Blog
Felkerült az új felni. Kicsit macerás volt mindent beszerezni hozzá (mozgókúpos kerékőr, gumi, központosító), ezért eltartott vagy 1 hónapig. Le is kellett festeni a kerékdobot, mert nagyon látszott a rozsdás felülete a ritka küllők között.
Viszont megérte, mert szép lett, még az utcán is megnézik az emberek. :)


Kapott a kocsi egy vérátömlesztést (olajcsere), gyomor mosást (karter) meg a hozzá tartozó szűrő cseréket. A MAP és EGR is ki lett tisztítva, elég kormosak voltak. Ber-Do csinálta szépen akkurátusan. Az egyik gyertya is kifújt, összes cserélve lett.
Az olajteknő nem volt nagyon piszkos, ez megnyugtató (a képen már tisztítva van) .

Olaj csere, Adinol, Váltó olaj csere, alvázvédelem, kipufogó festés, fék javitás réz zsirral be ken, gumi alkatrészek szilikonozása.
Féktárcsacsere, munkahenger gumiházának cseréje.
Téli gumiszett kerékcserével összekötve.
km166800
Összességében elégedett vagyok.....a forgalmazó által ígért 35/25 mm-nél kevesebb lett az ültetés mértéke nem tudom miért de nem is baj így legalább nem fog úton-útfélen lekoppanni az alja! Optikailag azért szemmel látható a változás most vagyunk a QV gyári szintjén ami a cél is volt! Talán hihetetlen de a komfort szinte egyáltalán nem romlott és az úthibák "kezelése" is elfogadható szinten maradt a kanyarstabilitás viszont érezhetően nagyot változott pozitív irányba, olyan "gokartos" feelingje lett és a hátsó futómű elpattogása szinte megszűnt! Ezek az első pár km tapasztalatai nagyon megérte a pénzét ez a szett csak ajánlani tudom!




A pesti meghúzás nyomait Vittorio tüntette el, lökhárító telifény+ sárvédő+ lámpa polír.
Budapest belvárosában egy parkolóban meghúzták a bal elejét a sárvédő-lámpa-lökhárító találkozásánál.
Apám nem hitt a szemének, amikor a szélvédőn észrevett egy cédulát, amin a sérülést okozó neve, telefonszáma volt:-)
Ritka az ilyen:-)