Blog
Nos nagyjából teljesen bekerültek kicxek is. Bal hátsó ajtón tömni kellett, zörgött.
Megnéztem szinteket ugyanúgy tolja fej, mint elsőket, mégis jóval halkabb.
Nem értem, kisebb az érzékenysége, de nem kellene ennyivel halkabbnak lennie.
Vszont processzor még nincs ráhangolva...elképzelhető, hogy variálja a jelszintet, és nullára teszi mégis halkabb?
Azt hiszem, kap egy processzor resetet, és újrahangolom, az lesz a végső.
Kicx jó tizessel olcsóbb, mint hertz...olcsó húsnak híg a leve....
Nos hallgatási teszt eredménye: hangerőtől eltekintek, ott lehet fej miatt van.
Szóval az olcsó hús kifejezetten finom!
Most kocsi akusztikájára nem tudom mit mondani, nyílván más térben szól, maga ajtó űrnérete is más.
Az én fülemnek finoman egyenletesen szól, nincsenek benne bántó csúcsok, hiányok...nem merek ilyent mondani, hogy tökéletes, de nem vagyok benne biztos nem e a karbonját kellett volna előre tenni.
Úgy szól ahogy nekem kell.
Ereje van...zörgés minimalizálása érdekében teljes közeli hangerőn húztam véglegesre a duplán szigetelt hangszórókat, így vastagabb, összenyomja a szivacsot, de úgy feszítve, hogy ne zörögjön semmi. Van kis mozgástér.
Nos a csavarhúzó hegyét leverte csavarról, kopogott rajt, mint jégeső. Van itt hangerő azért.
Ma végre ki lett cserélve az a vezető oldali ablak, és újra működő képpes az ablakemelő :). Még tavaly szereztem az Alfához egy csere üveget ablakvezetővel együtt a tatai bontóból, mert ablakvezetőt külön akkor nem sikerült venni, és se kedvem se időm nem volt rohangálni egy kis műanyag darab után :).
Remélem többet nem kell kicserélni az üveget, mert nem éppen könnyű feladat. Az ajtókárpit leszedesé már csukott szemmel ment, a régi üveg kiszedése elég könnyű volt, mert az ablakvezető már le volt róla törve.
Viszont a csere darab beszerelése a munkaidő háromnegyede volt... Az üveg minkét szélét bejátszani a vezetőjébe úgy hogy csak felülről lehet kukucskálni egy 1 centis résen, közben az ajtón levő lyukakon igazgatni és valamiféle erőt kifejteni, hogy fel vagy le mozduljon az ablak, nem éppen gyerek játék.
De a művelet sikerült, újra fel-le lehet húzni az ablakot anélkül, hogy előre bukna az üveg. :)
Sikerült beszereznem jó áron egy szép állapotú Fekete MOMO bőr belsőt !
Egyik barátom írt hogy nem érdekel e ? .... de ! hogyne ! Megegyeztünk az árban és már mentem is érte.
Motoros memóriás, fűthető, deréktámaszos. hmmm :)
Íme !..







Na készen van végre a gép ! volt vele munka rendesen több mint gondoltam volna, de szerencsére nicnsen szét rohadva , csak a küszöbök voltak... :)
Egy jó barátom csinálta a piszkos munkát, amit innen is nagyon köszönök Szabó Gábor !! Profi munkát végzett mint mindíg, lelkiismeretesen és nagyon szépen megcsinálta. Ha le lesz festve nem is látszik hogy hozzá lett nyúlva :)
A probléma inkább a hátsó emelési pontoknál volt , de az elsők is meglettek csinálva és átnézve , megjavítva itt ott ahol kell. Le lett kenve gyári PVC el, utána alvázvédő. az üregek védelméről is gondoskodtunk egy kis viaszos üregvédővel. reméljük többet nem lesz gond :) Már csak egy alapos mosás kell neki
Km: 263.350










Esemény a javából! Alfám lett!
Bár sosem volt tervben Alfa vásárlás, kevesebb, mint egy hét alatt sikerült a gondolattól a birtoklásig jutni... Elhalálozódó offos autóm helyett nézegettem egy ideje mindenfélét, amikor is ajánlottak egy Alfát cserébe érte. Ezen a ponton került az a bizonyos bogár a fülembe. Egy hétvége keresgélés, nézelődés, olvasgatás után hétfőn este elhoztuk Tommaso 147 szeme fényét - ezúton is köszönöm a rendkívül korrekt hozzáállást! - és belevágtam a nagy kalandba!
Azóta beleszaladt közel kétezer kilométer, volt némi hibaelhárítás és viszonylag hamar szert tettem a képességre, hogy egyszerre figyeljem a szembejövőket a saját sávommal, hogy le ne maradjak egy intésről :)
Nagy tervek egyelőre nincsenek, kis villamosság, kicsit nagyobb küszöbjavítás, nyáron műszaki. Az autó 2007 óta vezetett blogját igyekszem folytatni, így ezeket dokumentálom majd.

Visszakerültek a nyári kerekek.
Km.: 171.712
Idei szezon futottak a téliek: 5.052 km
Összesen: 7.745 km
Úgy adódott hogy az apróhirdetések között ráakadtam egy 166 ból származó install takarólapra gravirozott logóval.átkellett szabni,rendberakni,és kitalálni hogy hova és milyen formbában tudom befaragni.ez lett belőle.



Ma sem unatkoztunk,Sanyicimborámmal megcsináltunk egy/két dolgot. Először a tükör tartókkal kezdtük majd a rendszám tartóval fejeztük be nem volt nagy munka,hamar megvoltunk vele és sokkal szebb is lett. Ez is letudva :D







Szokásos 10 ezres szerviz
0
593
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV