Blog
Mikor megvettem az autót ,szinte hibátlan volt, de a bal első sárvédőn volt egy horpadás, valamit ráejtett az előző tulaj.
Úgy gondoltam ,hogy ennyi elmegy, nem nagy gond. De aztán állandóan vonzotta a tekintetem, nem hagyott nyugodni, szóval elhatároztam ,hogy másnap megcsinálom. Kevertettem festéket, belülről amennyire lehetett kiütöttem, így marad egy kb. 1.5cm átmérőjű horpadás, sokaknak semmiség, engem idegesít. Kért egy minimális gittet, aztán 2K filler, becsiszoltam a sárvédőt, és a lökhárító 1/4-d részét. Arra azért volt szükség,hogy beleködöljek egy kis csíkot a bázissal, így a szín teljesen passzolni fog, nem üt el.A sárvédő tetejére, és ajtó felöli részére nem kellett bázis, így a szín ott is tökéletesen passzol. Csak a fillerezett rész körül, kellett. Ezt követte 2réteg 2K lakk (Impa), és kész.
Nagyon patent.
Remekül látszik,hogy egy kis semmiség eltüntetése mennyi munkával jár... Így talán az ügyfelek is látják ,hogy normálisan nem lehet sem 1óra alatt eltüntetni ,pláne gombokért... :)
u.i. a lökös széle mindig kiugrik egy pár nap után miután vissza igazítom. Van erre megoldás?
update: megvan a megoldás Hardy-tól, köszi. Viszont ahhoz le kell vennem a lököst. Majd... valamikor megoldom.






Karter tömitésnél szivárgott az olaj. Csavarok után húzva, megszünt a szivárgás. Hegyalja kftnél vettem 1liter Selenia Racing olajat után töltésre.

Nagyon szar állapotban voltak már a lengéscsillapítók meg a rugók. Instabil is volt az autó.
Mind a négy lengéscsillapítót cseréltük rugóval.
Kerékleszedéskor kiderült, hogy az ABS vezetékem elszakadt, azt is cseréltük plusz az ABS jeladót is.
Ha már emelőn volt az autó cseréltük a kipufogó gumitartóit is. Most már az is úgy áll ahogy kell és nem jár jobbra-balra menet közben.
KM: 212.680
Már egy ideje nem volt fűtés a kocsiban. Nem fújta a meleget csak a hideget.
Eddig bírtam a hideget. :)
Termosztát csere. Fagyálló csere.
És lőn jóidő.
KM: 210.865
Mivel a munkám miatt nélkülöznünk kellett egymást 4 hónapig ezért most éreztem azt, hogy eljött az idő, hogy helyrepofozzuk a karosszériát. Már a vásárlás óta mindkét oldalát és a motorháztetőt végighúzták egy kulccsal, ami már nagyon bántotta a szemem.
Ráadásul a küszöbre és az aljára is ráfért már a lakatosmunka.
A karosszériás kb a fél padlólemezt és az alját cserélte, cserélve lett a két küszöb is.
majd elvittem fényezőhöz aki telibe fújta az egész autót, hogy szép egységes színe legyen.
Most már nagyon szépséges a drága. :)
KM: 209.879
A hideg beálltával kiderült, hogy a régi akksija szar.
Kapott egy újat egy év garanciával
Cseréltem fagyállót is. Biztos ami tuti.
KM:207.997
A nálam esedékes első műszaki vizsgája.
Kapott 2 új első téli gumit is.
Cserélve lett 2 izzó hátul.
KM: 207.800
Nagyon megugrott a fogyasztásom és még mindig nem volt valami kerek a trafósor cseréje után sem.
Rátettük diagnosztikára és kidobta a Lambdaszonda hibáját.
Azzal a lendülettel cseréltük is.
KM: 207.004
Néha kihagyott egy henger, vagy dadogott valamiért.
A megoldás a gyújtótrafósor cseréje volt.
KM: 206.854