Blog
Mostmár talán minden rendben van a futóművön, elméletileg.
Állapotát alváz és üregvédelemmel próbálom megtartani.
Alázvédelem előtt persze azért kellett rozsdamarózni és hegeszteni is.
Köszi a segítséget Bajsz M.!
Alsó motor védőt azaz haspajzsot is felszerelte.
Pár kép előtte és utána az alvázvédelemnek.






Futóműjavítás után beállítás.
Alvázon van pár vakrozsda és pár helyen kasznizni is kell.
Aztán alváz és üregvédelem
(Update 2021.01.27. A javítás és az alvázvédelem elkészült, 90e.)



Motul olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő csere.
226.000km
Átesett egy cápabőr eltávolításon a műszerfal felső szellőzőrostély-szigete.
meglepetésemre nem csillogó műanyag van a nyúlós, ragadós "cápabőr" vagy marketingbullshit nevén "soft touch" borítás alatt!
Denaturált szesz simán leviszi. Kb 10 perc sikálás után ilyen szép lesz. Jobb ezt nézni, mint a felhólyagosodó, ragadós légycsapdát! :D

Lehet le akarták lopni a kerekem... menet közben leesett a bal első. Megsérült a felni és a sárvédő, dobbetét és az agyban a menetek. Korábbi autómból megvolt még a csonkállvány agyastól, így azt tettük be TC-ben egy új alsó lengőkarral és a biztonság kedvéért egy jó bontott féltengellyel. A beszerzett bontott sárvédőt majd a fóliázás után tesszük a helyére.
141.773 km


Alfista78rg barátommal megmozgattuk a v6-okat. Kmét, Kiskőrös, Svadkert, Bugac monostor ásatás, Kmét. Kb. 150km.
Már csak a TI ülésszett hiányzott az autóból, hogy minden TI jegy benne legyen.
Sikerült beszereznem az érdi bontóból.
Mai nap beszerelésre került, nagyon feldobta a belteret!




A két hátsó sárvédőív, a csere miatt újrafényezeve.
A tetőről lekerült a carbon fólia, szintén újrafényezve.
Márciusba meghúzták a parkolóba a kocsit, a jobb hátsó lökhárítónál, most az is javításra került.
Nagyon szép lett a fényezés.
Egy teljes napom elment a takarítasra, mire a port mindenhonnan kitakarítottam.





