Blog
Elmentem Érdre Józsihoz a bontóba. A csomagtartó gumiklédere el volt szakadva, kellett helyette másik. Sajnos csak egy, a hátulján sérült SW-ből tudtuk kiszedni. Nem tökéletes, de jobb, mint volt. A szélvédő előtt lévő műanyag takaróelem csavarjain lévő pici burkolat is kellett, mert az egyik oldalon hiányzott, a másikon pedig el volt törve. Ezeken kívül még beszerzésre került egy komplett hátsó lámpa pár. Ezzel komolyabb terveim vannak, egy új project része lesz, egyelőre többet nem árulok el arról, hogy mihez kell... :-)
Mint a címben. Continental Ts800. Nem mai darab, viszont gyakorlatilag új.
Mivel vásárláskor nem kaptunk téli gumikat, így vettünk neki :) kapott hozzá 16-os felniket is, és pirelli gumikat. És kipróbáltuk... tettünk egy kirándulást a Hortobágyra. :)


Kicsit megkésve ugyan, de íme egy poszt egy találkozónak, ami amennyire nehézkesen, félve indult, annyira jó lett. :) Nagyon jól éreztem magam, ami első sorban a társaságnak volt köszönhető, másrészt, hogy megtanultam gyorsulni is :D
Nem rizsázok tovább, beszéljenek a képek alant! :)








Ismeretlen büdös bunkó hajnalban összeb@szta a kocsit!
Valami cukros löttyel leöntötte aztán jött 1 kis kenyérmorzsa.
Természetesen a rohadt galambok teleszarták, felhordatk rá minden szart és a tollak is beleragadtak.
Ha elkapom a belét is kitaposom!!
(a képek sajnos nem adják vissza h nézett ki, ill a tollak nincsenek már rajta /a kocsi tiszta volt/)


Az autó eladva egy hét hirdetés után.
Jó tulajhoz, egy olimpikonhoz került, remélem Ő is legalább annyi örömöt lel benne, mint én.
Remélem lesz még Alfa Romeom, de most egy családi vas jön.

A verda tökéletesen teljesít (legalábbis azt hittem),igazi meglepetés kocsi!Egyik este tanulmányoztam a töltőnyomás szabályozás szakirodalmait,csak kíváncsiságból kimértem az én szenzoraimat hogy minden jól szuperál e!A töltőnyomást az ecu solenoid segítségével szabályozza! A szabályozáshoz a következő szenzorok adatait használja!Map szenzor, fojtószelep potenciométer,külső légnyomás mérő(barometer)!Na az én barometerem teljesen kimaxolt! Kiszerelem és hallom hogy szét van esve a belseje! Ha ez az eszköz nem továbbít értéket az ECU vészprogramra áll és egy optimális előre mentett értékeken dolgozik! Így a teljesítmény töredéke a tényleges motorteljesítménynek!Bontós barátomnál sikerült találni egy darabot!Mivel valamitől ez a szenzor szétesett ezért a túlságosan merev fix rögzítésre gyanakodtam így egy flexibilisebb megoldással rögzítettem az új szenzort!Akkor jöjjön a próbakör!A kocsi mindennél jobban reagál!Hihetetlenül megnőtt az ereje! A nyomás is megfelelő 1.1 állandó és 1.3 a kigyorsításnál( overboost )Eddig is elégedett voltam a teljesítményével ami a mostani 70% a volt a vészprogram miatt!Így most ismét élvezhetem a plussz lovakat,mindezt ingyen :D! A Tudás Hatalom! www.injektor.hu




Több levegőhöz több benzin kell! Ezért a gyári 6mm üzemanyag csövet 8mm belső átmérőre cseréltem a szivattyútól az üzemanyag sínig és jóval nagyobb üzemanyagszűrőt iktattam be!Az esetleges jövőbeli teljesítmény növelés érdekében már most beépítettem egy Wlabro gss 340 nagy teljesítményű pumpát!


El kezdett a kocsi elég vicces hangokat adni váltásoknál!Beállt a gyári bov és a levegő a direktszűrőn keresztül távozott! Sikerült jó áron egy EREDETI Forge szelepet szereznem!


Megérte volna hamarabb beépíteni a műszereket,mert így egyből kiderült volna hogy a kocsi nem éri el az 1,3as overboost és 1,1 töltőnyomást!Mivel turbó lett cserélve a drukk labdára gyanakodtam hogy hamar nyitja a megkerülő szelepet!Így azt lecseréltem a régi feltöltőével,csak a szár hosszát kellett módosítani!És igazam volt, a nyomás 0,6ról 1.0 overboostra emelkedett és 0,8al töltött folyamatosan!
