Blog
Mai nap végre elkezdtem szépítgetni a vasat. Első lépésként matricákat kapott: Az első indexek alá két amore kígyó került hátra a jobb féklámpa alá, pedig egy racing flag-es quadrifoglio. A matricákat homokfúvott fóliából készítettük el. Az anyagnak van némi áttetsző tulajdonsága és apró csillámok is találhatóak benne. Ennek eredményeképpen teljesen jól beleillik a kocsi fényezésébe. Minden jel vektor grafikusan lett rajzolva az eredeti jpg-k alapján. Ezután plotterrel vágtuk ki a mintákat és már mehetett is fel a kocsira. Maradt egy teljes készlet a matricából,meghírdettem az adok vszek részlegben!!




Végre eljutottam az olajcseréig. Tegnap lett lecserélve légszűrő, olajszűrő és olaj. Természetesen Selénia 20K-t kapott. :) Illetve végre be lett szerelve az új deréktámasz állítóm, mivel múltkor eltörtem.
Megkaptam a CODE Kártyát az autóhoz sok herce-hurca után. Legalább kiderítettem azt amire szükségem volt. Mindez 5272 HUF volt.
Voltam ma a villanyszerelőnél.Kiderült a hibák oka,amit sejtettünk is:A csomi fedélbe menő kábelköteg okozta a bajt.Egyik-másik szakadt volt,régebben már gányolták,mert 5 féle szig szalaggal volt javítva.Most viszont ki lett cserélve a hibás köteg.Minden műkodik most már. Ujjé!
Ma van a névnapom és Lackó barátunk szülinapja a harmincadik.Szerencsére sikerült józan sofőrt keríteni.Fény derült egy újabb hibára:Rükibe ha teszem a sebességet,nos akkor kinyílik a csomitartó.Kezd érdekessé válni a helyzet.A buli viszont jól sikerült.

Na mindjárt az első nap elő gyöttek az elektronyos bajok.
Egyik tolató lámpa és az egyik hátsó ködös nem óhajtott világítani.
Mint kiderült nem kapott áramot.Valamint nem nyílt a csomi tető a kesztyűtartóból.
Este újabb hiba:Nem kapcsolódik le a belső világítás.Ki kellett húzni a csatit.
A Paulus házaspártól kaptam egy pár Amores rendszámtáblát. Nagyon örültem neki, és köszönet éret! :-))
