizethetetlen... Végre kuss van... :) közben kezdek rájönni, h pályát tévesztettem... Gyakorlatilag nincs olyan szerszám amit alfák szereléséhez gyártottak és nekem nincs.... Leszámítva a vezérlés cseréhez szükséges dolgokat az az egy dolog amit nem merek magamnak csinálni... Asszony szerint is jó nézni mikor szerelem valamelyik gépet, mert megszáll valami... Kisimul az arcom... :) érdekes, h a legtöbb szerelö köpköd ha olasz autót kell szerelnie engem meg megnyugtat... Lehet hülyén vagyok bekötve.... :)



- Vezérműszíj, feszítő- és terelőgörgő, illetve vízpumpa cseréje (71771579)
- Főtengely szíjtárcsa cseréje (Dayco DPV1139)
- Hosszbordás szíj cseréje (Contitech 6PK1400)
http://www.alfaworkshop.co.uk/Giulietta_%201.6_2.0_cam_belt_replacement.shtml
https://www.youtube.com/watch?v=7cgyyPTTxxk&t=
133 500 km






- Motorolaj (Selenia PE WR 5W30 4,2 liter) és olajszűrő (gyári 71754237)
- TCT hidraulikaolaj (Tutela CS SPEED 0,5 liter [csak a tartály])
131 659 km
Csere pipa, az agyban nem volt menet már csak nyomokban, köszi G-Burt a segítséget a kiszállást és a cserét, most már minden ok.
Q2 felniszett beszerezve átgumizás után megy a helyére.
Végre minden a helyén, átgumizva, gyári csavarok vissza még 1 futóműállítás és kész.
/ 05-09 /












Bőrápolás és waxolás volt a mai menü.
Olaj cserélve, olajszűrővel.
A légszűrő is kipucolva.
Az 55nek nem igazán van problémája, megy jön :)
303 015 km


...most, hogy minden más elhallgatott, de maradt egy rejtélyes kopogás, némi rángatás, majd Axiál csuklók ellenőrzése illetve kormánymű porvédőinek levétele után világossá vált, hogy összekötők rendben vannak-külsők is, de a kormány mozgatására kopog a kormánymű...rendeltem gyári újat olaszoktól, szállítás folyamatban...Még ez eredeti van benne, majdnem 400ezer km-t bírt, szerintem szép tőle...update...megjött a szerkezet, már csak be kell költözzön a régi helyére...beütemezem, csak most kicsit sok a program, hétvégén selenia rally,2 hétre rá esküvő...hűha...és a nyári felnik még nincsenek lefújva





