Blog
Az angol fórumok szerint a pályanap legfontosabb kelléke a fék. Utcára elég a 2,5 V6 gyári úszónyerges megoldása is de komolyabb igénybevételhez mindenképp a nagyobb tárcsát és a 4 dugattyús nyerget ajánlják.
Szerencsére találtam egyet jó áron. Igazából nagyon minimális festékhibák vannak csak rajta, a gumi alkatrészek is hibátlanok. Csupán nagyon mocskos volt.
Németországban csak 6 EUR volt a posta. Egyik kolléga elhozta nekem mikor jött Győrbe.
125+6 EUR. = kb 43000 HUF





Black Friday keretein belül egy nem is pénteki napon megrendeltem a pályára szánt féktárcsákat előre-hátra és a fékbetéteket hátra.
Az a tervem, hogy az autó forgalomba helyezéséhez megtartom a jelenlegi első féktárcsát és berakom a korábban megvett fékbetétet. A hátsókat rögtön cserélem a képen láthatóra. Később mielőtt pályanapra megyek cserélem az első féket a 330mm-es szettre.
166,34 EUR = kb 61.500 HUF





Az autó vételekor a jobb oldali lámpa ilyen fekete hátterű volt, de a bal oldali nem. Az előző tulaj elütött egy őzet vele és az állat összetörte a lámpát, ezért rakta vissza bele az eredeti Carello lámpát. A másik oldalit is adta az autóval.
Találtam Marketplacen egy az enyémhez passzoló szintén TYC bal oldali fekete hátterűt, és gondoltam megveszem. Fel is políroztam mindkettőt.

Vennem kellett egy leömlők utáni részt, mert több helyen lyukas volt és a flexi része is kifújt.
(A Spiderem is kapott egy hátsó részt. Az eredeti is jó volt még, de V6TB hátsó szekciójában egyel kevesebb dob van és ezzel szebben morog a 2,0 TS :) )
225 EUR = kb 75.000 HUF


Kaptam egy tábla Milkáért cserébe egy rádiót. Befóliáztam, nem is néz ki rosszul, de sajnos lemerítette az akksit. Gyanítom hogy a rádió CAN-es, mert egy fl 156ból való, az enyém meg még nem CAN-es. Ennek majd utána kell még nézni, de ebben az autóban a hifi másodlagos. Csak szóljon majd benne valami....


Az angoloknál elég nagy hagyománya van a pályanapozásnak és ahogy látom szeretik az Alfákat is,ezért a forumokat olvasgatva azt találtam hogy érdemes a stabilizátort vastagabbra cserélni. A következő lépcső a GTA-é Strongflex szilentekkel. Sikerült angliából rendelnem egy használt szettet (első+hátsó+szilentek).
115+16 Font = kb 50.000 HUF lehetett




Mivel tisztában voltam vele, hogy a karosszéria nagggggyon rozsdás, ezért még mielőtt ment volna a kocsi a karosszériáshoz, rögtön megvettem a javítóíveket.

A hátsó futóműhöz is megvettem a komplett készletet. Szintén nem TRW, mert ha kimennek a szilentek kap Powerflexet vagy Strongflexet.
A hátsó hosszlengőkar annyira el volt rohadva, hogy már nem kellett volna sok a töréshez.

Mivel semmi extra motortuningot nem tervezek, mert pályanapon a fék és a futómű sokkal fontosabb, ezért csak a sok helyen emlegetett nagyobb méretű króm szívócsöveket szereztem be az átvezető talpakkal és a csatlakozó gumikkal. Az újrakrómozás még várat magára.
A frontend felőli hengersor burkolata nem volt meg, ezért azt is vettem.


