Blog
Óraállásunk 178000km,olajcsere selénia 10W40,levegőszűrő,olajszűrő.
A jobb első féltengely kuka... Lefogazta a ricniket...
Se gyári,se utángyártott sincsen sehol. Vettem egy csuklót hozzá,a féltengelyt meg felújították.
Kapott pluszban egy új jobbos lengőkart is.. :)
Féltengely 22000-
Féltengelycsukló 14990-
Lengőkar 15690-
Az olajhűtőm feladta a küzdelmet...
A két olaj cső és a hűtő csatlakozásánál látszik,hogy már volt javítva.
Nem sikerült új hűtőt venni bele ,bontottat meg nem akartam.A csöveken kellet mókolni,hogy ki lehessen iktatni a hűtőt.
Kapott friss olajat és cserélve lettek a szűrők is!!! :)
Ma elvittem a kocsit a Zéhez, aki meghegesztette nekem az ülésem emelőszerkezetét, így végre úgy lehet vezetni megint a kocsit, hogy nem katapultál az ülésem minden erősebb jobbos kanyarban!
Ma ismét volt egy órám kocsit bütykölni,így nekiláttam annak ami vétel óta szurja a szemem.A hamutálat nem lehetett becsukni.Vagyis be lehetett,csak nem maradt úgy.Ma kikaptam a helyéröl.A kis pöcök volt letörve,ami a rögzítést volt hivatott ellátni.Mégy jó hogy modellezek.Gyorsan furtam egy 1-es lukat a kis műanyagra,és kapott egy 1.5-ös lemezcsavart némi pillanat ragasztóval.A felye pont passzol a nútba.Még némi szilikon zsír,amit megköszönek a műanyagok és két rizsszem izzó.Ha már jó,világítson is :)Nem lepődtem meg a főproba közben sem.Természetesen az egyik új izzó megint rossz.Még jó,hogy nem az amit a szivargyujtóba tettem.A hamusban nem zavar a hiánya,mivel a csikktartó amúgy is hiányzik.Alkalom adtán majd pótolom.Megint egy dolog kipipálva.Lassan úgy néz ki a beltér ahogy Én szeretem.
Eddig nem blogolgattam de akkor most elkezdem.
Sziasztok, István vagyok. Van egy 147esem, amit családon belül vettem át, tehát adta magát a lehetőség éltem vele. Szeretem, imádom (na jó futóműve grrr), 1 évig "melóskocsi" volt így nem lehetett elszállni mert kellett a kompromisszum. 1 év és 50.000eltöltött km után újjáépül. Miért is?
Tehát 1 éve megvettem a kocsit, mint kiderült egy elhanyagolt romhalmaz volt. Én kicseréltettem a full vezérlést, össze szíjat, görgőket, feltengelycsuklókat, osszes tárcsa-betét, felsőlengőkarok, stabpálcák, stabszilent, axiálok stb. Ebből volt olyan amiből sajnos nem a legjobbat vettem. Egy nekem köszönhető hülyeség miatt (elbambultam) megnyomtam a jobb oldalát az autónak. Azóta is úgy van.
Közben Manky barátunk írt rá chipet, kapott nyitott kipuffrendszert, EGR is távozott. Persze a futómű megint katasztrófa, lóg, kopog, stb.
Az élet úgy adta hogy lett egy új autóm munkára. Alfát el akartam adni és egy brutál turbobenzint építeni. Aztán 2 hónap után beleültem újra. Akkor eldöntöttem hogy akármennyi szívás volt vele kap még egy esélyt hobbiautóként, egy valag pénzt beleölve.
Tehát a tervek:
2260VZK turbo (ez biztos, a vezérlése nemaz)
Nagy cooler
Fém coolercsövezés
Olajhűtő beépítése (gyárilag nincs)
Futómű rendbetétele, gátlók sportra cserélése, eibach rugók (-4cm)
Felniből marad a mostani 18-as, valószínüleg Proxes T1 gumikkal.
Új kéttömegű lendkerék
Kuplung kevlárra, esetleg szinterre cserélése
Nagyobb porlasztók
Ha szükséges nagyobb nagynyomású szivattyú
60-70-es kipuffrendszer végig (leömlő is új lesz, turbo miatt tuti kell)
Esetleges HF felújítás
Oldalának kikasztnizása, illetve fényezése
Egyelőre ennyi a terv, a kocsi terveim szerint tavasz végére kész kéne hogy legyen. Köszönöm előre is mindenkinek a segítséget, akár tanáccsal, akár alkatrésszel, akár szereléssel fog segíteni. Tehát akkor project indul.

A nyáriakat amennyire lehetett, kihasználtam, és kukaéretté nyilvánítottam. Ennek és a hűvös esték/reggelek következtében úgy döntöttem, hogy jöhetnek a télik.
Egy ismerőstől beszerzett 1 szezont futott szettet kapott.
Gyártó - Bridgestone
Típus - Blizzak LM25
Méret - 245/45 R18
Nagy fordulaton, főleg váltásnál lila füstpamacsokat köpköd a macchina. A kartergázban lévő olajpárát nem szeretném a kipufogón keresztül eregetni. Meg is jött a "bödön" aminek a belsejét még át kell alakítanom...
