Blog
210420 km-nél 14581 km utàn, kissé megcsúszva a tervezett 12ezer helyett, újra Seleniat kapott, új leeresztőcsavarral és Bosch olajszűrővel.

Kb egy hétig tudtam használni a kocsit mielőtt kijöttem olaszba dolgozni. Ezalatt a hét alatt közel ezer kilométert sikerült megtennem vele és hát nem bántam meg :) Az első héten sikerült egy átvizsgálást is megejteni vele a D.Z-nél, ahol egy kerékcsapágyat kellett s.o.s cserélni. Az autó jó állapotban volt, egy parkszenzor és egy kézifék bowden eddig a hibalista, ezt majd olajcsere környékén orvosoljuk is majd. Az autó nagy sebességről való aktív fékezésnél kormányrázós, ezt is majd megnézetem szervízperiódusnál.
A jobb első ajtónál - sokakhoz hasonlóan - nálam is volt beázás a napokban a nagy esőzések idején. Megtörtént a kényes rész tömítése Csabi korábbi, a fórumban olvasott intelmei alapján (kollégámnál, akinek hasonlóan járt a 159 SW-je nemrég), hogy ez a probléma többet ne jelentkezzen.
Cseréltünk még egy parkradar szenzort, azóta szerencsére jó, nem csak néha.
Költség volt a bontott szenzor (+futár) és a karosszéria tömítő.



Tegnapi napon sor került az egyik gyári inditókulcs műanyag házának cseréjére,a még júniusban,a VTT-n Smith cartárstól vásárolt kulcsházra.Yani cartárs segített benne,ez úton is hálàs köszönet érte!

Oktòber végén megyek haza, addig garázsba pihen a Rosso🙄😉Sikerült lakatost találnom, Aparhanton fogják javítani.Több helyről kértem árajánlatot, de a lényeg az volt, hogy szép munkát várok el és minden le legyen fényképezve (nem vagyok egyszerű eset😁,de pöpec verdát szeretnék belőle)Ketten vállalták ilyen feltételek mellett, ìgy csak kettő közül kellett választanom😊Novemberben fognak bele a munkálatokba, előtte kiszedem a belső kárpitokat és úgy viszem ki Aparra.


17 évvel ezelőtt illyentájt vettem át az autót a "Boldizsárban". Megkezdjük a 18. együtt eltöltött évet...
Olajcsere megtörtént. Ezúttal Valvoline VR1 Racing 5w-50 került bele és Bosch szűrő.
229000km
Olaj és szűrők, gázolaj szűrő és váltó olaj csere



