Blog
Mai nap reggel sajnálatos módon el halálozott a felső motortartó bak. Reggel már éreztem, hogy kicsit jobban rezeg a motor. Beérve a melóhelyre konstatáltam a halál időpontját. Gyorsan meg rendeltem az új bakot és meló után gyorsan be is tettem.
Kb 5 perces mutatvány az egész. Csavor jól meg húzva, kezdődhet a teszt út.
Alkatrész tipusa: Akron
Km állás: 287243


185586 km-nél megkapta az új olajat és szűrőket Angelo,plusz a nyári tappancsokat.
Úgy kezdődött, hogy összegyűlt egy csomó kisebb-nagyobb apróság, ami zavar az autón. Szerettem volna a Selénia Rally előtt kibogoztatni őket Csörivel, de sajnos betelt az órarendje. A legsürgősebbnek a futóműállítás tűnt, és némi kutakodás után arra jutottam, hogy azt a Kwik Fit is meg tudná oldani. Nosza, telefon, másnap látogatás - aztán kopp. Egy lötyögő gömbfej miatt elúszott az állítgatás, ellenben kaptam egy árajánlatot, amit végül el is fogadtam (hja kérem, működik az üzleti modell). Gond csak az időzítéssel volt: a bakonyi kirándulás előtt nem volt olyan nap, amikor ott tudtam volna hagyni az autót, szóval Selénia Rally utánra maradt a műtét. Ma délelőtt jártam Csepelen, ahol a megbeszéltek szerint zajlott minden. Fillérre pontosan annyit fizettem, amennyi az ajánlatban szerepelt, és egy perccel se tartott tovább. Megint középen áll a kormány, amikor egyenesen megyek.
A többivel még mindig Palotára mennék, ráadásul lassan aktuális lesz egy olajcsere is...
Kilométeróra állása: 175 070
A kutya és macska közötti mély "barátság" áldozatául esett szegény kis autó, ezért a fényezést javíttatni kellett.
Sajnos elfelejtettem a karcokról száraz időben jó fényképet csinálni, a fényező előtt meg pont esett az eső, így nem igazán lehet látni mennyire karcolták össze.
Ellenben szép munkát kaptam vissza.
Valamit ki kell találni az állatok ellen.
KM: 127668




Cserélve, mert megállt. Most újra hibátlan.
Idén újra rajthoz tudtunk állni. A szokásostól eltérően most csak néhány szóban emlékeznék meg róla.
Az idei Selénia Rally nekünk nosztalgiatúra volt. Azt hittük, mindent láttunk már a környéken, de a szervezők bebizonyították, hogy van még újdonság arrafelé is. Sőt, a kötelező eltévedés is megvolt (kétszer). A szintidőt percre pontosan belőttük - aztán elrontottuk a levonással, megfertőztünk egy japánautós cimborát az Alfa vírussal, leengedett ablakkal hallgattuk egy Maserati koncertjét, ettünk, ittunk, fényképeztünk...
Jó móka volt, jövőre is megpróbáljuk!

Tesztett:
- úgy általában MINDEN,
- itiner,
- Öskü, sokan a másik templomnál számoltuk a négyszögletes nyílásokat (így jár, aki a többieknek hisz),
- Öskü helybéliek (ők szóltak, hogy a másik templomnál is sok autó áll),
- a plusz kör xxx faluban,
- a feladatok (bár a Papas szórólap nélkül kicsit övön aluli volt)
- szép helyek,
- sör az apátságnál,
- mindig volt mit enni-inni (Zircen a büfében hihetetlen jó volt a mexikói hot-dog)
- a gulyás,
- a társaság,
- ...
Ami nem:
- az utak minősége (nem tehet a szervező róla),
- az időjárás (nem tehet a szervező róla),
- kicsit több Alfás "ereklye" vásárlási lehetőséget vártam volna,
- az eredményhirdetésre várás közben a zene kicsit hangos volt (Érdekes,mert amíg olasz zene ment, addig nem)
- egyenlőre ennyi, bár ide írhatnám, hogy nem kerültünk be az első 10-be, de ez a mi bajuk :-)
Tanulság:
A legközelebb figyelni kell a feladatokra megszabott időre. Kb annyival értünk be előbb, mint amennyivel gyorsabban végeztünk az állomásokon.
Eredmények:
később, ha megtaláljuk a kiértékelő lapot...
















