Blog
Check engine felvillant.
Részecskeszűrő hőmérséklet jeladó.
Csere megtörtént, visszajelző kialudt, minden rendben. :)
DZ-nél tett látogatást az autó, km jeladó csere, összkerékhajtás vezetékkorbács csere, gyári állapot ON.
Hazatért, beparkoltam a helyére:-)




Tegnap belepróbáltam, ma véglegesítettem.
A könyöklőbe tettem egy kapcsolót, amivel 12V-ot tudok kapcsolni a gyújtás helyett, így bármikor be lehet kapcsolni. Ha meg elfelejtem kikapcsolni legfeljebb tölthetem az akkut.
A rádió maga abszolút minimalista, CD nélküli. Két panel, az egyik maga a rádió, a másik a végfok.
A doboza is kiesebb, így egy hosszabb csavart kellett keresnem a rögzítéshez.
A távirányítót továbbra sem értem hogy minek...
Szóval a hangja meglepően jó. A szubbal egész hallgatható, csak a rádióadó nevének a kijelzése hiányzik. Bár nem sok rádiót hallgatok megleszek nélküle.







Nagyon sivítottak a GZ magasak, némi késztetés után rászántam magam a cserére.Az új persze nem fért be a gyári helyre,így újra műfa konzolok készültek.Ezekben ülnek most a Monacor DT-284 selyemdóm magasak.


Eljött az ideje az első fékek cseréjének, új tárcsát és fékpofákat kapott a vas.
Az előző betét már a kopásjelzőig kopott, így időszerű volt...
Klímatöltés, fertőtlenítés, légszűrő csere.
Téli gumival szerelt alufelni, aminek mára már lepatogzott a festése. Megcsinálom hogy újra szép lehessen ;)










Már régóta kerestem ilyen felnit és erre tegnap láttam a hirdetésekben egyet, egyből telefonáltam és lebeszéltem ma délelőttre, reggel indulás Budapest mellé, teletank - 10 napos út díj - kis család :) hamár megyünk akkor kirándulunk egyet. Az alufelni nem hibátlan, egy felnit görgöztetni kell, nem veszélyes de nem rakatom tele súllyal. Padka nyomok vannak, egy új fényezés és király lesz. A gumik rosszak. 30 db ezresért volt hirdetve, 27 lett a vége. Meg van a kövi projekt ;) A kirándulás célja a Medve park volt, meg is etettük a medvéket , főleg a fiam :) Jó nap volt :) 😉





