Blog

>> SzervizÁkos91 // Alfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2015-11-29

Újabb két évre megkapta a műszakit. Amit cseréltünk: féltengelygumiharangok, első fékcsövek. Amit a műszaki miatt cseréltünk: led izzók, xenon, sportkipufogó, alfacitys matricák.
Műszaki érvényesség: 2017 11. 27.
Kilóméteróraállás: 237623

 
>> EgyébÁkos91 // Alfa 147 1.9 JTD 8V // 2015-11-29

Mai napon felkerültek a téli gumik. Bizonyos okokból elég későn de szerencsére az időjárás engedte még. Megkapta a 156-ról a 15" lemezfelniket a még szinte új Hankook gumikkal.
Kilóméteróra állása: 302229

 
>> Szerviztolobiker // Alfa 156 1.9 jtd 8V 110Le, SW // 2015-11-27

lassan jön a m.vizsga ideje, így a szélvédő köfelverődéseivel kezdeni kellett vmit… 12e lett volna a javítás, 14e az új+9e a beszerelés, és akkor tuti jó a dolog…
így pénteken csere lett…Nordglass, nagyon szép, tetszik,h semmi tükrözödés,fénytörés… :-)

 

Ilyenkor a levegő tele feszültséggel...
...amit szó szerint kell venni, mert a takaró 150% műszálból van, csattognak a szikrák, ráz rendesen.
De kit érdekel ilyesmi? A maradandó élményt a feltáruló autó adja!

>> Szervizdr_rock // Alfa 145 1,9 jtd // 2015-02-22

Gyanús olajfolt jelent meg a lökhárítón a ködlámpa melett, kiderült a cooler megadta magát. Öcsémnek hála volt otthon egy gyári hibátlan, amit gyorsan ki is cseréltüno, visszajött az életkedve meg a lovak is.

 
>> Szervizdr_rock // Alfa 145 1,9 jtd // 2014-06-20

Mivel a víz nem akart sehogysem 70 fok fölé menni, így a termosztát ki lett cserélve. Mostmár stabilan tartja a 88 fokot visszajelző szerint.

>> Szervizdr_rock // Alfa 145 1,9 jtd // 2015-08-11

Kezdett haldoklani az önindító, leginkább már üzemmeleg motornál nem akart mindig indítani, csak tekert. Ùgyhogy megelőzendő az ottmaradást valahol, kivettük és ment felújításra. Azóta pöccre indul mindig.
Km: 208.500

>> SzervizOrosz // Alfa 156 Sportwagon 2.4 JTD 20v // 2015-11-27

Végre megszűnt a kezdetek óta fennálló idegesítő nyikorgás a kocsi bal elején amikor áthajtok egy kisebb bukkanón vagy fekvőrendőrön, köszöntetően Zének és egy általa végrehajtott felső lengőkar cserének! Kiderült azonban, hogy mindkét stabpálcát cserélni kell, de az már hétfői performansz lesz!

A használatiban azt olvastam, hogy egy bizonyos távolságig nem lehet átkapcsolni "D"-be, ki kellett próbálnom...
...és tényleg!
100 km-nél hagyta először :-)

9:10-kor értünk Rieglerékhez, Giulietta letakarva várt minket.
A nyári kerekeket FGP bedobta az Alfijába, mi a papírokat intéztük. Sajna a matrica rendszám nem jött össze, mert a "központ" olyan típusbizonyítványt állít csak ki, ahol ez nem szerepel. Egyedi elbírálás kell.

Aztán eljött a pillanat, és lelepleztük.

Beültem, összeismerkedtünk. Immáron minden gombot meg lehetett nyomni, minden kart meg lehetett mozgatni. Némi segítséggel sikerült németre állítani az olaszul kommunikáló autót.
A csomagtartóban jöttek a meglepetések:
- segélycsomag-égőkészlet-háromszög kombó táskástól,
- egy garnitúra gumi szőnyeg a téli latyak ellen,
- egy Alfás pulcsi (!!)
- a rendszámtábla tartó előre.
Itt indult el a próbálgatás. Tulajdonképpen a fehér autó a fekete tartó és az arra felrakott pléh rendszám tetszik. Lehet, hogy ez lesz a nyerő megoldás.
Tekintettel a TCT-re és a szűk kapura Farkas Dánielt kértem meg, hogy járjon ki.

10:30-kor Júlia kigördült a szalonból...