Blog
Már hallható volt a hátsó kerékcsapágyak hangja.
2 hátsó kerékcsapágy (20ezer)
Hátsó fékcsövek cseréje
Fékolaj csere
Kapott egy kis fényszóró polírozást is
KM: 204.008
Kötelező olajcsere. Selenia 10W40
Gyári pollen, levegő, olajszűrő az Elaforgtól
KM:203.600
Egy baromállat taxis beletolatott a bal hátsó ajtóba. Nem volt vészes de polírral nem jött ki. Először felkutattam a taxist majd kis egyezkedés után vittem is a fényezőhöz.
Bal hátsó ajtó teljes fényezése.
KM: 202.978
2 hátsó stab.szilent
2 felső lengőkar
2 rugalmas első fékcső
2 alsó lengőkar
1 hatsó stabilizátor kar
1 hátsó lengőkar szilent
1 garnitúra első fékbetét
2 féktárcsa szabályozás
Futóműbeállítás
Plusz egy kis munkadíj
Mindenből csak a gyári
KM: 198.056
4 db nyári gumi vásárlás
2 db téli gumi vásárlás
4 db acélfelni
4 db dísztárcsa
KM: 198.978
Szülinapomra valami irtózatos nyöszörgéssel lepett meg a kormány felől valami, plusz a szervóolajam is folyt össze-vissza.
Kapott egy kormánymű felújítást plusz új szervóolajat és kb minden ami a kormányműhöz tartozott az cserélve lett. (55+40ezer)
Kormánymű 2 évig garanciás.
KM: 197.655
Már vásárláskor kuka volt a kuplung munkahenger. Szóval annak a cseréje volt az első a sorban. Kicseréltük az alsó kuplung munkahengert és kapott új sebváltóolajat (28ezer).
Aztán kiderült, hogy nyilván a felső munkahengert is cserélni kell. Hurrá (30 ezer)
KM: 197.334
Nőnap alkalmából meg is leptem magam az új kedvenccel.
A komplett motor a vásárlás előtt kb három hónappal lett kicserélve. Az új motorban 168.000 km volt. Nyilván nem íratták át az új motort a forgalmiban úgyhogy az eredetvizsgáról már indulhattam is a KPM-hez megcsinálni az új forgalmit (persze kellett hozzá egy számla is-ezúton is köszi T.R.) Durr 5000+7000 ft. Majd jöhetett az eredetvizsga+átírás+kötelező körök. Kb. 84 ezer.
KM:197.032
55000km körül mentem az autóval, úgy döntöttem időszerű a vezérműszíj készlet csere. Megbeszéltem a emberrel, keddbe egyeztünk meg. Elvitte az autót, kisvártatva hívott, hogy van egy kis hoppá, mert a felső motorkitámasztó basz megkotlott. "persze rendelj egyet, aztán cseréld azt is, ha idődből futja. Sőt, ha már aknán van a gép, nézd már meg az alját, futómű, fék ilyenesmi." Megnézte, megint hívott, hogy fékbetét csereérett. "persze, azt is rendelj, had menjen". Aztán megint hívott, mert a fékmunkahenger is cserés, annyira be van rozsdásodva, hogy lehetetlenség össze rakni. Értem én, hogy 18 éves autó, 283000km-el és ezek leginkább olyan kopóalkatrészek, amik kopnak, ha használva van az autó (márpedig használva van), csak így egyszerre egy kicsit sok volt. De akárhogy matekozok még így is elég gazdaságos kis autó.Meg szép. Meg jó:-)
- életkor: 452 nap
- km óra állás: 56.938 km
- össz. menetidő: 787,05 óra (32,79 nap!)
- átlagsebesség: 72 km/ó
- tankolt üzemanyag: 3.412,51 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,89 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 20,96 Ft/km
- átlagos napi futás: 125,97 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,26 %

