Blog
2011.12.03. 139852km
Csepregen citrom 156 tagtól vásároltam .1 040 000Ft
Ő 2005-ben 87000km-el szervizkönyvesen hozatta be Olaszországból.Azóta ment vele
52ezer km-t.Cserélt kuplungot,első futóművön 4lengőkart ,2 stabilizátort,féktárcsát, elöl hátul betétet ,akkumulátort,légtömegmérőt.


Rakattam az autóba riasztót, mert az előző kipurcant...
Riasztó beszereléssel együtt: 50.000 Ft.-
(pár led is cserélve lett a műszerfalban)
Fejegység: Clarion FZ709: 40.000 Ft.-

katalizátor ki, kipuf gumik csere, pótféklámpa végre kész, hétvégén karbonozás nagy erőkkel. Visszapillantó, középkonzol, pajzs, meg még meglátjuk.
Mivel ciki lenne, ha nem lenne Alfám, ha már AA tag vagyok ezért is vállaltam ezt be.
Első 2,0 16V-t (IEE-...) vissza "bóltoltam" a tulajjal.
V6- projektet árában átadtam egy Kedves Cart társunknak.
Második 2,0 16V projektet újragondolva átveszi egy másik Cart társunk.
Mivel Bicolort ismét elvitték, így "rendes" Alfátlanul maradtam.
Meg ügye nem mehetek állandóan Temprával Alfa talikra sem... ;)
A TERV.
$$$ & ŁŁŁ függvényében a következő:
-rendes javítás Bh sárvédőn/doblemezen.
-átnézés és lakatolás a többi gócponton is-fényezés.
-2,0 16V motor átnézése (remélem nem fog kikönyökölni! ;) )
-2,0 16V motor gyűrűzése, csapágyazása, henger fej rendbetétele...)
-Sport csomagos belső átcserélése a Superére.
-Klíma rendbetétele.
-A már részletekben meglévő zene beépítése.
-Alufelnik (meg maradtak ezek is)
-Fólia
-Gyárihoz közeli hangú kipuff, szép véggel.
Teháth, szinte semmi brutál extra, ültetés....
Legalább egy autóm legyen széria... :)
2011.12.05-
Az autó pofátlanul occó volt, sok vizsgával. Ezért is vettem meg, s veszem a nevemre. De sajna azért nem nyertem meg a Lottó 5 öst sem :(
Szóval. 2 nap alatt több, mint 200km-t sikerült is belerakni. Amit láttam észleltem és fontos, csak azokat szeretném megcsinálni (tattni) most. (ügye van még1 ilyen ami épül, + az SW és a Delta is... S a sok -$$$ meg hiányzik még)
A kollégám azt mondta, hogy nem rég lett vezérlés... cserélve. Hiszem, ha látja a szerelő. (igaz nem csattog, nem zörög, nem rángat)
Olajat azért tutti kap. Otthon úgy is van 6L 20K for AR. Természetesen szűrőket is.
Meg első gátlót is kénytelen.
* épp a gumisál volt felemelve, mikor egyszer csak hipp-hopp elfosta magát a BE gátló...
Seggét is csak provizóre huzatom ki. Nem azért mert nincs alkatrészem, hanem mert nincs még értelme. Másik oldalon is van némi pörsenés. Amúgy meg első blikkre eléggé egyben is van a kasztni. (a sok korabeli látott autóhoz képest is) Így viszont szeretném egyben kilakatoltatni majd.
Ezért csak annyira, hogy rendesen csukódjon a csomi fedél. Feltudjak rá szúrni egy (van bordó 146) hátsó lököst, hátsó lámpát.
-Téli gumik fent, futómű (kivéve*), fékek, kormányzás rendben
-a mega randa gyári bőr kormány lecserélése.
-valami zenét kell beleraknom. Tavasszal lesz majd tutti is :)
-itt ott zörgés, műszerfalon izzó kiégés, ablakfűtés javítás.
-hátsó ajtók zárjai csak zárnak,de nem nyitnak...
-itt-ott hiányzó műanyagok... pótlása...
-"Marklar155 rendszám keret, s még pár +matrica ;)
-S némi kipuff kifújás elhárítás.
-S egy mega belső takarítás....





Szükséges volt a feltengely csuklók porvédőinek a cseréje. Az egyik szakadt volt, és amúgy is 23 évesek. Egy jótanács: gyáriszám alapján némileg problémás gumiharangot vásárolni, ugyanis a nagyobb csukló cikkszámára is a kis porvédőt dobják az elektronikus katalógusok. Ha nem akartok szívni, akkor papírkatatalógusból méret alapján érdemes keresni. Így találtam 75-re nagy porvédőt, de hozzáteszem, hogy nem igazán kapható. Ami viszont jó rá az a 166 2.4 JTD váltó oldali gumiharangja. Végül én is azt vettem. Annyi a különbség, hogy a tengely felöli oldalon van egy plusz bubi, amit érdemes levágni, mert hülyén néz ki. A másik, hogy kicsit nagyobbak, azaz magasabbak a redők, ezért a csavarokat kicsit macerásabb berakni. Azért nem kell megijedni! Gyerekjáték.


2011.12.05.
Az autó szeptember óta állt. Reménykedtem, hogy a hazaúton életre kell majd az akksi is. (úgy kellett begurulni vele)
Mázli. Működik. Remélem így is marad! :)
-GFB megkötése Thomikával. 10000ft/3 hónap A0 ban. (B10 ment SW-re)
-Full tank. 61liter!!! S még nem is pislogott a sárga lámpa. 23800ft
-Eredet vizsgálat elintézése. 18500ft
-Bicolorról megmaradt téli kerekek centirozása és felrakatása. 6000ft *
-Kis pakolászás, puceválás, "Marklar155" matrica felragasztása. Állapot felmérés.
-Olajat már kért, + ablakmosó folyadékot is. Sajna az el eleredő eső miatt mindent nem sikerült megoldani.
-Van némi kosz benne, pár belső apróság is hiányzik vagy törött.
-Nahh meg a segge:)





2011. 11.28.
Felhívott egy kollégám. (Régebben már vett alkatrészt)
Volna az az autója amihez vitte a cuccot. Neki gurult a szomszéd skodája.
Nem-e érdekelne e az autó... Menjek ki és megbeszéljük...
Mondom OK.
2011.11.29.
Kimentem Budakalászra. Megnéztem. Az autó bal hátsó sárvédője,lámpája törött. Alatta doblemez is sérült. Hátsó lökös qka. 2013.08. hó ig vizsga. 1995 ös "Ferlén bordó" 2,0 16v. Alufelnikkel, sport belsővel, klímával. Elől bőr ülésekkel.
"Mire gondoltál?
A biztosító TK-ra vette, amennyiért a roncsot is megvennék annyiért vihetem"
2011.12.04.
Megvettem ;)



Egyik pillanatban még jó volt majd hirtelen megadta magát. Sajna még 3 évet sem birt ki
Amióta megvettem folyt belőle a drága olaj! Most megelégeltem, megcsináltattam.
Olajdekni felújítás 6000,
Tömítőpaszta 2000,
Munkadíj 20000,
Olaj 2000.