Blog
Ma (2017.04.04) megérkeztek a hátsó futómű alkatrészei:
Hátsó stab. pálca: BIRTH 2 db
Hátsó stabrúd szilent: BIRTH 2 db
Hátsó stab. kar: BIRTH - 2 db (jobb - bal)
Hátsó szilent 2 db.
Hamarosan szerelés!
Ma minden kész is lett Zoli barátomnál. A bal hátulja is megkapta az új lengéscsillapítót. :)
250.600 km












Egy hét várakozás után végre magyar papirokkal itthon az autó.
Soha nem volt még Alfám így teljesen új ként indulunk neki. Mint kiderült mindjárt javításba ütközünk. Amint haza hoztuk a kpm -től ki villant a check lámpa :( gyors diagnosztika turbó nyomás szabályzó szelep. Remélem csak egy tisztítás és megoldódik. Mikor megvettem tudtam hogy izzító gyertya is szórakozik valamelyik mert jelezte a műszerfal plusz a víz hő fok jeladó mert 215 C érzékel hideg motornál is. Le kell szednem minden ajtó kárpitot mert valószínű hogy cserélték a belsejét és hátul nincs minden össze dugva :(. Hát így elsőre ennyi :) ezzekel kapcsolatban szívesen várom az üzeneteket :)
119430 km
Első féktárcsák és fékbetétek cseréje. Nem tudom mennyibe került, és milyen gyártó, még az eladó intézte. Sajnálatos módon nem lakkozott tárcsák (pedig direkt azt kértem, az legyen), így a szép felni mögött egy remek rozsdakupac lesz látható. Majd ha jobb idő lesz, kap egy hőálló festést. Kár, hogy ez megelőzhető lett volna egy rendes tárcsával.
119430 km
Miénk lett PAZ. Barátkozunk.
Teljes vezérlés csere vízpumpával, vezérlésmódosító csere, olajcsere, szűrők (új direktszűrő) cseréje, klímatisztítás, első féktárcsák, fékbetétek cseréje, hátsó stabilizátor csere, fékcső csere, klímakompresszor csapágy csere.
Km.: 221.920
Főtengely hosszbordás ékszíjtárcsa szétment.183,800km
Ki lett cserélve mind2 első elektromos ablakemelő szerkezet.
ICS jobb oldali tekerőgomja megadta magát, csere egy bontott darabra.180.000km
nekiálltunk végre 4 hónap kényszer parkolópálya után a nagyvad felújításának.
első körben lakatos munka. Az egyik képen látszik a kikandikáló kábelkorbács. A váltó mint korábban írtam rendellenesen működik, annak ellenére, hoyg egy korábban tesztelt működő váltó került beépítésre, de mivel bizonyos fordulatszám/teljesítmény alatt tökéletesen vált, az felett rángat illetve szervíz módba kapcsol, feltételeztük, hogy elektronikai probléma lehet. Ezt megerősíti az is, hogy átnézte a kábeleket egy villanyász és mondta, hogy vagdosva vannak a kábelek eszetlenül, pozitív és testkábelek lógnak szigeteletlenül ("szakembör").
Szóval lakatos munka, féltengely csere és futómű felújítás/beállítás után irány a villanyász, műszerfal ki, és teljes vezetékelés!







Ma érkezett számomra egy kis csomag.
Felső lengőkar szilentek, és hátsó stabilizátor rúd szilentek.
Hamarosan csere :)

2 nap délutáni szerelgetés után Bose rendszer beépítve a gyári hangszórók helyére. Sokkal jobb a gyárinál, meg vagyok vele elégedve.
A takaró az hiányzik, viszont van egy cd tár pluszban.