Blog
Elaforg-os szett +1l 5w40 mert kevés a gyári megadott
Kellett egy új akkumulátor, mert már tavaly télen is gyengélkedett és jönnek a hideg éjszakák. Ráadásul az erdélyi túránk előtt nem akartam kockáztatni. Exide került bele megint.
2010.10.xx gördült le a gyártósorról, majd 2014. szeptember második felében találkoztam először az autóval, így már több, mint 3 éve vagyunk együtt. Évi 7900 km-ert gurultunk az utakon, ami nem mondható se unalmasnak se soknak. Remélem még jó pár évig élvezhetem a Dynamic mód előnyeit! :)

Tavasszal elmulasztottam a pollenszűrő cseréjét, most bepótoltam. Elértük a 250e km-t. Volt még egy kis égőtuning is.



Az első 250Km tapasztalata (69500 km) számomra is meglepő, de autópályán felhúzott tetővel, normális hangerővel lehetett beszélgetni. Este pedig lehúzott tetővel is meg tudtam nézni Budapest fényeit október közepén.
Zimmermann tárcsa + Brembo betét
91.340 km
Egyre hangosabb volt már a kopogás a futóműbe, úgyhogy neki kellett állni a felújításának.
A következők lettek cserélve:
- jobb, bal oldali felső lengőkar
- bal alsó lengőkar
- jobb és bal kormánygömbfej
- jobb és bal oldali stabilizátor kar
A bal oldali féltengely nagyon berázta már az elejét, gyorsításkor, ott csuklót és csillagot kellett cserélni és kapott egy új belső gumiharangot is.
A képen látható csukló nem lett jó, helyette Mettelli került a féltengelyre.
A futóműbeállításra is sor került.
A szerelőm észrevette, hogy az első fékcsövek repedezettek, így cserélve lettek azok is.
A jobb elején a padlólemeznek egy kisebb részét ki kellett hegeszteni, utána kapott egy alvázvédelmet.
Km óra állása: 239042 km


Dömpi meglátogatott a hétvégén és elvitte a gyári 17-es szettet a Hankook téligumikkal. Remélem szépen fognak muzsikálni nála.