Blog
Turbó : BMW F10 GTB2260v
Kipufogó 70es saválló egy átmenő dobbal.
Munkát , Faterom , Én , és Öcsém csináltuk.
Eddig az autóm 235,5le 529,9nm volt.
Turbó felrakás, kipufogó után : 258le 558nm lett.
Eddig egy progit írtam rá amivel el akarta érni a 280loerőt , sikerült. 281,5le 590,3 nm
Ez mind perfexpertes mérés nem padi, ha végleges lesz padon megméretem.
új olaj ,olajszűrő
Beépítésre került még egy kis 2,1colos oled kijelző amin látom kis szondák segítségével a kipugogó nyomást, hőmérsékletet, turbó nyomás , beszívott levegő hőméréskelet , olaj és vízhőfokot is, ezt be építettem a fordulatszám mérőbe.
Szeretnék 300le fölé menni , nyomatékban már nem megyek feljebb kuplung 600nm bír hagyok neki kis tartalékot.
281,5le 590,3 nm ezt 100mm3 1750bar rail nyomás ,2 bar töltő nyomással tudtam elérni. Üzemanygra számolva tökéletesen teljesül.Füst nincs!
itt egy gyorsulás 100-180 8,5mp , 100-200 12mp
100-200
Motorolaj ,szűrő csere.
km óra állás 249.950km










Megelőző jellegű szervizen jártunk várpalotán a Csörgő szervizbe. Olyan alkatrészeket cseréltettem ki amik jól működnek, de ennyi km-vel már tönkre szoktak menni. A vákuumcső a DPF mellett még jó volt, teljesen hibátlan, de új lett. A nívó pálca tömítésénél viszont már izzadt kicsit. Az is cserélve lett. A generátor fel lett újítva. Bár kicsit furán néztek rám, és nem értették miért akarok egy jól működő generátort felújítatni, de megcsinálták. Cserélték a szabadonfutót is rajta. A váltóba is ki lett cserélve az olaj. Kapott egy kis Xado-t is. A szerviz gyors és pontos volt mint mindig.








Megtett út: 2.077,2 km
Átlagfogyasztás: 6,6 liter/100km
Átlagsebesség: 102 km/ó
Menetidő: 20 óra 23 perc




Lecseréltük a vezérlést szíj ,görgők ,vízpumpa, valamint a termosztátot is persze mindent gyári alkatrészekre egy darabig nem lesz vele gond. :) A termosztát csere óta szépen beállt a mutató 90 C fokra tehát akinek kevesebbet mutat hosszabb utazáskor függetlenül a külső hőmérséklettől annak igen is rosz a termosztátja! -14 fokban is stabilan 90 C fokon állt a mutató bemelegedés után.
Tél, rohanás... majd reggelre egy repedés a szélvédőn!
Csöritől tanácsot kérve, vele egyeztetve: szélvédőcsere lett. "Autouvegek.hu" lett a szerencsés. Korrektség felsőfokon!
Ma megdöglött a generátorom. :(
folyt.köv.
Eddig 800km-et mentem vele (szűk 1 hét alatt), ha minden jól megy, vasárnap eljutunk Zé-hez is.
Kicseréltem egy balos helyzetjelzőt, és mivel már konkrétan veszélyesnek ítéltem meg az ablaktörlők kopottságát, kapott egy pár Bosch Aerotwin lapátot. Sosem költöttem ennyit ablaktörlőre, de csendes és szépen töröl. Remélem tartós is lesz :)
Eljött ismét a vezérlés csere ideje. Km még nem indokolta, csak az idő...
Olaj: Selenia 20K for AR
Vezérlés + vízpumpa: Gates + MagnetiMarelli
Csont nélkül átment. Majd a bal alsó lengőkar lesz nemsokára cserés.