Blog
Sokat kellett indítózni.
4 db porlasztó cserélve (130 Bar-os nyomással dolgozik az összes)
Csere közben meglestem az izzítást is, a két jobb oldali gyorsan és erősen izzótt, míg az első már gyengébb volt valamivel de még használható is lehetett volna, a második már csak fele annyira izzótt és mindezt még lassan is csinálta. Így hát az első kettő cserélve újra (NGK).
Kivett porlasztók is jók, nem az volt a gond.
Reggel első indítás letesztelve és indult is szépen.



Megroggyant az aksi, emiatt ott kellett hagynom az autót, ahol állt. :-)
Szerettünk volna a kocsiban usbn keresztül zenét hallgatni úgy hogy az ne menjen se a belső esztétika se a hangminőség rovására. Így az egyetlen értelmes megoldas a yatour beszerelése volt. Szépen befaragtam a kesztyűtartoba. Kormányról is vezérelhető és az oracsoporton is megjelenik mintha gyárilag is ilyen lett volna...




Botond fiammal beneveztünk. Jobban teljesítettem mint gondoltam. Még meg is említettek a nevem a nap végén, úgyhogy magamnak adtam egy jelest.
Nincs mese, össze kellett szednem magam a gyerek előtt...
Csomagfedél nyitó nyomógomb bedöglött. Azt hittem a fél éve cserélt kapcsoló az oka. Pont Morfiusz cartárs számolt be hasonlókról, így tudtam hova kell nyúlni. 2 vezeték elszakadt a csomagfedél átvezetésnél. 3cm betoldást alkalmaztam, hogy csökkentsem az újabb szakadás esélyét.
Mellette felpolíroztam a jobb hátsó sárvédőt, amit teleködöltek a festőmesterek az előző héten a jobb küszöbvég fényezése során. Ezt kihagyták a novemberi melóból. Gyorsan letüsszentették, tele lakk-ködölték a c oszlopot. Átvételkor nem látszott, csak a sûrolófény hozta ki. Visszavittem, valamit csinaltak vele, de még igazítani kellett rajta.
Egyûttal a saját polírozási hibámat a bal hátsó sárvedön is javítottam. Lámpánál okés, de napfényben derül ki az igazság...
Continental, PremiumContact 6, 225/40 R18 92Y XL megrendeltem a tirendo.at oldalról még így is olcsóbb volt mintha itthon vettem volna
Már kétszer nekiestem a dolognak, de a gyenge minőségű 1K-s lakk mindig tönkretette a munkámat. A visszacsiszolás elég melós. Most is 5 óra munkát vett igénybe apránként, vizesen 280-as papírral. Egy hét kiszáradás után szárazon is becsiszoltam. Remelem most rendesen kikeményedik a lakk. Nyáron majd kiderül.


Kész lett a festés / motortér, első lökös, bal ajtó, bal tükör, Zender szett / illetve a karbon pakk is / nem vtn, nem fólia / ezért visszaraktam a helyükre majd pöcc-röff és máris duruzsolt a kisvad.
Pár apróság még a helyére kerül majd.












