Blog
Kapott a kicsike egy első/felső toronymerevítőt. Egyenlőre sok különbséget nem érzek. Talán a kanyarokban kicsit jobb az úttartása. Na de majd folytatom a tesztelés tovább! :-)
Aki némi csalást vélt felfedezni a ventimigliai fotosorozatban annak igaza van! Hiszen a kristálytiszta vízű, óriáslaposköves fotó már a gyönyörű Garda tónál készült, ami a sós tenger íze után kész felüdülést, majdhogynem az édes otthon érzését keltette bennünk (Hajrá Balaton!!!). Azért, csak az édes víz az éltető...
A túránk kaland szakasza sjnos a végéhez közeledett hiszen a hátralévő napokat Bresciában töltöttük a zöld növényeket meglehetősen kedvelő barátaink társaságában. Ugyan itt sem unatkoztunk, de az időnk nagy részét pihenéssel töltöttük...és füst fújással! Többek között itt készült a GTV a GTV-ben című pályaművem ( ami szemmel láthatóan csak engem hozott tűzbe az egyik pirosnál...)és itt láttam először életembe kommunista rádió által szervezett fesztivált, ahol annyi növényi alapú afrodiziákumot kínáltak afro "kauferek", hogy km.-eken keresztül csak csóválni kellet a fejemet, hogy ne sózzanak rám kb: 1000 kg gyógyfüvet...! :) Hihetetlen ! ! !
Azért itt is van mit látni többek között a varázslatos hangulatú és klímájú Sirmione, ami mindíg lenyűgöz. Ahol isteni és bődületes a fagyi választék. Valamint aki szereti a rettegést és a gyomorszorító élményeket annak feltétlenül ajánlanám a "Blue Tornado" illetve a "Space Vertigo" nevű műintézményeket a Gardaland elnevezésű, varázslatos és hatalmas vidámparkban. Ezeken is készültek "action" fotók de azokat be kellene scanelnem, azonban nem szeretném, hogy valaki belehaljon a röhögésbe, ahogy vizet facsarok a biztonsági rudazatból miközben gondosan szorítom az altályi gyürűsizmaimat, nehogy foltos legyen a gatyám a fent említet "szórakoztató" építmények szolgáltatásait élvezvén! :-) Voltunk még rengeteg szép helyen, hála a barátainknak, de sajnos nem emlékszem... :- P ...hála Herkulesnek!
Sajnos a Bresciában töltött gyönyörű napok után, amit ezúton is köszönök minden vendéglátónknak, ( A sapka legyen Veletek mindíg :-) ! ! ! ) már nem maradt más hátra mint a hátra arc. Mármint húztuk a belünket haza. Az, hogy ennek mennyire örültünk talán a fotókon leolvasható a tekintetemen...
Egy gyönyörű nyaralással és feledhetetlen élménnyel lettünk gazdagabbak a Menyasszonyommal és az Alfatársammal. Ezt már csak úgy lehetne űberelni, ha legközelebb néhány cartárssal kiegészülve fedezhetnénk fel a még felfedezésre váró tájakat a Gyönyörű ITÁLIÁBAN ! Remélem összehozzuk ! ! ! ! Hajrá ! ! !



2007.08.22. Lemostuk és felpolíroztuk az Alfit!
Ebben segítségemre volt Gábor 80 és Döme.
Majd elmentünk és csináltunk egy-két képet!!




Tegnap elvittük Blacky-vel a vasat a fényezőhöz.Megbeszéltünk minden részletet,és a gondjaikra bíztam a kis drágámat....
Ma felhívtam...és megkérdeztem hogy a jövő hét végén mehetek-e a kocsiért.Erre azt mondta hogy ne is számítsak rá....persze meg is indokolta:ma szétszedi a kasznis...holnap kijavítja az apróbb hibákat...és hétfőn megkapják ők a kocsit.Ja...mondom 2-3nap a fényezési munka.....erre ő:háááát..azért az egy picit több mint három nap.Azt mondta:Vilmos,szeretném neked szépen megcsinálni,és nem szeretnék a két-három napos fényezés hibájába esni....
Mit mondjak...egyre szimpatikusabb a szaki.Remélem valóban olyan szép lesz a verda....
Kis gond volt az indításnál ezért elvittem Szamosihoz: megállapították, hogy a szívócső elszakadt és kicserélték.
21150 km-nél 20 ezres szervíz megtörtént. Kb 14 ezerbe került, mert saját alkatrészeket vittem (pollenszűrő, olajszűrő, Selenia olaj (14 ezeret fizettem alkatrészekért)). Motorhűtőfolyadék csöpögött, mert az egyik bilincs nem fogott rendesen. Cserélve lett az is. Azóta nem csöpög, minden O.K. Műszakilak az autó tökéletes.
Szépen teljesített a sötét oldal szerény katonája.
Fogyi: 6.1; 6.2; 6.1 a három tankolásnál- ha csak fater vezeti szvsz 5.5 körüli érték jön ki- végig autópálya- magyar, osztrák, német és francia. A két, dojcsul beszélő emberek országában kegyetlen sz.r körülményeket tapasztaltunk, nem kis meglepetésünkre:(( Folyamatos felbontások, elkerítések, gyakori 80as, illetve 60as táblákkal:S
A hazai pálya nagy dícséretben részesül- tökéletes útpálya, olcsó benzin, tűrhető matricaár- nem gondoltam volna, hogy a magyar ugar vizsgázik jelesre:/
A franciák utai jók, de irdatlan drágák- ha jól emlékszem ~250km-es szakaszon 50ojrót fizettünk, visszafelé dettó- az összesen 25ezer Ft 2 használatért- annyira nem hájtek az útpálya és a Subaru Impreza WRX STI rendőr sem barátságos:D
1 hiba volt a kocsival- lemerült az akksija: 3napot állt, valószínűleg égve maradt az egyik belső lámpicsku. A kocsi nem indult.
Szerény véleményem szerint egy bivalyerős, egy éves sincs Banner akksinak baromira nem illene lemerülnie szűk 72óra alatt egy piszlicsáré lámpa miatt. Más nem lehetett a ludas- rádió, GPS, DVD kivéve, Lámpa Leó, no parkolófény, semmi. Ejnye-bejnye.
Öröm az ürömben, hogy a Magyar autóklubbot hívtam, és 1 órán belül (!!) ott voltak Párizs egyik külső területén és ripsz-ropsz indult a kocsi.
A gázolaj kinti ára 1.2 és 1.3 Euro/liter között volt, ami a negyedezres árfolyammal nézve 300-325Ft/lityó. A benzin általában 15-20centtel drágább:S
A JTD egy ... illúzionista- elhiteti az emberrel, hogy gyors (?) autóban ül és dinamikusan halad. A V6 nem hazudik, a JTD igen, de kit érdekel- az a fontos mit érzel, nem az, hogy valójában mi is történik;)) Mondjuk a Novitec-kel tényleg nem megy rosszul a 8szelepes traktor sem- a Peripherique-en rendesen emberkedtünk, amikor 13 óra után megérkeztünk Párizsba és már baromira oda akartunk érni...
Egy valamit nem akarok hallani egy darabig: ÚJRATERVEZÉS :DD



