Blog
Kurrens alkatrészeket tudtam beszerezni:
-gyári JTD felirat
-gyári Fiamm kürt pár (eddig 1db volt benne)
-motorháztető gumiütközők
-féltengely csavarok
-hűtőtartó felső bak
A felirathoz Palmatex-et használtam, már elég sokszor bevált.

Vettem kínából MES-hez fordítókábeleket, azonnal ki is próbáltam a légzsákon, légkondin.
Hibakód: légzsák vezérlő; alacsony feszültség.
Kapott egy bontott vezérlőt, a hibakód elmúlt.
Valamelyik elmebeteg kiforrasztotta a légzsák visszajelző LED-et, és a kilométerórából a légzsák kikapcsolás visszajelzőt is. Mindkét panel akkorát kapott a forrasztásnál, hogy levált a kérdéses részen a fólia. Középső kis érzékelőt és kilométerórát is sikerült szereznem, a LED-eket azokból pótoltam (km-óra alaplapot nem cseréltem az eltárolt futásteljesítmény miatt).
Sikerült elérni, hogy gyújtás ráadás után pár másodperccel NEM VILÁGÍT a légzsák visszajelző! És nem azért, mert nincs LED a panelen.
Hideget szerettem volna varázsolni az utastérbe, mert 38 fokban 250 km-eket nem szívesen tettem már meg.
Amit tudtam, hogy a klímahűtő csövezését ellenőrizni kell. Ez kimerült abban, hogy az egyik klímahűtőre menő cső rögzítőcsavarja hosszabb volt a furatnál, ezt cseréltem rövidebbre, máris tömített az O-gyűrű.
A klímásnál volt nyomáspróba nitrogénnel, 20 bar. 20 perc után 0.3 bar-t eresztett a rendszer, feltöltöttük UV-s olajjal, gázzal.
Kiderült, hogy a két hűtőventiből csak az egyik megy. Kis bogarászás után itthon rájöttem, hogy az alsó előtétellenállás csatlakozója kontakthibás. Tisztítás után ment mindkettő venti.
András bácsitól vettem egy halom klímacsövet és egy hűtőt, talán kelleni fog alapon.
Vissza a klímáshoz 5 nap múlva: a nyomáskapcsoló fosta el magát a nyomáspróba alatt, az eresztett. Gáz lefejtés, nyomáskapcsoló csere, újra feltöltés. Azóta jó a klíma, kíváncsi leszek a hosszútávú gázveszteségre. Azért most is UV-s olajjal töltöttük fel :-)
Update: a beszerelt nyomáskapcsoló is ereszti a gázt. Újat szereltünk be, ami természetesen gáz lefejtés+újratöltéssel járt. Végre hibátlan a rendszer.
Rég szerettem volna egy egyedi rendszámot sokáig vártam vele mert úgy gondoltam igen hivalkodónak tűnne de most meg érett bennem miért is ne !Örülök neki így az ALFÁM is egyedi lett vele legalább is számomra biztos !

Miért ne a legjobbkor adta meg magát a generátor Pápán javítási lehetőség nincs rá nem tudom miért olyan bonyolult ez!Így egy másik darab kerül bele remélhetőleg hosszú élettartalmú lesz !
Lehet,hogy megválunk a kisautótól....
Miért? Mert van,hogy egy hónapig (kettőig) be sincs indítva. Közben persze rozsdásodik a tárcsa,merül az akksi.....stb....szegény,ott a nagy semmittevésben fog tönkremenni.
Szóval érik a gondolat.....
Ebayen bukkantam rá ezekre a fehér mhw hátsó lámpákra és fekete prizmákra. A prizma anyagában fekete, nem festett. Ha majd találok fekete mhw lámpákat, akkor ezek a fehérek lehet, hogy eladóak lesznek. Sajnos a fekete még ritkább, mint a fehér. Újban már csak a rondákat lehet kapni.
