Blog
Hosszabb együtt töltött idővel terveztem, mikor megvettem...
De nem tudtam elengedni a “dízel parámat”, így jó 2,5 év után ma eladtam.
Az elmúlt időszakban a sok bölcsi, majd ovijárat és az ebből fakadó elindulás-leállítás sorozatok miatt egyre inkább éreztem, hogy bár nagyon szeretem ezt az autót, nem erre találták ki és addig kell eladnom, míg nincs ebből gondja.
Autópályás kocsi lesz, Ausztriába járnak majd vele. 147-es utód, ahogy nálam is az volt.
Utoljára lemostam, egy ilyen szép autót tisztán illik átadni.
A 159-es Alfa egy igazán szerethető típus, ami nem mellesleg gyönyörű autó is.
Remélem utódja egy olyan Giulietta lesz, amiben reménykedem. Meglátjuk...folyt.köv.
NaHáTnak (NHT) pedig sok-sok balesetmentes km-t kívánok🍀🚗




Sokat kellett indítózni.
4 db porlasztó cserélve (130 Bar-os nyomással dolgozik az összes)
Csere közben meglestem az izzítást is, a két jobb oldali gyorsan és erősen izzótt, míg az első már gyengébb volt valamivel de még használható is lehetett volna, a második már csak fele annyira izzótt és mindezt még lassan is csinálta. Így hát az első kettő cserélve újra (NGK).
Kivett porlasztók is jók, nem az volt a gond.
Reggel első indítás letesztelve és indult is szépen.



Megroggyant az aksi, emiatt ott kellett hagynom az autót, ahol állt. :-)
Szerettünk volna a kocsiban usbn keresztül zenét hallgatni úgy hogy az ne menjen se a belső esztétika se a hangminőség rovására. Így az egyetlen értelmes megoldas a yatour beszerelése volt. Szépen befaragtam a kesztyűtartoba. Kormányról is vezérelhető és az oracsoporton is megjelenik mintha gyárilag is ilyen lett volna...




Botond fiammal beneveztünk. Jobban teljesítettem mint gondoltam. Még meg is említettek a nevem a nap végén, úgyhogy magamnak adtam egy jelest.
Nincs mese, össze kellett szednem magam a gyerek előtt...
Csomagfedél nyitó nyomógomb bedöglött. Azt hittem a fél éve cserélt kapcsoló az oka. Pont Morfiusz cartárs számolt be hasonlókról, így tudtam hova kell nyúlni. 2 vezeték elszakadt a csomagfedél átvezetésnél. 3cm betoldást alkalmaztam, hogy csökkentsem az újabb szakadás esélyét.
Mellette felpolíroztam a jobb hátsó sárvédőt, amit teleködöltek a festőmesterek az előző héten a jobb küszöbvég fényezése során. Ezt kihagyták a novemberi melóból. Gyorsan letüsszentették, tele lakk-ködölték a c oszlopot. Átvételkor nem látszott, csak a sûrolófény hozta ki. Visszavittem, valamit csinaltak vele, de még igazítani kellett rajta.
Egyûttal a saját polírozási hibámat a bal hátsó sárvedön is javítottam. Lámpánál okés, de napfényben derül ki az igazság...
Continental, PremiumContact 6, 225/40 R18 92Y XL megrendeltem a tirendo.at oldalról még így is olcsóbb volt mintha itthon vettem volna
Már kétszer nekiestem a dolognak, de a gyenge minőségű 1K-s lakk mindig tönkretette a munkámat. A visszacsiszolás elég melós. Most is 5 óra munkát vett igénybe apránként, vizesen 280-as papírral. Egy hét kiszáradás után szárazon is becsiszoltam. Remelem most rendesen kikeményedik a lakk. Nyáron majd kiderül.


1
600