Blog
Meg lett a hiba ami összekente az egész motort olajjal. Először cserélni akartam a szívósort, mert volt itthon másik, de felszerelés közben kiderüt hogy nem teljesen ugyanaz mint ami fent volt, az egyik alu szelepfedeles Twin Sparké, a másik meg FL TSé. A különbözet a injektor felfogatásában rejlik. Így hát vissza került az eredeti szívó sor, javítva.
Cserélni kellett egy csövet, szakadás végett. Kapott új levegő szűrőt, és egy csere gyertya pipát, mert a régi rosszalkodott











Megkapta az alvázvédelemet is a lakatolás után. Hátsó sárvédők is ki lettek kenve tömítő pasztával. Hátsó nyúlvány kapott egy kis üregvédőt is. Küszöbök majd festés után lesznek kifújva üregvédővel.












Elkészültek a felnik fényezése Bányai Sanyi jóvoltából, gyönygyfehér színt kaptak. Kaptak 500km-t futott nyári gumikat 195/45R16 méretben. A felnik festés előtt egy ellenőrzésen + görgőzésen is átestek.


Eljött az idő, hogy szétszedjem az öreget fényezéshez. Eddig is darabokban volt, de most? Egy élmény lesz összerakni.




Sikerült találnom egy jó karosszéria lakatost,aki el is vállalta a karosszéria újjáélesztését. Itt ott nyomokban rozsdát is tartalmazott. A munkafolyamatról pár kép is készült. A munkafolyamat 4 és fél hónapig tartott.












Sikerült szerezni nagy nehezen 146 Ti küszöbborítást a régiek helyett. Ezzel kicsit másabb a karaktere az autónak.
