Blog
A legutóbbi kárpit le-fel szerelés miatt a jobb oldali ajtót ha rosszul csuktam be, belülről nem lehetett rányitni utána, a bal oldalin pedig nem zárt be se központival se kulcs elfordítással... ezért most újra leszedtem mindkét oldalt, aztán ha már így alakult, szépen rendbe raktam a kábeleket meg a párazárót is, bízva benne, hogy most pár évig nem kell hozzá nyúlnom... :D
A kilépő fényeket is vissza raktam így száz év után. A jó hír, hogy a zár gondok mindkét oldalon megoldódtak, csak annyi volt a gond, hogy a bowden feje kiugrott a helyéről.



Kevés dolog van ami gyárilag nincs jól eltalálva a gtv-ben, de az egyik ilyen nekem mindenképp a váltógomb volt már az első perctől kezdve. Szerintem egyáltalán nem illik az autóhoz, nem sportos, nem is esztétikus, indokolatlanul hosszú, és nekem a bumszli fogása sem jött be, így egyértelmű volt, hogy cserélve lesz. Először rendeltem hozzá új váltógombot, majd kiderült, hogy nem eszik olyan forrón a kását, így kellett egy adaptert is rendelnem, hogy fel tudjam tenni :D Végre megjött, és helyére került minden. Nekem sokkal jobban tetszik így megjelenésre is, és nem utolsó sorban a váltásérzet is egészen más, mivel centikkel rövidebb lett a kar. (Igen, barbár mód vágtam belőle.. )




Megtörtént az első kézi mosása a huginak az udvarban.Eddig még csak gőzborotvás mosást látott a mosóban.Szépen beáztatva kesztyűsen vaxos samponnal átmosva és szárazra törölve.Szép lett mehetne a bálba de inkább beállt vissza a garázsba.
Nem záródott a tank ajtó fedelem.
Tankajtó zár csere.
Tank

Jó ideje, főleg melegebb napokon kattanó, roppanó hang érezhető illetve hallható a kuplung pedáltól a felső tartományban, funkcionálisan nincs gond, de nagyon idegesítő.
Sajnos kenés, befújás nem segített, így maradt a pedál csere.
Riegler szerviz



Tank teljes takarítása. Kívül vastagon megült a gázolaj és a pór, mivel szivattyú tömítése nem volt jó.
Belülről is átöblítve a tartály és kapott új tömítő gyűrtűt.
A szivattyú alján és a tank kimenő csövön is volt egy egy utólagos szűrő, ezek kikerültek belőle.
Motortérben az üzemanyag szűrő cserélve újra.
A fékcsövek hátulsó részének 4 szakaszát újból kellett csináltatni.












Tettünk egy jó kis kört Hatvan-Bátonyterenye-Eger-Gyöngyös útvonalon kb 250 km.Minden rendben zajlott a bátyó szépen tette a dolgát és az út minősége is 80% ban rendbe volt.Szép ez a Bükki rész is nagyon.
Olaj, olaj szűrő, levegő-, üzemanyag- és pollenszűrő is cserélve lett.
Mire lehámoztam a "haspáncélt" kipukkadt a fejem...úgy felverte a vérnyomásom...mondjuk a levegőszűrő is ötletes helyen van, hogy bass.....
284869 km
Minden MANN-FILTER lett
Olajszűrő 5023 Ft
Levegőszűrő 6459 Ft
Pollenszűrő 7000 Ft
Üzemanyagszűrő 21206 Ft
Olaj Magnatec Castrol 5504 Ft (csak két litert kellett vennem, mert volt a polcon 4L)
36os dugesz kulcsot be kell szerezni, mert azt kölcsön kellett kérni, hogy az olajszűrőt ki lehessen halászni.
Következő kör. Szabadonfutó, klímahűtő, fékek
192.500 Km
Motorolaj csere
Olajszűrő
Levegőszűrő
Gázolajszűrő
Map szenzor
Csomagtartó teleszkópok
206.102 Km
Motorolaj csere (Selénia 5w40)
Olajszűrő
Levegőszűrő