Blog

>> Egyébpityke // Alfa Alfetta 1.6 // 2007-10-08

hazaértem még nincs lefényezve de már alakul.

 
>> Szervizpityke // Alfa Alfetta 2.0 // 2007-10-08

megvolt a hüttö csere, jo letta gép végre megnyugodtam hogy nincs nagyobb baja.
Ja elötte volt egy hengerfejtömités csere,mert ugye az okos fejemmel viz nélkül mentem a géppel a téli pihije után. :(

 
>> EgyébSeriff // Alfa 145 1.6 Twin Spark // 2007-10-08

Voltak terveim, hajt a fogyasztói társadalom malmának vízárama, de ellent állok néki, míg bírja szívem:)

Nem is tudom elképzelni, hogy valakinek átadom a slusszkulcsot.
Nem bírnám ki- egy olyasfajta kötelék láncol minket egymáshoz, melyet nehéz megfogalmazni, de annál könnyebb értenie szavak nélkül annak, akinek Alfája, igazi olasz társa van a mindennapokban.

Nem is szeretném ragozni...

 
>> SzervizBálesz // Alfa 146 1.6 16V TwinSpark // 2007-10-08

2007. október 6-án délelőtt átvettem a gépet. Szinte új a motor benne.
Cserélve:
- vezérműszíj
- görgökkel
- vízpumpa
- olaj
- olaj- és levegő szűrő
- lambdaszonda

Rendbe lett rakva:
A hengerfejből gyakorlatilag az öntvényt hagyták meg, a többi holmit, mindent kicseréltek benne és újra belőtték.

Kész van, és megy is. Kevesebb fogyasztás: 100 km-vel nagyobb hatótávolság!
Kényelmes, megy is és nem ázik be! (Valamiért 130-140-től elég rendesen megkezdi a vágtát a ménes. Igaz ami igaz, addig sem poroszkál!)
És van rá garancia!

 
>> Egyébtipoatti // Alfa 156 1.8 TS Distinctive // 2007-10-08

Ma elvitték a szekeret. Mindíg jó szívvel fogunk gondolni Rá. Nagyon jó társunk volt, nagy feladat lesz megtalálni a méltó utódot... :(((( Egy biztos, dízel lesz a következő. Vidékre kerül, jó kezekbe. Természetesen nem maradt el a figyelem felhívása az amore-ra. Hátha viszontlátjuk még itt!!!

>> Egyébkertecs // Alfa 155 1.8 TS 16V // 2007-10-08

Rafting túra Szlovéniában! Óriási buli, a leírásban csak az autós részre szorítkozom. Akit a raft része is érdekel, itt a web-lapja a csapatnak, akikkel voltunk, nagyon jók és szerintem nem drága:

http://www.deltasite.hu/profiles/standard/index.php?goto=welcome.php&site=kalandcentrum

Nem egyszerűen mentem, mert be kellett gyűjtenem a társakat Bp-en, nem tudtak lejönni a pénteki meló után időben. Tehát első etapban Pécs-Fonyód, aztán pályán Bp. Utálom hétköznap a közlekedést Pesten, be is jött: halálos baleset az M0-án, lezárva az egész az M5 felé. Érdi lehajtótól BAH-csomópont fél óra be, ott tankolás az Agipnál, tele 98, aztán ki is egy jó 3/4 óra, faszán kezdődik.
Az oszták autópályát céloztuk, de én nem akartam a 8-ason menni, inkább M7 végig, aztán úgy Rábafüzes. Osztrák 10 napos pályamatrica 2030 Ft.
Az autópálya náluk is szar, csomó helyen leszűkül, 60-80-as táblák, gyökerek, akik nem tudnak elmenni a busz mellett a 2,2 m szélességen... Nem mentünk gyorasn, 120-140 km/h. Át Olaszországba, egy durva hágón keresztül Szlovénia, Bovec mellett Trnovo ob Soci a cél. Éjszaka a határátkelőkön ki sem dugják a fejüket, de állítólag érdemes megállni, mert ha csak áthajtasz, könnyen elkezdenek kekeckedni a szlovén határőrök.
Az ottani autókázások után 700 km-nél tankoltam vissza a gépet, a pesti dugózással együtt 8,2 l/100 km jött ki. Szlovén 98-as 1,019 EUR? Nem gyenge különbség, a pesti 294-hez képest!
Haza a megszokott tempó, 120-130 km/h, éjszaka, egész nap rafting után örültem, h látok : ) Balatonlellénél M7-ről le, 67-esen Pécs. Visszafelé fogyasztás érdekes módon csak 7,6 l /100 km. Szlovén benzin? Vagy csak lassabban jöttem.

Szép a hely, az élmény pedig felejthetetlen! Érdemes kipróbálni!

>> SzervizPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-10-07

Ma kicseréltem a jobb hátsó külső kilincsemet, mert a régi el volt repedve. Azt hittem kisebb meló, de le kellett hozzá venni az ajtókárpitot.
A kilincset Banditól vettem, bontottat.

>> EgyébAndorka // Alfa 33 905A1 // 2007-10-07

443km 43liter benzinből. Ez az első mérleg a Dellorto karbikkal. Kicsit meglepő, korábban ( a 36-os Weberekkel) legalább stabil 8-as átlagofgyasztásom volt, most ez 9,7 lett. Igaz sokszor 13-140-es tempóban is utaztam, és volt 1-2 alkalommal 150 is. Most visszaállok a régi tempóra...
Ja, az alapjáratot időközben elvitte a cica, élmény volt így Pesten autózni, lámpától lámpáig, bal láb kuplungon, jobb láb féken, közben kicsit a gázt rugdosva.
Ma rákacsintok a gy.elosztóra és megnézem a guminyomást.

>> Tuning és extra☻SKULL☻ // Alfa 156 1.9 JTD // 2007-09-30

Ma sikerült felraknom a befestett torony merevítőt. Ami azt illeti lendületeseb közlekedésnél meglepően növeli az autó stabilitását.

 
>> Szerviz☻SKULL☻ // Alfa 156 1.9 JTD // 2007-10-06

A minap volt egy kis gond az autóval, pontosabban nem működtek az első lámpák, tükrök, ablak emelők, fűtés és klíma kütyük, irány jelzők, és ez mind indulás előtt. Tehát maradtunk othon, és következett a hiba elháritás. Az egézben az volt a furcsa hogy nem találtam egyetlen egy kiégett bisztosítékot sem, na és itt jöttek a képbe az Amore-s tagok, akikkel kizárós alapon döntöttünk hogy ez csak csatlakozási hiba lehet. Több se kellett, nekifogtam a keresésnek ami nem tartott sokáig és a hiba meglett. A gyújtáskapcsoló egyik kimenetele adta meg magát és úgy döntöttem hogy nem veszek egy újat mert a kimenetelt tudom helyettesíteni egy másikkal. A helyettesítés és az összerakás után lepróbáltam az autót es mindent rendben találtam. Így egy kis leleményességel spóroltam 32000Ft. Köszi mindenkinek !!!