Blog
A motor elkezdett nagyon melegedőssé válni, és egyszercsak a ventillátor sem kapcsolt be. Ugyanakkor az utasteret meg nem fűtötte. Összetett volt tehát a probléma, így szervízbe vittem.
Kiderült, hogy a múltkori fűtéscsap szerelés után valami titokzatos okból szétmállott a tömítés, elfolyt némi víz is, közben pedig kontakthibás lett egy relé-csatlakozó. Mindent orvosoltak.
ezen kívül megtörtént a rendes olajcsere, olajszűrő és légszűrő cserével.
Ma megejtettem az olajcserét, mert már régen esedékes lett volna! Kilométeróra állása: 189014 Km! Vettem a gépnek 6 lityi finom Selenia-t (12.902,-), de sajna nem kaptam 20K Alfa Romeo-sat, csak sima Selenia 20K-t! De sebaj, ez is megteszi! Majd a következő olajcserénél azt kap! Meg egy gyári olajszűrőt mellé (3.475,-)! Aztán hamár fel volt nyitva a motorháztető, feltöltöttem az ablakmosó tartályt téli folyadékkal (599,-)! Jó kis teccsós! :-)))


Semmi gond nem volt idáig a géppel, egészen a múlt hétig, amikor is a nagy esőkben egyszer csak beázott a jobb hátsó lábtérnél! :-( Először azt hittem, hogy kiborult az ásványvíz, ami nálam volt! Kitörölgettem, megszárítottam a szőnyeget, de aztán megint full vizes volt belül minden, úgyhogy úgy döntöttem, hogy felszedem a szőnyeget! Kipakoltam hát belőle a hátsó és első üléseket, nagy nehezen lebontottam a műszerfalat meg a kéziféket és a váltókart takaró műanyagot! És kijött a szőnyeg meg az alatta lévő szigetelés, ami még mindig vízes volt! Szépen megszárítottam és ha már egyszer kint volt, hát takarítógéppel átmostam a szőnyeget is! Szép tiszta lett! Aztán szembesültem a valósággal, amikor a kocsi padlólemezére pillantottam! Szerencsére sehol nem volt kirohadva, hanem az a pár kis "fülecske" volt kihajlítva, ami elöl is és hátul is megtalálható mindegyik oldalon! Azt hiszem 5 db van belőle minden lábtérnél! De hogy mi ezeknek a funkciója, azt a fene sem tudja! Na, ezeket visszahajtottam és jól kinyomtam őket tömítőanyaggal mindenhol! Találtam pár pici rozsda foltot is, ezeket lecsiszoltam és adtam nekik két réteg Hammerite-tot! Nesze neked rohadék rozsda! :-)) Hát nem volt egyszerű mutatvány, de megérte megcsinálni!
Ja, és találtam a szőnyeg alatt 262 ft-ot és 1 Deutsche Mark-ot! :-)) Csak gondolom, hogy Olaszország után hova került az autó! :-)




Végre ki lett cserélve az első szélvédőm.
Hosszas gondolkodás után úgydöntöttem, hogy kap szép xenonszemeket a Kuvik...
Azt kell mondanom, hogy egyáltalán nem bántam meg... Tényleg nagymértékben javított a világításon és természetesen sokkal jobban is néz ki :-) De most olyan problémám van, hogy vadásznom kell xenongázzal töltött kékes ízzókat a refibe és a ködlámpába, mert nagyon bután néz ki a jelenlegi izzó sárgás fénye a xenon szép jégkékje mellett... Nade ez legyen a legnagyobb probléma :-))) Amúgy tényleg csak ajánlani tuom a xenont; szerintem megéri!
Kicseréltem az összes ledet a pótféklámpában, a fele nem világított. Kis szenvedés van vele, de megéri!




Ki lett cserélve a jobb első(belső) gumiporvédő a jobbos féltengelyen.Na ez szar meló volt!Nyakig trutyi stb...
Ékszíjtárcsa csere Large-nál, melyből 15 eFt-ot Ők finanszíroztak a főzőversenyen elért 2. helyért cserébe. Köszönjük. :)
Szelepfedél tömítés cserén esett át az én kicsikém mert könnyezett egy picit. szerencsére megúsztam 1700 Ft-ból :) Meg a gyertyáknál azt a fém keretet heggesztettük meg mert el volt törve az egyik fül. (ilyenkor jó ha van a családban egy autószerelő :) nem is akár milyen :) köszönöm APA :DD )