Blog
Már régóta sípolt néha a hátsó fékem ,kerékcserekor láttam ,hogy a karmantyú is ki van szakadva. Ráadásul a jobb első keréknél a külső dékbetét ,extrém mértékben el volt kopva (4. kép)
Az alkatrészeket a pkwteile.de oldalról rendeltem,érdemes itt körülnézni ,brutál különbségek vannak árban a magyar árakhoz képest..
Trw fékbetétek mellett döntöttem,plusz,rendeltem üzemanyagszűrőt,és aktívszenes pollenszűrőt is. Hátsó fékhez vettem felújító készletet is. Sajnos az elsőhőz elfelejtettem ,sőt pasztákat se,vettem. Ezeket idehaza szereztem be ,arany áron.Plusz vettem Textar dot4 fékfolyadékot is.
Elsö fék szétszedésekor vettem észre ,hogy várhattam volna ,hogy az autó jelezze a kopott fékbetétet,legutóbb olyat raktak bele ,amin még kábel sem volt..(2. kép)
Az autót alá bakoltam ,jó kis tűzifával ,hogy légtelenítéskor ne legyen hátráltató tényező.
A hátsó fék dugattyu visszarakásnál kicsit elakadtam ,sehogy nem akart bemenni helyére ,de pár kábel darabbal megoldottam😃 (8.kép)
A fékdugattyú visszanyomó készletemnek is jó hasznát vettem (9.kép)
A féknyereg csúszkát spéci Xadó zsírral kentem be , a fékpofák dugattyúval érintkező részét pedig Textar pasztával ,a dugattyúkhoz Ate dugattyúzsírt használtam (10.kép)
Végül kicseréltem a pollenszűrőt (11.kép) ,és az üzemanyagszűrőt . Utóbbiról sajnos már nem fért fel kép.
Km állás:269250












Ma át vettem az új hűtőt(1.kép), egy hét alatt ide is ért.
Találtam termosztátot is(2.kép)... Pont olyat amilyen nekem kell,
De Magyarországra nem szállítják, hiába írtam szerelmes levelet a Cbricambinak, nem hatotta meg őket.
OlaszFb csoportba ajánlották a Lancia Delta Hf Integrale termoját(3.kép) persze ez sem stimmel.
Úgyhogy a meglévő lesz átalakítva.



Sajnos csak az első futóművet tudták beállîtani,mert a hátsó futómű egyik szilentjén levő beállító csavar berohadt.Vihetem vissza.


Már évek óta zörögtek az első hangszórók picit,de utóbbi időben már annyira zavaró volt ,hogy a balansszal teljesen lehalkítottam őket. Ma eljutottam Alfadepóba ,és vettem két jó állapotban levőt. Ha már ott voltam ,elhoztam egy műanyag bizbaszt is a szélvédő sarkához.Enyémet megrágta a nyest,hogy veszne meg!
Az ajtókárpitokat droberto blogja alapján szedtem le.Hálás köszönet neki ezúton is ,remélem idén eljutok már Vtt-re,és iszunk erre is!😃
A mai szereléssel ismét komfortérzetet növeltem ,nem recsegnek már a hangsugárzók. A régiek nagyon tönkre voltak menve.Ha óvatosan benyomtam a membránt ,jól hallhatóan besúrolt a lengőtekercs a vasmagba.
Kiváncsi lennék,hogy szólna a zene ,ha valami jóféle sugárzók lennének az autóban,de ez talán már sosem derül ki😃
Km állás: 269250




Ma beépítésre kerültek az új hangszórók. Előre Hertz DSK 165.3 komponens szett, a hátsó ajtókba pedig Hertz DCX 165.3-as hangszórók. Erős minőségbeli javulás tapasztalható. :) Mondjuk a gyári hangszórókhoz képest ez nem nagy csoda. Azért a mély még mindig hiányzik, ki kell ötlenem valamit, hogy legyen is, de a csomagtartóból se vegyen el helyet, mert arra azért szükség van.
Grátisz beszereltettem egy Space Guard Wing kódnevű riasztót is. Most már legalább nem kell a kulccsal nyitogatnom az ajtót.
A beszerelést Szófiában végezte az aval-bg csapata, jó munkát végeztek.
Az egyik fórumban a múltkor téma volt a TS kábelezése. Ma utána néztem, hogy PHuBi-nál mi a helyzet.
Nos, már a gyertyánkénti bekötés van itt is.
1. kép: Pók alufedeles motorja. A gyertyák a másik hengerről kapják a gyújtást.
2. kép: PHuBi motorja: Egy henger - egy trafó megoldás.
Kicsit keresgéltem az ePER-ben:
Az újabb kábelezésűek a CF3-as, vagyis Euro3-as motorok, meg az AR 32103 és AR 32104.

