Blog
Mai napon felraktam a motorra a szívósort, magasnyomású üzemanyag szivattyút, a komplett új vezérlést (SKF), minden kitisztítva, ahogy illik. Egész egyszerűen ment minden, bár még az eLearn-ben található csavarok behúzási nyomatékánál megadott számait még tanulnom kell mit is jelent.
Ma átvettem a matrica rendszámot! Pár hete a hölgy azt ígérte, hogy SMS-ben értesít, de nem tette meg. Ma bent jártam, mert az eladott 156 papírjait intéztem (ezt majd a 156 blogjában folytatom). Még nincs felragasztva. Kép hamarosan. Lapátot leadtam...
Képen még a rendszám az szélvédő mögött...kis tesó kettővel mellette...




Kissé elhagyta magát a bal hátsó, nyitható oldalablakmkédere. Ahogy a képen is látszik, megrágta az idő vasfoga. Ma kicseréltem. A cseréhez ki kell csavarni az ablaknyitót tartó 3 db csavart és célszerű leszedni a belső burkolatot is.
A gumit Zé-től kaptam.
A 2. képen az is látszik, hogy be is ázott, ott a befolyó kosz nyoma. Szerencsére semmit nem rozsdásított el a víz. Pár hónapja cserélnem kellett a bal hátsó hangszórót. Akkor nem értettem, hogy miért is van szétázva.


-gyertya csere : 15600 Ft
-vezérlés ellenőrzés:5000 Ft
-veszteségmérés : 8000 Ft
-gépműhely . 215000 Ft
-Liqui Moly 10w60 motorolaj : 23000 Ft ( 6 L )
-olaj pumpa : 79000Ft
-gyári felső tömítéskészlet :29000 Ft
-olajszűrő : 1200 Ft
-hengerfej,szelep tisztítás,szimeringek cseréje : 27000 Ft
-hengerfej csavar készlet : 12000 Ft
-kuplunk csapágy csere . 25000 Ft
-motor ki-be -szét-össze :120000 Ft
-fagyálló : 3000 Ft
-vizcső: 32000 Ft
-klíma le és feltöltés : 12000 Ft
-kipufogó javítás : 10000 Ft
-akkumulátor csere : 5000 Ft (1 éves)
km óra állás : 99165 Km ( óra szerint)
Befejeztem a mélyláda építést. Bútorlapszabászatban vágattam egy megfelelő méretű 2cm vastag MDF lapot. Síkbareszeltem egy ráspollyal a fűrészelt felületet és felcsavaroztam rá az új hátlapot, amit ragasztóval tömítettem. Száradás után belekerült a hangszóró is. Már csak a helyére kellene építeni...




Zé laborjában voltunk ismét egy-két apróság cseréje miatt :)
Gates hosszbordás szíj - 4.650 Ft
Ina generátor szabadonfutó (535 0112 10) - 11.400 Ft
Ezek cseréjére az indításkori szíj megcsúszások miatt volt szükség, amit a szabadonfutó hibája okozott.
--------------------------------------------------------------------
Iharos első kerékjárati dobok - 7.440 Ft
Tyc tükörlapok - 3.945 Ft
Valamint felkerültek a krómos TI tükörborítások is. :)
Munkadíj: 22.000 Ft
Az Autó-Forrás Kft.-vel történt levélváltást követően megkaptam az autó üzembehelyzésének a munkalapját. Így már dokumentálva van a "0"km-től minden elvégzett szerviz illetve javítási munka a gépjárművön.
Köszönettel tartozom Csongrádi László igazgató úrnak a veszprémi Alfa Romeo képviselet vezetőjének a segítségéért.
Ma sikerült levennem a volánművet, a bal oldali hengernek van elég nagy lógása sajnos.
Miután végeztem a volánművel, az első lökhárítót oldalról tartó nyúlványokat (vagy miket) kezeltem rozsdaátalakítóval és korróziógátlóval.
Lekerült a mai napon a vezérműszíj is, a vízpumpát azonnal kicseréltem, viszont tervbe vettem a szívósor kipucolását is. Ehhez levettem a magasnyomású üzemanyag-szivattyút is. A szívósor belsejében majdnem 1 cm korom és olajsár volt. Undorítóan nézett ki, örülök, hogy kipucolódott. Sajnos nem tudom, hogy a szelepeket hogyan lehetne kitisztítani.








2
837
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Stelvio
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Off-os verdák, tapaszta...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV