Blog
A megvétel alkalmával már szembesültem vele hogy gond van a hátsó ablaktörlővel. Próbáltam neten utána nézni, de nem igazán találtam leírást. Ami volt az Opel astráról szólt és az a motorra írta ezt a hibát. A hibám az volt mikor csújtásra raktam akkor elindult az ablaktörlő kb 30 mp és utána leállt. Ezt követően a kapcsolóval elbírtam indítani illetve leállítani. Ahogy olvastam a cikket én is a motorra gondoltam. Így elkezdtem a kar levételével ami sajnos nem tudtam máshogy megoldani csak is levágással, mivel úgy rá volt gyógyulva nem akart lejönni még lehúzóval sem. Nem volt mit tenni. A motor három szegeccsel van rögzítve. Azok közül kettőt lefúrtam így le lehetett szedni. Szétszedtem és megtakarítottam az érintkező tárcsát ami elég zsíros volt. Gondoltam így rendben lesz. Vissza vittem tesztre, de maradt minden a régibe . Ugyan úgy elindult. Nem volt mit tenni le kellett bontani a kárpitokat, hogy az átvezetésnél le ellenőrizem a kábeleket. Ahogy kibontottam már láttam is, hogy egy teljesen el van szakadva, három vezetéken a szigetelés meg sérült. Így azt az egy vezetéket kb 0,5 hosszan cseréltem. A többire meg raktam plusz védő csövet a sérült részekre. A végén újra tekertem a vezetékeket szövetes szalaggal. Szerencsére ezzel megoldódott a hiba tökéletesen működik és nem indul el azonnal gyújtásra rakáskor.
A költségem egy másik ablaktörlőkar megvásárlása volt bontottam.




Ismét Miskolcon voltam napokig, így Vittorio megint rendbe rakta az autó elejét. Többször emiatt nem szeretnék menni hozzá!

-Műszaki vizsga
-Első féktárcsák cseréje, ráztak, ütöttek
-Bal első toronyszilent csere
-Olaj és szűrők cseréje
-Centírozás
-Hátsó ablaktörlő lapát csere
-Rendszámtábla világítás csere
85000HUF
Mivel ki lett cserélve a törött rugó és kissé korrodált volt a rugótányér, ezért úgy döntöttem, hogy lecserélem a lengéscsillapítókat is (KYB) de, hogy egy kicsit szakos is legyen a porvédőből is újak lettek felrakva. Illetve mivel benéztem az időt és az éves szerviznél elfelejtettem a vezérlés is le lett cserélve vízpumpástól (RicambiOriginali). És ha ez nem lett volna elég, megleptem magunkat egy új ajtóhatárolóval, mivel a megvásárlás óta úgy ropogott, mint az ólajtó. :) Költségeket tovább szaporítva volt egy műszaki vizsga is, meg megjött a gépjárműadó is. (ezen költségek nem itt szerepelnek) :(






Hosszabb ideje nem jegyzeteltem be ide a történéseket, rengeteg dolgom volt / van a 166 csoporttal és az Alfás Barátokkal a FB-on . Tehát :
VOlt azóta 3 olajcserém, januárban a Fiat Ring-nél nagynyomású felújítás, lengőkarcsere elöl, hosszbordás , görgőkkel, feszítővel, vezérműszíj a görgőkkel, mind cserélve . Nem mvoltam elégedett, Gyula barátom kicserélte a két felső lengőkart . Kokos László felújította a komplett farát , kicseréltük mind a 4 lengéscsillapítót és a rugókat is . Kapott zsírúj generátort is a nyáron. Közben sikeresen lement a 166 találkozó Augusztus 11-én , a Tiszaföldvári fürdőben . Képeket hamarosan feltöltök egy új blogbejegyzés alatt . ! Most a 3. futóműbeállításra készülök, mert itt Szolnokon egyszerűen mindenki fasz hozzá , ezért elutazom Szekszárdra , ahol már "láttak ilyet " :D . Tegnapelőtt egy teherautó felvert egy kavicsot a szélvédőmbe , a csere a héten meg lesz ejtve.
Sikeres műszaki vizsga. Újabb 2evre hivatalos az autó. Továbbra is hibátlan.



