Blog
Végre beépítésre került, a még múltkor megvásárolt aktívszenes pollenfilter. Kb 10perc alatt készen is voltam.
km állás: 149200


Szóval elhozták, kicsit pihizett is. Meg is hirdettem az eddigre szinte tökéletes "bicolort".
Eljött az ideje a próbának és a hibák felderítésének.
(A "bicolorba" beleöltem egy vagyont. De, hiányoltam még + lóerőket a tetőablakot is. Nem mellékesen fiatalítani is szerettem volna)
Irány Érd.
hmmm. 200000.-, az tényleg 200 000ft. -4 év, +15Le, széles kasztni gyárilag, tetőablak. De ez az autó nem is ért volna sokkal többet.
A motor elég erősnek érződik, de füstölt. (fostam is a "kikönyöklős 16V TS-től)
Váltó baknál éktelenül kopácsolt menet közben, féltengelyeknek is volt hangjuk, egyenesen sem akart menni...
A látható rozsdákról, esztétikai hibákról nem is beszélve.
De nem bántam meg.
Úgy terveztem, hogy 5-600000 ért sikerül eladni valami fanatikusnak a bicolort.
Abból+ némi + pénzből szépen rendbe rakom ezt.
Így belefogtam. Takarítás, egyéb apróbb hibák feltárása, javítása, pótlása.




Szokásos piros, sport csomagos.
Az autó elsőre tetszett. Mert tető ablakos, sport csomagos volt. Egyből láttam rajta, hogy lesz rajta munka bőven.:
-hátsó sárvédők "pörsentek"
-fényezése ütött kopott
-belseje lelakva
-kerekek nem is rá valóak
-motor járt, de pipálgatott...
Természetesen az ára elég jól tükrözte is az állapotát.
Így felkészültem a legrosszabbra is. Az alkatrész beszerzése nem probléma, szerelő sem:) Így belevágtam.





Régóta zavart a Type-R felirat az övcsipeszeken. Így ma (0812) lecseréltem egy Alfához illőre.. :) A matricákat természetesen GT-től rendeltem. Köszönöm a segítséget ismét!

Ma délelőtt megrendeltem egy új emblémát a pajzsba. Sajnos a régi eléggé elkopott már, ezért megérett a cserére. Angliából érkezik majd.

150ooo
na jó hazudok... csak 149.800 van a kocsiban, de kerekítsünk már :D
motorolaj csere
liqui moly 10w40ről omw extra bixxol-ra
remélem elveszi a boxer hangot... mert ha nem akkor morci leszek a szerelőkre, ugyanis a motor 137ooo-nél lett fullosan generálozva...
valeo kuplung szett csak a kuplung kedvéért
főtengely szimering
olajszűrő
remélem a kemény és rövid kuplung elmúlik és boldog nyugis kevésbé tornászós évek elé nézünk... :D
/ennek friss ropogós dátuma van/ :D
most itt tartunk ;)
148oooKM
na megkésve kicsit... dátummal most nem foglalkozok ha nem para
új féktárcsák és betétek mindenhol
előre kapott egy csodaszép hibátlan emblémát, ékessége szinte teljes :D nagyon faja
késő este érkeztünk de nem bírtam másnapig várni vele...az az igazság :D fel is került még aznap ez még valamikor júniusban lehetett de a KM állás klappol, az tuti.
balos visszapillantó tükrömön valami el volt törve, ha behajtottad akkor nem ült be... szeretett össze vissza elforogni... na a test cserélve lett szintúgy, már frankó a dolog
persze én állatkirály eltörtem a régi visszapillantó tükröt, majd cserélem egy hibátlanra mert a jelenleginek meg van pattanva a széle... nem nagy hiba, csak maximalista a szemem... -_-
ajtókárpit.. leszedve, ablakok fullra átzsírozva (szalad mint a hülye mert eddig csak mekegett) hangszigetelés összefoltozva... nem szép a ragasztószalag de hatásos :D
valamint cserélve lettek a krómozott légbeömlők is az én oldalamon
anyós oldal majd egy másik történet lesz... hirtelen ennyi asszem
Történt ugyanis, hogy csak a csomagtartót nyitottam ki és, hogy nehogy elkallódjon a kulcs azt előre dobtam. Majd mikor végeztem, reflex szerűen lecsuktam a az ajtót, vissza zárt a központi ..... én meg csak néztem :D Mivel ez Pesten történt pótkulcs nem játszott, kénytelen voltam kihívni a Magyar Autó Klubbot. 6500 Ft kinyitották nekem, meg beléptem hozzájuk egy évre :) Amúgy ezen kívül meg vagyok elégedve BeLLával mert 5-5,5L fogyasztott klímával és 135 átlaggal ..

(0820-21) sződ-nevelek - M7 (lépésben) - balatonmáriafürdő (vica, zsoltiék, kaja, janiék, új nyaraló, vitorlázás, augusztus 20, tüzijáték, hozee, csavarosfagyi, kürtőskalács, tankolás) - kőröshegy (hozee, völgyhíd, fotózás) - M7 (lépésben, kerülőút) - sződ-nevelek
mindösszesen 438km, ~8,50 l-es átlagfogyasztással



