Blog

>> EseményAdiArsenal // Alfa Giulietta Quadrifoglio Verde // 2016-02-05

Ma érkezett Linz-ből Magyarországra!

 
>> EseményGegee // Alfa Giulietta 1.75 TBi QV // 2016-02-05

Február első hete és nyoma sincs a télnek, így nem bírtunk tovább várni, ponyva le, kigurultunk a garázsból és leműszakiztatták az autót. Korai tavasz miatt vétek lett volna március végéig várni vele mikor áprilisi az időjárás. 2,5 hónap állás után elsőre indult az autó. Aksit nem távolítottam el november végén.

 

Mai napon új lakótársat kapott a verda egy Suzuki GSF 650 Bandit személyében. Remélem nem sértődik meg, hogy pihenőhelyét meg kell osztania a kétkerekű jövevénnyel :)

 

Kb. egy hete újabb zaj törte meg utazás közben a csendet: 40 km/h felett rossz csapágyra jellemzö brummogás. 60-nál már kifejezetten zavaró volt.

Szerelö kolléga megerösítette: a bal hátsó csapágy adta be a kulcsot, azonnal cserélni kell.

 
>> EgyébRicsi 147 // Alfa 159 2.4 Jtdm Distinctive // 2016-02-04

Neten találtam meg pár hónapja egy oldalt ahol a Dániából származó autókat le lehet kérdezni a kinti rendszám és alvázszám alapján és mivel nekem meg van mind2o gyorsan meg is néztem. Ez alapján is valós az a km amivel vettem, orom és boldogság. 😃

 
>> EseményBéci Ɨ|ѯ // Alfa 156 6C 2500 // 2016-02-04

Ma sikerült átiratnom az autót a nevemre. Pilisvörösváron voltam, mivel oda kaptam csak időpontot.Nem baj, legalább autóztunk egy jót. :-) Tegnap voltunk eredetiség vizsgálaton, ott sem volt gond. Tehát mától már teljesen az enyém.

>> SzervizAdam90 // Alfa 159 TI // 2016-02-03

2 új téligumi

 
>> SzervizAdam90 // Alfa 159 TI // 2015-12-20

Olajcsere, szűrők, hűtővíz, vezérlés szett, lámpák. + Vizsga

 
>> SzervizAdam90 // Alfa 159 TI // 2013-07-03

Olaj csere, szűrő csere, hűtővíz csere, bal hátsó stab. pálca törött volt, cserélve

>> Tuning és extraelisafreaky // Alfa 156 1.9 JTD // 2016-02-03

Mivel régen olyan szorgalmasan blogoltam (kis túlzás), és a jövőben is szeretnék, ezért nem hagyom annyiban az 56-os történetét. Utóbbi posztomban azt hazudtam, hogy rájöttünk a titok nyitjára, hogyan vegyük át a hatalmat a kerékdőlés szög felett. Nem jöttünk rá, mert nem lehet, és nem is kell. Úgyis divat a negative camber. Történt ugyanis, hogy műszakin volt a kicsike, és kivettük a TA-kat. Lezajlott a vizsga, vissza a TA...kivéve azokat a kis csillogó tányérkákat a tetejükre. Na azokat kifelejtettük, és a 8-9 centis ültetésből 10-11 lett. Volt nagy öröm a háznál, az új tipegőkkel pazar lett az összkép. Tesztvezetés, hogy nem e hagytunk ki valamit.. erre valaki kopog.....2015 márciustól 2015 októberig ott kopogtatott a magába nyílt vagy (nemtom) csukódott lengőkar. A két része tapsolt egymással minden egyes kátyúnál, aszfaltcicinél amit a magyar utakon összeszedtem. Ezt jegyezze fel mind ültetni vágyó kertész. Alfa 156, 10 centis ültetés, tapsoló lengőkarok, + állítóanya-horzsolás. Ja igen, annyi köze van ennek a camberhez, hogy a plusz ültetésnek hála méginkább bedőltek a kerekek, 3° körüli értéket mértünk. Aki ezen feltételek mellett kíván ültetni annak sok sikert kívánok.
A felni méret is állandó kérdés, mekkora fér el, mekkora szép. http://www.willtheyfit.com/ Nemtom, találd ki. Nálam a 205/40 elöl hátul kellemesen körülöleli a primadonna stílusban épült atomreplika BBS LeMans felniket, melyek paraméterei elöl 18"x8" et38, hátul 18"x9" et42. 5x120ra van kilyukasztva, ami nem egy olaszos méret, ezért egy 16mm-es módosító segíti fel az üvegcipőt a hercegnőre.
Fényszórókról is kaptam kérdést. Festék. Tudom, hogy léteznek szakemberek ebben a témában, de én összekentem festékkel a foncsort és úgy tűnik így is jó lett.
Gta lökhárítóról annyit, hogy ez is egy replika természetesen. Az 56 és az 56gta méretei nem egyeznek, ezért eredeti gta lököst csak faragni lehet rá. (Sohanemtennékilyet.) Lengyelhonban árulnak "gtázd körbe az autód"(sw-re is) szettet, Cada, Zender szetteket. Igen, pénzt is kérnek érte. Nekem csak a front bumper van meg a gta szettből. Elsőre egy üvegszálkupac, meg egy felszisszenés, hogy mi ez a bojler.. de fényezés után örömkönnyeket csal a szemedbe. Megjegyzés: jtd tulajoknak útban lesz egy két alkatrész, átrendezést igényelhet az intercooler nevű egység. Megjegyzés: A lökhárítóhoz RÁCS NEM JÁR.
A címet hogy utolsó blog ebben a témában rögtön cáfolja a blog első mondat, hogy a jövőben is blogolok. LOL. A téma más lesz, a hülyeség ugyan az. Megpróbálok segítőkész lenni és szakmaibb. Biztos, hogy nem új keletű információkkal szolgálok majd, lesz mindig valaki aki már tudta, tapasztalta.

1.kép: lengőkar horzsolás. 2.kép: állítóanyakopás