Blog
A jó időt kihasználva feltettem a nyári kerekeket. A hátsó féktárcsák agy része kicsit rozsdás volt, csiszolás után lefújtam cink spray-vel.
85.047 km



Új klíma hűtő. Klíma kábelezés elvégezve. Evaporátornál korábban bekerült a hőfokszabalyzó. 3°C-nál kikapcsol, 8-nál vissza. Belső tér hőmérséklet érzékelő, 27°C-nál kapcsolja a külső ventilátor első fokozatát, 24-nél ki. Ezek a beállítások módosíthatok, digitális hőmérők. Korábban új szárító szűrő került be. Nyomásmérő a rendszerben, 1.4 bár alatt nem engedi bekapcsolni a kompresszort. Új tömítések a klíma cső csatlakozóknál. Klíma reléje a motortérben. Most nyomáspróba alatt van.
Önindító behúzótekercse kicserélve.
Fagyálló erősítés.
Hűtővíz hőmérséklet érzékelő csatlakozó cserélve. Rögzítő fül a csatlakozóról le volt törve, de most lett másik.
Takarítas kívül belül.




1. Keréknyomás beállítása (elöl 2,7 - hátul 2,5)
2. Olajszint ellenőrzés a csere után, a maxig még kellett 1 deci.
3. Rendrakás a csomagtartóban. Eredetileg a reléket beraktam volna belülre, de a kábelköteg nem engedte volna így maradt. Ellenben elfért mellette a kerékkulcs és a vonóhorog (szerszámos), a KKL kábel és a pót ez-az a kék tartóban. Visszaraktam a borítást.
4. Visszakerült az akku takaró kárpit is, de előtte az akku mellé beraktam a szokásos szerszámkészletet..
5. A kamera tápja miatt szétkaptam a lámpát. A testvezeték átforrasztásával nyertem jó pár centit az USB kábelen. Remélem így már elér. Teszt holnap.
Valamelyik szíjnak hangja van. Olyan mintha a hosszbordás hátsó felén lévő feliratot lehetne hallani ahogy átmegy a görgőn. Holnap elválik hogy elhallgat-e.






Komplett vezérlés csere vízpumpával,fagyállóval, cserélve lette PK szett is, generátor szabadonfutóval, hosszbordásszíjjal, annak feszítőcsapágyaival
Km.293800
Olaj: Motul 8100 X-clean 5W 30, olajszűrő,levegőszűrő,gázolajszűrő,pollenszűrő
Km: 293800
Az első és a hátsó lökösben összesen 6 szeznzort kellett cserélni és azokat színre fújni.
Kb 1 éve már nem működött a parkradar :-(
Km.292912
A bal első ajtóhatároló cseréjekor kiderült,hogy a zsanér is kopott és cserélni kell,mert lóg az ajtó.
A csere megtörtént és az ajtót beállították.