Blog
A hideg időre való tekintettel beszereztem négy téli gumit, négy 15'-ös acélfelnit és feldobtam az összképet négy dísztárcsával.

Az autó elkezdett rázni 2000-es fordulat fölött, ezért elvittem megnézetni. A belső féltengelycsukló volt a ludas.
Az első komolyabb meghibásodásig 1100 együtt töltött kilométert kellett várni, persze így se hagyott ott az útszélén. Történt ugyanis, hogy 300km-re otthonról, egyszer csak felkeményedett a kormány elment a szervó. Félre állok nézem a tartályba nincs egy csepp olaj. Mondom megpróbálok öntök bele, vettem is egy MOL kúton a világ de bizonyosan az ország legdrágább ATF olaját ( M7 rulez ) , hát szinte rögtön kifújta a kocsi alá. Mondom nagy a baj, biztos a kormánymű. Tibi166 egész más okból pont felhívott, mintha csak megérezte volna, mondom neki mi van erre á ő is így járt hidegben, nincs nagy baj , a 166-ban ugyanis a szervó olajnak van egy hűtője elől a lökhárító mögött, és arról valószínűleg lenyomta a bilincset és vele a csövet a hidegben besűrűsödő olaj. Hazaértünk pályán úgy se kellett kormányozni, De a városban halál volt. Majd leszakadt a kezem, a 17-es téli gumik csak fokozták az izomlázat. Végül ma Tibi kb 30 perc alatt megcsinálta és újra tökéletes. Az egész egy 20 ft-os bilincs miatt. AZ szervó olaj került bele.


Hát nem ment bele sok km 2014-ben.
6500 Km összesen:
- 4 x4 nap wellness (negyedévente) = kb 2400 km
- 10 nap Horvátországi kirándulás = kb 2000 km
- 2 nap Balatoni pihenés = 250 km
- Mindennapi élet során = 1850 km
Km állás:158.800 km
Január 1-én kiriasztottam a kocsit, bepattanok, beteszem a kulcsot a rakétaindításhoz, elfordítom erre csak kattog. Grrr, köszi Banner :D Miután akkumulátort cseréltünk, megmértük a nyugalmi feszültséget, elvben nem szívja semmi az akksit. Közel 2 hetet állt és elég hideg is volt, így arra gondolok, hogy nem volt fullra töltve vásárláskor, ezért nem birkózott meg a kocsi indításával.
Mehettem cégessel családi ebédre új év első napján, remélem ez nem jel az év további részére... Kivettem az akksit és 18 óráig töltöttem, majd vissza. Pöcc-röff elsőre is, illetve azóta párszor használtam és nem volt gond. Most áll megint egy hetet, kíváncsi leszek szombaton mit mond.
UI: próbáltam bikázni cégesről, de vagy a kábel volt rossz (ami simán meglehet), vagy tovább kellett volna hagyni az ionátömlesztést, de nem indult vele elsején. :(

Már.megint.... Nem tanulók... Jah Ferenc kórház előtt módosították azt az utat ami 20évig úgy volt... Én meg mentem a szokásos tempóval a szokásos helyen...szerencsére megusztam felni cserével és az el repult darabokat is megtaláltam



Az vezetőoldali ablakemelő kapcsolók közül egy darab el volt törve és ki lehetett szedni nem fogta egy pöcök sem. Már el is kezdtem keresgetni a neten, amikor láss csodát találtam, egy tökéletes cseredarabot a kesztyűtartóban!! Meglepi. Ki is cseréltem. A képen a törött darab :)
költségem így : 0 Ft :)

Kapott egy kis kényeztetést a beltér. A vikinges termékeket évek óta használom. Ezt a Motip bőrápolót most próbáltam először. Nem rossz,puhult a bőr érezhetően.


Màr évek óta hagyomány hogy a saját kertemből vágom ki a fenyőfát. Idén a 159 kapta a megtisztelő feladatot,hogy Sámsonkertből Debrecenbe,majd Budapestre szállítsa a két fát. 😃




Vettem az első helyzetjelzőbe 6 ledes fényforrást.( mint utólag kiderült baromi drágán: $ )
Nagyon tetszik a színe. A hagyományos izzóhoz képest ég és föld.Remélem tartós lesz.
Ja ,és méretbeli próblémák voltak,az egyik foncsorba bele szorult a Led.Nagyobb az átmérője ,mint az üveg izzónak .Muszáj voltam a fémet kicsit tűreszelővel megcsiszolni.
Km állás: 147650
Itt találtam olcsón a LED-et


