Blog
Eleinte csak néha fordult elő, hogy az indítómotor szalasztott, s volt amikor már csak többedszerre sikerült az indítás,
A héten végre sikerült időt szakítanom a javíttatásra, bendix hiányában a javítás helyett csere következett.
A mostani szülinapomból sem maradt ki az Alfa, barátnőm meglepett egy tortával, természetesen Alfa Romeo emblémával a tetején:)
2012.06.09
Sikeresen felkerült a másik ajándék, egy króm index:) Nem volt akadálymentes az index csere, de végül egy kis alakítgatás után megadta magát:)




Bár kilométer még csak 49.057 van az autóban, de mivel öt éves már elmúlt, kicseréltettem az összes szíjat, feszítő és vezető csapágyat, illetve a vízpumpát is, biztos ami biztos. Persze az olaj, olajszűrő és levegőszűrő csere is megtörtént, minden gyári alkatrésszel, számlával. Csörinél terveztem a műveletet Várpalotán némi beszélgetés és autómustra mellett, de nem tudtam most erre egy-két napot rászánni, ezért maradt a praktikusabb megoldás. Az Autóház Budaörs, mint márkaszerviz tényleg korrekt ajánlatot adott, így ott csinálták meg a teljes nagy szervizt és olajcserét is. Így a vezetett szervizkönyvbe újabb pecsét került :-) Átnézték az autót és reményeimnek megfelelően mindent rendben találtak. Most jó ideig újra csak élvezni kell az autózást és a megtett kilométerek.
Andreas Zapatinas egy görög autóipari tervező, született Athénban 1957-ben.
Zapatinas tanulmányait az "Art Center College of Design" nevű magán főiskolában végezte, mely Pasadénában, Kaliforniában található. 1986-ban diplomázott.
1988-tól 1994-ig dolgozott a Fiat Centro Stile-nál, ahol Chris Bangle-val is találkozott . Ő volt a vezető külső formatervezője a Fiat Barchettának. Nagy szerepe volt a Fiat Coupé és az Alfa 145/146 designjének tervezésében.
1998-ban vezető tervezője lett az Alfa Romeo Centro Stile-nak. Ő hagyta jóvá a maga idejében egyedülálló hátsó kialakítású Alfa Romeo 147-est.
2002-től 2006-ig a Subarunál dolgozik.
2009-től ipari formatervezőként dolgozik, lifteket tervez. Szerinte: "a lift nem csak egy kis négyzet, ami mozog fel-le, hanem egy közlekedési eszköz"

Régen láttam egy V6-ot Sparco demóautónak megépítve. Ebből most a toronymerevítő valósult meg. Az alu váltógomb régóta dísze az utastérnek. Bécsben vettem, mert ismerek egy boltot és ott a polcról volt. Nem kellett megrendelni, várni, ellegezni. Kértem, raktár, kifizet. 72 EUR
chiptuning, reszecskeszurö kiiktatva,egr kiiktatva:D légszürö K&N betetszürö
Ma kicseréltem az első emblémát, amit Erhardtól vettem egy hónapja. Nem volt nehéz szétszedni, viszont az embléma kiszedése a kalapácsos, ütögetős módszerrel nem jött ki. A hajszárító ugyan megolvasztotta a ragasztót, de csak úgy jött ki az embléma, ha fogóval kitoltam belőle a pöcköknél fogva. Szép lett!






A jobb torony és a blokk közti motorkitámasztóm elég avittos volt, némileg elvesztette a szilent a folytonosságát...
Induláskor egy rezgés futott végi az autón; gázadásnál, motorfékezésnél egy rándulás és a sebváltókar is moccant egyet.
De már nem :)
