Blog
2007.02.26.
Felraktam a 17" papucsokat 215/45 gumikkal. El kelett vinni futómű beállításra, mert a jobb hátsó kerék kissé ferdén állt 6ezer pénzbe fájt.
Szerintem lassan kezdek a végére érni az autó szépítésének...
Egy hónap után furcsa hangok jöttek hátulról...a kerék nagy terhelésnél (4személy+csomagtartó tele) belever a kasztniba :((((
Hosszas keresgélés után gyári Toora felnik kerülnek fel... a régi jobban tetszett
Goodyear F1 gumik vannak fennt, eső mintás gumit soha többé, rohadt hangos...
Ültetés lesz a következő...
Az autóval minden rendben, a kartelcsőnél szivárg az olaj, vagy a cső repedt, vagy a bilincs laza....
2007.01.12.
sötétítés vegvolt, Sun Gard fólia 38 pénz....
de megérte magáért beszél.
Pár nap után a jobb első felhólyagosodott, cserlét gariba...10év a gari:)))
2006.10.04.
Az autó meg volt húzva a bal hátsó sárvédőnél meg körbe a lökhárító mind a négy sarka. Elvittem szfvár legjobb pingácához, aki még olcsó is :))
lefestette plusz át is polírozta az egészet.
Elhoztam a festőtől.... apám mint ha gyári lenne :)))
Most következik a sötétítés....
Még csak következik, de a fehér index már fennt van...
Ami cserélve lett a vásárlást követő 2 héten belül:
- Vezérműszíj, görgők, vízpumpa (nem is gondoltam hogy ilyen olcsó), gyári
- Összes olaj (motor, váltó, szervó, fék), gyári Selenia WRD
Novemberben:
- Első tárcsák ATE + betét Textar..
- Hátsó tárcsák ATE+ betét...Textar
No. Letesztelem ezt a blog dolgot. Az alapelv az lesz, hogy minden autó jelen állapota a bekerülési érték, nincs visszamenőleges adatfeltöltögetés, ami mostantól előjön az be lesz irogatva.
A május 22.-i nagy zuhé után vettem észre hogy a jobb oldali hátsó rendszámtáblavilágítás kiégett. Egy napra rá megálltam egy útbaeső benzinkúton, és 99 HUF ellenében beruháztam egy vadonat új izzóra.
Olajcsere,piritó gyertya csere,gázolaj szürő csere házzal együtt,direktszürő csere,szerintem cserés az olaj hütő is,de gondolkodom egy teljes motor renováláson!!
Vásárláskor nyáron nem volt szembe ötlő, hogy a termosztát nem jó...
Aztán jött az ősz, a hidegebb időszakok és a fogyasztás emelkedni kezdett, illetve autópályán alig volt 40 fok felett a hőfokmérő. A gyárinak horror ára volt, az utángyártott meg pont úgy nézett ki, még a csomagolása is, úgyhogy utángyártott lett bele.
Köszönjük a rendezőknek ezt a csodás kis szombatot. Szép helyeken autókáztunk, jó volt a szervezés, bár volt némi félreérthető feladat, de majd a rutin.
Sajna a navim otthon hagyta a mega-fényképezőjét és a szép képek lemaradnak.
Illetve sajna a baranyás maticka sem készült el, de köszönjük Szaszának a mecsekaljai igen.


Jelenleg ami felni fent van kb 3 éve vannak fent. Szép szép, de tök jó tisztítani:) a sok kis kör miatt.
Yokok később kerültek fel. Istenkirályság . Fantörpikus úttartást biztósít. Abaliget felől hazafelé "benéztem" a Mecsekben egy kanyart, fák meg se szólalt, sőt ívből se vesztettem. Sokszor beabáltam már emiatt a 6-n a Mecsekbe pár autót. Mellettem meg nyikorognak csak a nagykanyarba.
Viszont esőbe vigyázni kell vízráfutásnál + előzésnél.
Összeségében 5ből 4.

Pio fejet 2005 tavaszán szereltem be. Nem tudtam nyugtom maradni, így rögtön egy Sony láda és egy Blau erősítő is fekerült, szépen csökkentve a helyet a puttonyba. Szakszerűen és gyönyörű munkát végeztek Szekszárdon.
Momo váltót most 2007 telén szereztem be, régóta szemeztem vele, F16 Evo. Nagyon nagyon megéri a lovét és iszonyat jó használni.
